Slaap ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Allemaal
en ik zal morgenochtend het licht wel aan doen hoor
Thnx!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:40 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht uit...
Truste!
Nee ik kop hem niet inquote:Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
kan iemand me wakker maken?
quote:
* Blind_Guardian komt met een glas koud water aangeslopen...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
kan iemand me wakker maken?
Pinguins houden van koud waterquote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
* Blind_Guardian komt met een glas koud water aangeslopen...
quote:
Pinguins kussen niet met vreemdenquote:
Lijkt me leukquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand zin om een aantal van mijn collega's af te maken?
Klinkt gezellig, ben blij dat je zulke leuke collega's hebt.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
alweer? Leefde ze nog dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Call the A-Teamquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
In een ziekenhuis, dus je moet wel je best doen, anders maken ze ze weerquote:Op woensdag 7 september 2005 10:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Waar werk je?
Dat zijn huillie's die nooit iemand doodmaken, niet effectief genoeg dusquote:
Dat gaat wellukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een ziekenhuis, dus je moet wel je best doen, anders maken ze ze weer
Niet met het A-Team dissen jaquote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn huillie's die nooit iemand doodmaken, niet effectief genoeg dus![]()
Ze zijn heel goed, alleen niet voor dit soort dingenquote:
Tip 1quote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je moet ze ook eerst morfine geven voor je ze afmaakt, anders zijn ze te wakker
Dan zijn ze duf en hebben ze niet door wat er gebeurtquote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je moet ze ook eerst morfine geven voor je ze afmaakt, anders zijn ze te wakker
Uhm, thats kind of the whole point...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn ze duf en hebben ze niet door wat er gebeurt![]()
Eerst handen afzetten, doen ze dat ook niet meerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhm, thats kind of the whole point...
Je zegt net zelf dat ze anders zichzelf repareren
Ik vind inderdaad dat jij wel iets van Hannibal weg hebt.quote:
Ik rook geen sigaarquote:Op woensdag 7 september 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat jij wel iets van Hannibal weg hebt.![]()
Dat deed Clinton ook nietquote:
Wat Clinton doet interesseert me dan weer nietsquote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat deed Clinton ook niet![]()
quote:
"I pity the fool!"quote:
* Pheno heeft zelfs de DVD 'squote:
Ik ben hard bezig de 10.000 posts te halenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
maar ondertussen ben ik hard bezig hoormaar ik kijk af en toe eens fok rond
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:32 schreef nixxx het volgende:
nog maar 8
Ik heb meer van mijn posts in singles gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
Ik vind je wel extreem flauw Pheno dat je m in het andere topic deed
Ja, met 10001 schiet je zelfs 10 plaatsen vooruit ofzo, door die mafketels die daarna een nieuwe nick aanmakenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
sta je tegenwoordig met 10k eig nog in de top 1000?
En dat terwijl je met Ruis nog wel mod wasquote:Op woensdag 7 september 2005 11:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
46. (46) paarse_paashaas 43281 ( + 64 )
593. (593) Ruis 10942
whehehehe!
Het bewijs dat mods geen reet uitvoerenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat terwijl je met Ruis nog wel mod was
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profielquote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef nixxx het volgende:
maar hoe lang is het ruis account in dienst geweest vergeleken met p_p.. das belangrijk
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profiel
Whohooooooo... met twist?quote:
Geil!quote:
Shit zeg, you know me too wellquote:
Laat die vrouwen toch meis, ga de straat op, zoek een postbode en grijp hem!quote:
paarse_paashaasquote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profiel
Ik wil maar 1 speciale postbodequote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat die vrouwen toch meis, ga de straat op, zoek een postbode en grijp hem!
p_p -----(gemiddeld 34 per dag)quote:
Nee schat, in Arnhem!quote:
Dan pak je een auto, rijd 5 keer over zijn vriendin heen en ga hem dan troostenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 speciale postbode
Dat zijn nog eens ideeen!!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan pak je een auto, rijd 5 keer over zijn vriendin heen en ga hem dan troosten
Wat ga je eiegnlijk voor een spelcomputer kopen?quote:
Mijn moeder heeft de auto meequote:
ik heb wel eens een goed idee... heel af en toe...quote:
een SNES natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ga je eiegnlijk voor een spelcomputer kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |