Ik ben toe aan weekendquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Echt gewerkt? En hoe was de Pheno?
Mijn pinguin is mooierquote:
quote:
Zie ik meer pinguins hier?!quote:
Ik heb morgen roostervrijquote:
Ik weet het niet, ik zie niet wat jij ziet..quote:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Melis hier ieder moment binnen kan komen vallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
t is nogal stil even hier geloof ik, of, dat was tot jij kwam
Goed bezig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
woei, zowaar wat substansieels naar binnen gekregen!
Zie je, ik kan de toekomst voorspellen!quote:
Nee, ik ben vanavond hier om je te pesten.quote:
Oeh, kan je die gave ook ergens kopen ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je, ik kan de toekomst voorspellen!![]()
Ja, als je je ziel aan de duivel verkoopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, kan je die gave ook ergens kopen ?
Hmm...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanavond hier om je te pesten.![]()
We kunnen ook samen Pheno gaan pestenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmm...
* bedenkt iets anders om te gaan doen...
Ja, lijkt me wel een goed plan om de verveling tegen te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Pheno het volgende:
Dat kan.
Daarom juist, een goede relatie kan dat aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
Ik wil Pheno niet pesten, ik vond Pheno aardig
En anders wordt het matten bij de volgende meetquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist, een goede relatie kan dat aan.![]()
Komen we in ieder geval wel in de top 10 van beste Fok-rellen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders wordt het matten bij de volgende meet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komen we in ieder geval wel in de top 10 van beste Fok-rellen.![]()
Als jullie maar wel foto's maken danquote:
Kom je niet meedoen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jullie maar wel foto's maken dan![]()
Ja, waarom niet? In het echt schijn ik best mee te vallen, dus je hoeft je nergens druk over te maken.quote:
Ben 1 keer geweest, denk dat dat wel genoeg isquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? In het echt scijn ik best mee te vallen, dus je hoeft je nergens druk over te maken.![]()
Maar toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben 1 keer geweest, denk dat dat wel genoeg is![]()
NIet, zou dat het dan geweest zijn?quote:
Was dat die meet die door S georganiseerd was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet, zou dat het dan geweest zijn?
Ik ben afgelopen november of december in Utrecht geweest
Dat verklaart wel het één en ander.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Yep
Bespeur ik hier een beetje arrogantie in ons Melisje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef melismay het volgende:
Wat Plato misschien probeert te zeggen... Met ons is het wellicht gezelliger
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een beetje arrogantie in ons Melisje?![]()
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]Jij kent mij!! Dat zou ik nooit doen!!
Tuurlijk mag dat niet! Arrogantie is stom!quote:
Ahhhh.. regende hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
nat.. verder wel ok, kreeg te eten enz ook nog.. er was alleen geen bier
en hier thuis ook niet meer
toen ik net aankwam wel.. dus ik was wel redelijk doorweekt toen we begonnen en daarna lekker zweten enz.. ik zal wel flink stinkenquote:
Zweten snap ik ja met dat drukkende weer... Regen heb ik echter nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
toen ik net aankwam wel.. dus ik was wel redelijk doorweekt toen we begonnen en daarna lekker zweten enz.. ik zal wel flink stinken![]()
Mits in de goede mate niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat niet! Arrogantie is stom!
Het "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed" ideequote:
Volgens mij kan ik te goed een dramaqueen spelen, dus het lijkt me niet verstandig daar uberhaupt mee te gaan experimenterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits in de goede mate niet hoor.
En dat stuur jij neit even door hierheenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
had je in den haag moeten wezen, was forse bui met beetje onweer erbij
Doet me denken aan de slogan: Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de allerbeste, die hier thuis op de wc hangt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed" idee
Nee.. dat haal ik maar even weg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
En dat stuur jij neit even door hierheen![]()
ook op je wc of all placesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doet me denken aan de slogan: Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de allerbeste, die hier thuis op de wc hangt.![]()
Badeenden zijn cool: we hebben al een badeendenklok voor het nieuwe huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef melismay het volgende:
Nixxx! Thanx voor je vetcoole plaatje in HVJJN!
En slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |