Pestkop!quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptopquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo laatste zomerdag???? We krijgen ook weer een goed weekend
Zorg dan wel dat je een vluchtroute hebt morgen, de kans op buien is dan (net als vandaag) aanwezig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptop) .
Goedemorgen, ook.
heey meisquote:
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.quote:
Je hebt toch niet met p_p zitten tongen he...al erg genoeg dat hij pfeiffer heeft..Als je koffie wilt haas, dan staat ie er voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemorgen. Ben ook moe, werd vannacht steeds wakker gemaakt door muggen. Elke keer sliep ik weer een uutje en dan stak er een of zoemde er eentje bij mijn oor.
Wie maakt me wakker?
Ik heb al veel langer pfeiffer. Er is zeg maar een reden dat ik nu het 2e jaar over moet doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je hebt toch niet met p_p zitten tongen he...al erg genoeg dat hij pfeiffer heeft..Als je koffie wilt haas, dan staat ie er voor je
Ow sorry.. ik had wel ergens opgevangen dat je het had, maar dacht dat het over was..quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb al veel langer pfeiffer. Er is zeg maar een reden dat ik nu het 2e jaar over moet doen.
Ok succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Geen tijd meer, ik moet even naar mn mentrix.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dank je voor de koffie nixxx. Hoewel ik het altijd bij een virtueel bakje hou, ik vind koffie nl. niet te zuipen. Hoe ik elke ochtend overleef is dan ook een raadsel
Ik. Geef mij maar een lekker colaatje om 7 uur 'smorgensquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]wheheheheh geen koffie lusten... wie doet dat nou
Ikke jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]wheheheheh geen koffie lusten... wie doet dat nou
Goed album trouwens, hoewel B_G een beetje uit de picture aan het raken is sinds ze al 2 jaar niks meer van zich laten horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
zo, ik zet Nightfall in middle-earth even op en ga aan het werk/de studie
Keer wat van gedownload, lekkere muziek, maar verder weet ik niet echt wat van de band.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goed album trouwens, hoewel B_G een beetje uit de picture aan het raken is sinds ze al 2 jaar niks meer van zich laten horen
tssk, en dan heb je het over een album opzettenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Keer wat van gedownload, lekkere muziek, maar verder weet ik niet echt wat van de band.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt wat geregeld.. het is te zien
Top!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef Twisted_fok het volgende:![]()
Ik hoef niet naar de lessen van Events & Safety, moet wel het boek lezen en er een verslag van maken. Ze hebben het vak dus wel compleet omgegooid incl een ander boek dan vorig jaar. Ik ben erg tevreden met deze oplossing.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoi Mir, jou heb ik ook alweer een tijd niet gesproken. My bad, that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |