Zoiets but who's counting.quote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel plaatjes zijn er in 't vorige topic geraden ?
7,5 ?
Nog veel!quote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel plaatjes zijn er in 't vorige topic geraden ?
7,5 ?
Dolle_Hond...zonder twijfel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Zoiets but who's counting.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
Birgit Schuurman ?
quote:
Ook niet. Kom op zo moeilijk is het niet! Ze is volgens mij elke werkdag op RTL4 te zien.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dani Minogue?
Nou ja...ik zou 't toch graag willen zijn...quote:
'Werkdag'; wat is dat ?quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
RTL 4 wat is dat?
een of andere tv-zender....quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
RTL 4 wat is dat?
Veel jongens zouden dat willen zijn....quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja...ik zou 't toch graag willen zijn...![]()
Heb een beertender.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg, Mr. A...
Weet jij hier meer van ?![]()
Nederlanders stelen kratjes Brand bier
is dat zoquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel jongens zouden dat willen zijn....
Ja dat is ze wel!quote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:
is het niet daphne B?
nou toch wel.. hier ziet ze er goed uit....quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel!zo onherkenbaar is ze toch niet?
Die moet toch ook ergens op staan...quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb een beertender.
Staat op een kastje.quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die moet toch ook ergens op staan...
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.quote:
voorheen slapie van Jeroen P.quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.
Mkay....quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.
Daphne Bunskoek!quote:
Wat heb je nou weer aan een slapiequote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
voorheen slapie van Jeroen P.
Ze zit tegenwoordig in RTL boulevard... en voorheen in goedemorgen nederland. ZE komt uit dezelfde stad als Wycciequote:
tja ik heb daar nooit op de slaapkamer gestaan......gelukkigquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een slapie
Kun je beter 'n neukie hebben...
Oh, maar daar is niks mis mee.quote:
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een slapie
Kun je beter 'n neukie hebben...
wie Jeroen P?quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.
Is-ie er, sinds Irene v/d Laar, niet op achteruit geboerd...quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.
Dat weet jij beter dan ikquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Jeroen Douw'...
quote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Jeroen Douw'...
Mag jij raden.quote:
Krijgen we weer ruzie met Pyl, want die vind dat ik een slechte smaak heb.quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
OP-waardig...dat in ieder geval.
Pyl moet niet zeuren...dat doe ik wel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijgen we weer ruzie met Pyl, want die vind dat ik een slechte smaak heb.
iedereen zijn sterke kanten toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pyl moet niet zeuren...dat doe ik wel.
'Oorlog en vrede'; da's pas zware literatuur.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
is ze een niet zichzelf spelende dame of iemand die zware literatuur schrijft?
Actrice idd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
is ze een niet zichzelf spelende dame of iemand die zware literatuur schrijft?
quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef peaceman het volgende:
hmm deze foto is toch een stuk minder...
ik heb m ongelezen in de kast staan..quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Oorlog en vrede'; da's pas zware literatuur.
3,2 KG. Schoon aan de haak...
haha, je moet me wel vaak hebben met die smileyquote:
Jij post dan ook vaak meppenswaardige opmerkingen...quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
haha, je moet me wel vaak hebben met die smiley![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij post dan ook vaak meppenswaardige opmerkingen...
quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Jessica Biel?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ze leek op de tweede foto een beetje Catherine Zeta Jones
James King?
Coyote Ugly heb ik gezien, volgens mij....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
The Recruit, Serendipity, I Robot, Sum of all fears, Coyote Ugly en binnenkort in Lord of war.
ik ken haar naam vast wel, maar alleen als jij het vertelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Wyc haar naam ook niet kent zal ik deze onthullen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
Idioot toch. Je hebt momenteel 400.000.000. voetballers. En in de historie is het niet te tellen. Dan kom je uit één van de kleinste landen van de wereld. Noemen ze je in de jeugd Jopie. En ben je de derdste beste meest goede voetballer ooit met je één meter drie en zeventig. Oe sorry het ging niet over Cruijffie.
Esthelle is'z'n nichtjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef peaceman het volgende:
Geeft niks hoor Tong, voor hetzelfde was het een foto van zijn dochter en dan was het een hint geweest![]()
Weet ik, maar stel dat Jordi Jody was geweest....enz..quote:
Ze neukte eerst met Dannu Muller de zoon van een vergeten voetballer uit de jaren 60 Bennu Mulder die meer dan 50 interlands speelde. Agoy was reserve keeper van Barcelona.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Johan Cruijff heeft toch ook een dochter? Chantal? Die is met oud-Barcakeeper Angoy getrouwd.
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar tochquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen ineens naar bed?
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar toch
was net met een plaatje bezig... nog maar eventjes posten en dan het licht uitdoen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?
de naam van dat sletje is inmiddels genoemd....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
Rustig met de chocomel Tong. De dame haar naam is al prijsgegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadja Hüpscher. Is dat jou geheime identiteit Wyccie?
Ik blijf bij elk klein dametje vragen of jij het bent hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik blijf bij elk klein dametje vragen of jij het bent hoor.![]()
Tuurlijk, altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Buurman en Buurman uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mezelf posten hoor.
If you say so. Dan moet ik maar blijven denken dat je Christina Ricci, Rachel Leigh Cook of Nadja Hüpscher bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Plaatjes van anderen zijn veel leuker.
ahum die van ons zeker....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Plaatjes van anderen zijn veel leuker.
Hmmm, wat dat betreft lijk ik denk ik het minst niet op Nadja dan..... (snap je het?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
If you say so. Dan moet ik maar blijven denken dat je Christina Ricci, Rachel Leigh Cook of Nadja Hüpscher bent.![]()
Okay I get a piece of the picture.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, wat dat betreft lijk ik denk ik het minst niet op Nadja dan..... (snap je het?)
Há! Vanaf nu vergeet je nóóit meer dat William H. Macy, al jaren gelukkig getrouwd is met actrice Felicity Huffman, die vanavond na een lange zomerstop eindelijk weer te zien is in mijn favoriete serie Desperate Housewives (in de rol van Lynette Scavo).quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef pyl het volgende:
Die meneer is William H. Macy, dunkt me, maar wie die mevrouw is, weet ik niet - ik wíl het niet eens weten, zo te zien.............![]()
Amai, da's nog goed ook! Kim Clijstersquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:12 schreef Z het volgende:
Das die Belgische tennister toch? Kim Klijsters?
Hoi Diaan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenTokay weer wat opgeknapt?
Gelukkig maar, het is ook geen pretje om met dit weer in bed te liggen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan!![]()
Nog een beetje verhoging en wat slapjes, maar stúkken beter dan gisteren.
Dank je!
Goedemorgen Bolko!quote:
Ik ben het nu alweer vergeten............quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef Tokay het volgende:
Vanaf nu vergeet je nóóit meer dat William H. Macy, al jaren gelukkig getrouwd is met actrice Felicity Huffman, die vanavond na een lange zomerstop eindelijk weer te zien is in mijn favoriete serie Desperate Housewives (in de rol van Lynette Scavo).![]()
Nee hoor. Felicity Huffman, Felicity Huffman, Felicity Huffman...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef pyl het volgende:
Ik ben het nu alweer vergeten............![]()
Hoe zie je dat zo snel?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Tokay het volgende:
Zijn het schrijvers?
Is dit nu de Muiderkring?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Hoe zie je dat zo snel?!
Duh. Omdat ik ook wel zie dat het geen polsstokwerpers zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Hoe zie je dat zo snel?!
Minstens zo geniaal.quote:
Ja ja, je had me tuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Duh. Omdat ik ook wel zie dat het geen polsstokwerpers zijn.![]()
Lieve Bolko, no hard feelings, mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Bolkonsky het volgende:
Ja ja, je had me tuk.
Als je zulke plaatjes post, maak je het goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lieve Bolko, no hard feelings, mag ik toch hopen?![]()
TDP speciaal voor pyl:
[afbeelding]
De mevrouw in het midden?![]()
[ciska dresselhuys mode] Tsssskquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef Bolkonsky het volgende:
Als je zulke plaatjes post, maak je het goed.![]()
Al sla je me dood. Het is toch niet dat scharminkel van William H. Macy, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Tokay het volgende:
TDP speciaal voor pyl:
De mevrouw in het midden?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
[ciska dresselhuys mode] Tssssk![]()
[/ciska dresselhuys mode]
O ja, sorry. Ehm, is dat een aanwijzing, die hond?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef Bolkonsky het volgende:
[afbeelding]
OT: raad het plaatje nou eens!![]()
Is het dat underground-bandje uit Leeds, The Parabola's?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef Bolkonsky het volgende:
Minstens zo geniaal.
Hintje dan maar: Iemand bij de buren zou wel raad weten met dit plaatje.![]()
Nee, de hond vind ik op Ciska lijken, vandaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
O ja, sorry. Ehm, is dat een aanwijzing, die hond?
Nee, maar je bent wel heel warm.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Is het dat underground-bandje uit Leeds, The Parabola's?
Nou vooruit, een half puntje. De band heet Tool en 'Parabola' is een nummer van ze. Goede muziek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef pyl het volgende:
The Tools?
Twijfel toch niet zo aan jezelf! Het is goed!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:15 schreef pyl het volgende:
Al sla je me dood. Het is toch niet dat scharminkel van William H. Macy, hè?
En daarom weet ik dat jij vanavond ook kijkt, pyl.quote:Die tweede van rechts is Teri Hatcher, die herken ik nog wel, als man zijnde.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Tokay het volgende:
En daarom weet ik dat jij vanavond ook kijkt, pyl.![]()
Hé, hé, vergeet je Rens Blom niet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
Sorry Bolko, nog nooit van de heren gehoord. Ik ken alleen Servais Knaven.![]()
Ik lach.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Bolkonsky het volgende:
Hé, hé, vergeet je Rens Blom niet!
Ik wil z'n echte naam!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:41 schreef Z het volgende:
Legolas
Nee, niet Felicity Huffman (die van William H. Macy), maar de meneer die hierboven zo onbeschaamd wijdbeens op de foto staat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef pyl het volgende:
Wie?
Grrrrrrrrr.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
ellen vogel?
ik hoop eigenlijk op 99999 te parkerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:40 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
En, Dolle, ga je de ton vandaag halen?![]()
Whehe, da's pas een palindroom!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
ik hoop eigenlijk op 99999 te parkeren![]()
Hmmm ze lijkt er wel op, komt zeker door het haar dat toen bijna iedere vrouw had.quote:
Van wat ze op het plaatje aan het doen is..........quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is mevrouw bekend van Pyl?
Elles Berger? Aardige gok, maar neen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
De vrouw van Barry Hughes?
Kijk, zo zijn de regels van het spel en zo moet het gespeeld worden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
elke omroep had destijds een eigen omroepster.
tanja koen van ncrv
mies van avro
welke omroep zat zij?
Inderdaad oid. Je verwart haar nu met een Vlaamse actrice, vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
dore groen oid
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef pyl het volgende:
Het lijkt Eric Cantona wel.............
die karatekick gooit ie er nu niet zo makkelijk meer uit denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Bolkonsky het volgende:
O ja, Cantona natuurlijk. Is heel wat dikker geworden de afgelopen jaren.
Hoi Tokayquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:52 schreef Tokay het volgende:
![]()
Ik dacht dat het Gerard Depardieu was!
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mag Bolko zeggen. Hij is van de wielersport.
Ja ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef Tokay het volgende:
Servais Knaven?
Hoi mr_a, ik voel me gelukkig veel beter dan gisteren, dank je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi TokayAl weer wat beter?
Depardieu is nog wel wat corpulenter dan Eric geloof ik.
Mooi, wordt maar snel weer beter. Ziek zijn is alleen leuk als je het niet bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi mr_a, ik voel me gelukkig veel beter dan gisteren, dank je.
Heb net weer even geslapen, heerlijk!
Ik ga straks beginnen aan die fruitmand van jou!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi, wordt maar snel weer beter. Ziek zijn is alleen leuk als je het niet bent.
Hele goede gok, Neleos, maar neen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Neleos het volgende:
Tommy Simpson?
Hier is ook nog wat sap voor je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ga straks beginnen aan die fruitmand van jou!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef Neleos het volgende:
Dan is het Barry Hoban.
Sinds jaar en dag.quote:
Nou Sloggi, jij bezigt inderdaad 'stoere' taal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Dat wijf van Desperate Housewives. Was gisteren nog bij Oprah.
Ja hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou Sloggi, jij bezigt inderdaad 'stoere' taal.
Ik ben al te laatquote:Deze mevrouw acteert inderdaad in DH, en ja, ze was gisteren eventjes bij Oprah Winfrey.
Maar omdat je haar naam niet kent, keur ik het antwoord fout.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Lynette Scavo wordt gespeeld door Felicity Huffman geloof ik.
Heb er wel eens wat van gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een kenner van DH, mr_a, of lijkt dat maar zo?
Vanavond weer kijken dan, de start van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb er wel eens wat van gezien.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:02 schreef Neleos het volgende:
Een vliegenier. Howard Hughes?
Ik laat het aan mij voorbij gaan. Heb al lasogen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vanavond weer kijken dan, de start van het nieuwe seizoen.
Ook pyl zit er weer helemaal klaar voor!
Ik wil hier best op antwoorden. Een andere keer. En niet hier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:02 schreef pyl het volgende:
Zeg Tokay, niet om het een of het ander, maar dat Desperate Housewives waar jij zo dol op bent, in hoeverre is dat nou uit het leven gegrepen? Anders gezegd, gaat het ook over *jou* ?![]()
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik wil hier best op antwoorden. Een andere keer. En niet hier.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef Tokay het volgende:
Ik wil hier best op antwoorden. Een andere keer. En niet hier.![]()
Lasogen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik laat het aan mij voorbij gaan. Heb al lasogen.
Ga je ook die Talpa rip-off kijken? Gooise matras ofzo.
Er stond iets anders, Tokay, maar uit liefde voor de mensheid in het algemeen en voor sommige users in het bijzonder heb ik dat bij nader inzien maar vervangen door een spugend beest. Simpel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Tokay het volgende:
Lama?
Wat hèb jij toch met die spugende beesten, pyl?
Vind ook wel dat eigenlijk teveel tv kijk, maar er zijn zoveel toffe series.quote:
O. Ik heb dat niet gelezen. Was het voor mij bedoeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:15 schreef pyl het volgende:
Er stond iets anders, Tokay, maar uit liefde voor de mensheid in het algemeen en voor sommige users in het bijzonder heb ik dat maar vervangen door een spugend beest. Simpel.![]()
Weet iemand wie er op mijn plaatje staat?
En alweer een kwaliteitspost van Dolle!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
heinz ruhmann?
Okay. Dan hou ik mijn mond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef pyl het volgende:
Een beschaafd stilzwijgen is hier op zijn plaats.
Hmmmmmmmm..........valt me tegen, inderdaad. Zo snel vergeten, blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m eens lang geleden in FMT gevraagd. kende ook vrijwel niemand m.
triest
Tja, dat komt omdat meneer dit aardse tranendal doorgrondt, althans verdomd aardige pogingen daartoe doet.quote:
Een schrijver natuurlijk!quote:Is meneer een schrijver, vliegenier, tuinman, of wetenschapper?
Ha die Bolko. Niet Van der Heijden, wel een landgenoot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef Bolkonsky het volgende:
A. F. Th. van der Heijden?
Hey! Je moet nog wel wakker blijven voor Desperate Housewives, hoor!quote:
Geen idee. Zou toch kunnen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef pyl het volgende:
Nee, hoezo?
Ik neem het wel op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef Tokay het volgende:
Hey! Je moet nog wel wakker blijven voor Desperate Housewives, hoor!
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Tokay het volgende:
Geen idee. Zou toch kunnen?
Nee, stukken jonger.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:11 schreef Neleos het volgende:
Is het Jan Cremer?
Woeiiiii! Nog maar drie uur!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
Nee, stukken jonger.
Meneer heeft enkele romans geschreven, maar is, denk ik, toch vooral bekend als literatuurcriticus (in kranten en weekbladen, maar ook op televisie, zij het niet op de zenders die Desperate Housewives uitzenden) en als columnist en interviewer voor NRC Handelsblad.
Heel goed! En warm!! Want hij was wel vaste gast bij Zeeman!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef Tokay het volgende:
En Michaël Zeeman is het volgens mij al helemaal niet.
Hmmm, heel misschien bij het toetje......quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
Heel goed! En warm!! Want hij was wel vaste gast bij Zeeman!!!
Misschien schiet zijn naam je te binnen, tussen twee aardappeltjes door.![]()
Maar op haar lijkt-ie niet, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Tokay het volgende:
Aleid Truijens ken ik dan weer wel, heb ik zelf nog les van gehad.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef Tokay het volgende:
Bas Heijne.
Mooi is dat, hè ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef Tokay het volgende:
Hoi TH. Wat een leuk onduidelijk plaatje heb jij daar.
Echt, fenomenaal!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Tokay het volgende:
Maar goed, ff ontopic: wie zijn het?
Ik dacht: misschien trapt 'ie erin.quote:
Sharpei is back in town!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef pyl het volgende:
Het zouden mijn ouders kunnen zijn........
"zouden kunnen", TH, "zouden kunnen".........quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef Treinhomo het volgende:
't lijkt me sterk dat jouw moeder in 1915 is geboren.
Kijk omhoog, Sammy...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm........gaat het om mevrouw dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |