Zoiets but who's counting.quote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel plaatjes zijn er in 't vorige topic geraden ?
7,5 ?
Nog veel!quote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel plaatjes zijn er in 't vorige topic geraden ?
7,5 ?
Dolle_Hond...zonder twijfel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Zoiets but who's counting.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
Birgit Schuurman ?
quote:
Ook niet. Kom op zo moeilijk is het niet! Ze is volgens mij elke werkdag op RTL4 te zien.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dani Minogue?
Nou ja...ik zou 't toch graag willen zijn...quote:
'Werkdag'; wat is dat ?quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
RTL 4 wat is dat?
een of andere tv-zender....quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
RTL 4 wat is dat?
Veel jongens zouden dat willen zijn....quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja...ik zou 't toch graag willen zijn...![]()
Heb een beertender.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg, Mr. A...
Weet jij hier meer van ?![]()
Nederlanders stelen kratjes Brand bier
is dat zoquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel jongens zouden dat willen zijn....
Ja dat is ze wel!quote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:
is het niet daphne B?
nou toch wel.. hier ziet ze er goed uit....quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel!zo onherkenbaar is ze toch niet?
Die moet toch ook ergens op staan...quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb een beertender.
Staat op een kastje.quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die moet toch ook ergens op staan...
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.quote:
voorheen slapie van Jeroen P.quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.
Mkay....quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Daphne Ontbijtkoek. Voorheen goedemorgen Nederland.
Daphne Bunskoek!quote:
Wat heb je nou weer aan een slapiequote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
voorheen slapie van Jeroen P.
Ze zit tegenwoordig in RTL boulevard... en voorheen in goedemorgen nederland. ZE komt uit dezelfde stad als Wycciequote:
tja ik heb daar nooit op de slaapkamer gestaan......gelukkigquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een slapie
Kun je beter 'n neukie hebben...
Oh, maar daar is niks mis mee.quote:
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een slapie
Kun je beter 'n neukie hebben...
wie Jeroen P?quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.
Is-ie er, sinds Irene v/d Laar, niet op achteruit geboerd...quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tegenwoordig neukie van Wessel van Diepen.
Dat weet jij beter dan ikquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Jeroen Douw'...
quote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Jeroen Douw'...
Mag jij raden.quote:
Krijgen we weer ruzie met Pyl, want die vind dat ik een slechte smaak heb.quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
OP-waardig...dat in ieder geval.
Pyl moet niet zeuren...dat doe ik wel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijgen we weer ruzie met Pyl, want die vind dat ik een slechte smaak heb.
iedereen zijn sterke kanten toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pyl moet niet zeuren...dat doe ik wel.
'Oorlog en vrede'; da's pas zware literatuur.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
is ze een niet zichzelf spelende dame of iemand die zware literatuur schrijft?
Actrice idd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
is ze een niet zichzelf spelende dame of iemand die zware literatuur schrijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |