quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik blijf bij elk klein dametje vragen of jij het bent hoor.![]()
Tuurlijk, altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Buurman en Buurman uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mezelf posten hoor.
If you say so. Dan moet ik maar blijven denken dat je Christina Ricci, Rachel Leigh Cook of Nadja Hüpscher bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Plaatjes van anderen zijn veel leuker.
ahum die van ons zeker....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Plaatjes van anderen zijn veel leuker.
Hmmm, wat dat betreft lijk ik denk ik het minst niet op Nadja dan..... (snap je het?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
If you say so. Dan moet ik maar blijven denken dat je Christina Ricci, Rachel Leigh Cook of Nadja Hüpscher bent.![]()
Okay I get a piece of the picture.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, wat dat betreft lijk ik denk ik het minst niet op Nadja dan..... (snap je het?)
Há! Vanaf nu vergeet je nóóit meer dat William H. Macy, al jaren gelukkig getrouwd is met actrice Felicity Huffman, die vanavond na een lange zomerstop eindelijk weer te zien is in mijn favoriete serie Desperate Housewives (in de rol van Lynette Scavo).quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef pyl het volgende:
Die meneer is William H. Macy, dunkt me, maar wie die mevrouw is, weet ik niet - ik wíl het niet eens weten, zo te zien.............![]()
Amai, da's nog goed ook! Kim Clijstersquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:12 schreef Z het volgende:
Das die Belgische tennister toch? Kim Klijsters?
Hoi Diaan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenTokay weer wat opgeknapt?
Gelukkig maar, het is ook geen pretje om met dit weer in bed te liggen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Diaan!![]()
Nog een beetje verhoging en wat slapjes, maar stúkken beter dan gisteren.
Dank je!
Goedemorgen Bolko!quote:
Ik ben het nu alweer vergeten............quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef Tokay het volgende:
Vanaf nu vergeet je nóóit meer dat William H. Macy, al jaren gelukkig getrouwd is met actrice Felicity Huffman, die vanavond na een lange zomerstop eindelijk weer te zien is in mijn favoriete serie Desperate Housewives (in de rol van Lynette Scavo).![]()
Nee hoor. Felicity Huffman, Felicity Huffman, Felicity Huffman...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef pyl het volgende:
Ik ben het nu alweer vergeten............![]()
Hoe zie je dat zo snel?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Tokay het volgende:
Zijn het schrijvers?
Is dit nu de Muiderkring?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Hoe zie je dat zo snel?!
Duh. Omdat ik ook wel zie dat het geen polsstokwerpers zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Hoe zie je dat zo snel?!
Minstens zo geniaal.quote:
Ja ja, je had me tuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Duh. Omdat ik ook wel zie dat het geen polsstokwerpers zijn.![]()
Lieve Bolko, no hard feelings, mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Bolkonsky het volgende:
Ja ja, je had me tuk.
Als je zulke plaatjes post, maak je het goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lieve Bolko, no hard feelings, mag ik toch hopen?![]()
TDP speciaal voor pyl:
[afbeelding]
De mevrouw in het midden?![]()
[ciska dresselhuys mode] Tsssskquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef Bolkonsky het volgende:
Als je zulke plaatjes post, maak je het goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |