quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef peaceman het volgende:
hmm deze foto is toch een stuk minder...
ik heb m ongelezen in de kast staan..quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Oorlog en vrede'; da's pas zware literatuur.
3,2 KG. Schoon aan de haak...
haha, je moet me wel vaak hebben met die smileyquote:
Jij post dan ook vaak meppenswaardige opmerkingen...quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
haha, je moet me wel vaak hebben met die smiley![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij post dan ook vaak meppenswaardige opmerkingen...
quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Jessica Biel?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ze leek op de tweede foto een beetje Catherine Zeta Jones
James King?
Coyote Ugly heb ik gezien, volgens mij....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
The Recruit, Serendipity, I Robot, Sum of all fears, Coyote Ugly en binnenkort in Lord of war.
ik ken haar naam vast wel, maar alleen als jij het vertelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Wyc haar naam ook niet kent zal ik deze onthullen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
Idioot toch. Je hebt momenteel 400.000.000. voetballers. En in de historie is het niet te tellen. Dan kom je uit één van de kleinste landen van de wereld. Noemen ze je in de jeugd Jopie. En ben je de derdste beste meest goede voetballer ooit met je één meter drie en zeventig. Oe sorry het ging niet over Cruijffie.
Esthelle is'z'n nichtjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef peaceman het volgende:
Geeft niks hoor Tong, voor hetzelfde was het een foto van zijn dochter en dan was het een hint geweest![]()
Weet ik, maar stel dat Jordi Jody was geweest....enz..quote:
Ze neukte eerst met Dannu Muller de zoon van een vergeten voetballer uit de jaren 60 Bennu Mulder die meer dan 50 interlands speelde. Agoy was reserve keeper van Barcelona.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Johan Cruijff heeft toch ook een dochter? Chantal? Die is met oud-Barcakeeper Angoy getrouwd.
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar tochquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen ineens naar bed?
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar toch
was net met een plaatje bezig... nog maar eventjes posten en dan het licht uitdoen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?
de naam van dat sletje is inmiddels genoemd....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
Rustig met de chocomel Tong. De dame haar naam is al prijsgegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadja Hüpscher. Is dat jou geheime identiteit Wyccie?
Ik blijf bij elk klein dametje vragen of jij het bent hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |