Weet ik, maar stel dat Jordi Jody was geweest....enz..quote:
Ze neukte eerst met Dannu Muller de zoon van een vergeten voetballer uit de jaren 60 Bennu Mulder die meer dan 50 interlands speelde. Agoy was reserve keeper van Barcelona.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Johan Cruijff heeft toch ook een dochter? Chantal? Die is met oud-Barcakeeper Angoy getrouwd.
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar tochquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Iedereen ineens naar bed?
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er nog.... echter niet meer voor lang.... maar toch
was net met een plaatje bezig... nog maar eventjes posten en dan het licht uitdoen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ook wel moe eigenlijk. Zal ik het licht uitdraaien?
de naam van dat sletje is inmiddels genoemd....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
Rustig met de chocomel Tong. De dame haar naam is al prijsgegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik eis een plaaatje of gaan we wachten tot iemand dat sletgfje raadt"?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadja Hüpscher. Is dat jou geheime identiteit Wyccie?
Ik blijf bij elk klein dametje vragen of jij het bent hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |