Er stond iets anders, Tokay, maar uit liefde voor de mensheid in het algemeen en voor sommige users in het bijzonder heb ik dat bij nader inzien maar vervangen door een spugend beest. Simpel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Tokay het volgende:
Lama?
Wat hèb jij toch met die spugende beesten, pyl?
Vind ook wel dat eigenlijk teveel tv kijk, maar er zijn zoveel toffe series.quote:
O. Ik heb dat niet gelezen. Was het voor mij bedoeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:15 schreef pyl het volgende:
Er stond iets anders, Tokay, maar uit liefde voor de mensheid in het algemeen en voor sommige users in het bijzonder heb ik dat maar vervangen door een spugend beest. Simpel.![]()
Weet iemand wie er op mijn plaatje staat?
En alweer een kwaliteitspost van Dolle!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
heinz ruhmann?
Okay. Dan hou ik mijn mond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef pyl het volgende:
Een beschaafd stilzwijgen is hier op zijn plaats.
Hmmmmmmmm..........valt me tegen, inderdaad. Zo snel vergeten, blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m eens lang geleden in FMT gevraagd. kende ook vrijwel niemand m.
triest
Tja, dat komt omdat meneer dit aardse tranendal doorgrondt, althans verdomd aardige pogingen daartoe doet.quote:
Een schrijver natuurlijk!quote:Is meneer een schrijver, vliegenier, tuinman, of wetenschapper?
Ha die Bolko. Niet Van der Heijden, wel een landgenoot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef Bolkonsky het volgende:
A. F. Th. van der Heijden?
Hey! Je moet nog wel wakker blijven voor Desperate Housewives, hoor!quote:
Geen idee. Zou toch kunnen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef pyl het volgende:
Nee, hoezo?
Ik neem het wel op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef Tokay het volgende:
Hey! Je moet nog wel wakker blijven voor Desperate Housewives, hoor!
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Tokay het volgende:
Geen idee. Zou toch kunnen?
Nee, stukken jonger.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:11 schreef Neleos het volgende:
Is het Jan Cremer?
Woeiiiii! Nog maar drie uur!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
Nee, stukken jonger.
Meneer heeft enkele romans geschreven, maar is, denk ik, toch vooral bekend als literatuurcriticus (in kranten en weekbladen, maar ook op televisie, zij het niet op de zenders die Desperate Housewives uitzenden) en als columnist en interviewer voor NRC Handelsblad.
Heel goed! En warm!! Want hij was wel vaste gast bij Zeeman!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef Tokay het volgende:
En Michaël Zeeman is het volgens mij al helemaal niet.
Hmmm, heel misschien bij het toetje......quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
Heel goed! En warm!! Want hij was wel vaste gast bij Zeeman!!!
Misschien schiet zijn naam je te binnen, tussen twee aardappeltjes door.![]()
Maar op haar lijkt-ie niet, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Tokay het volgende:
Aleid Truijens ken ik dan weer wel, heb ik zelf nog les van gehad.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef Tokay het volgende:
Bas Heijne.
Mooi is dat, hè ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef Tokay het volgende:
Hoi TH. Wat een leuk onduidelijk plaatje heb jij daar.
Echt, fenomenaal!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Tokay het volgende:
Maar goed, ff ontopic: wie zijn het?
Ik dacht: misschien trapt 'ie erin.quote:
Sharpei is back in town!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef pyl het volgende:
Het zouden mijn ouders kunnen zijn........
"zouden kunnen", TH, "zouden kunnen".........quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef Treinhomo het volgende:
't lijkt me sterk dat jouw moeder in 1915 is geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |