Niet huilenquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Auticia het volgende:
Ik kon zo gauw geen titel bedenken.
Maar Bob Ross is dus al 10 jaar dood.
Hij leeft voort in zijn ontzettend leerzame video'squote:
Daar heb je je titelquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Auticia het volgende:
Ik kon zo gauw geen titel bedenken.
Maar Bob Ross is dus al 10 jaar dood.
Wat een mooie haren!quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan....beetje een SC volposten terwijl ik gewoon een foto wil laten zien he
[afbeelding]
ik mis watquote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
We gingen toch voor de treinen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Jezelf quoten is zooo "not done"quote:
idddquote:
Ik kan me dat veroorloven.quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooo "not done"
Zie jij geen trein danquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
We gingen toch voor de treinen?
Of ging ik voor de treinen en jullie voor wat anders?
Heee RDquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef RubberDuckey het volgende:
We gingen toch voor de treinen?
Of ging ik voor de treinen en jullie voor wat anders?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Wij gingen voor de treintjes, PdH is nou eenmaal makkelijk afgeleid
Ja hallo...wat wil je nou zienquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof er meer is en komt
Mag allebei hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...wat wil je nou zienNog meer trein
![]()
Deze is leuker dan die eerste. Hier hoort het meer bij elkaar, het spoor en haar hoofd richting stoom loco.quote:
Zit wat in. Toch ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van die eerste. Ik weet niet....gevoelskwestie en zo. Die tweede heeft wel iets meer diepte denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze is leuker dan die eerste. Hier hoort het meer bij elkaar, het spoor en haar hoofd richting stoom loco.
Ehh doe maar meer kontquote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...wat wil je nou zienNog meer trein
![]()
1 ding is al afgerond. nu nog wat andere dingetjes. en na een goede nachtrust komt het wel goedquote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ff opnieuw opstarten, onderwerp 1 opstarten, afwerken en weer afsluiten, dan onderwerp 2 enz. Anders loop je vastOf je moet er ff een geheugenkaartje bij plaatsen.
Oh serieus. Ja ik vind die eerste zelf ook beter eigenlijk, al kan ik niet goed aangeven waarom...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit wat in. Toch ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van die eerste. Ik weet niet....gevoelskwestie en zo. Die tweede heeft wel iets meer diepte denk ik
jij ookquote:
Prutsmodsquote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef -Marjo- het volgende:
Hihi er staat Bod Ross...
Pea ook al naar bed dan?quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, nu kunnen we over grote mensen dingen gaan kleppen
quote:
Oh wacht ik weet nog een filmpje voor de kinderenquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee, dus hou je grotemensenpraat maar voor je
Ik heb je op de lekmeet nog verstandig zien snoepenquote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er vandoor
Slaap lekker mensenMorgen naar de tandarts
Bert en Ernie?quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet nog een filmpje voor de kinderen![]()
hehe..quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Is dat het thema voor de volgende meet?
"Fotografeer je eigen Bob Ross uitzicht?"
quote:
Vies mee doen? welneeeee...toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft meisje
En niet vies mee doen hč?![]()
Truste flessiequote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens slapen voordat dit helemaal uit de klauw loopt
Doei!
Tandarts niet leuk?quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er vandoor
Slaap lekker mensenMorgen naar de tandarts
Echt nietquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tandarts niet leuk?
Altijd lache met die gast
Je bent toch het hele jaar verzekerd? Of niet bij baanwisselingen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietDank zij mijn baanwisseling mag ik nu zelf de rekening lappen
Ik zat voorheen in het ziekenfonds en dan wordt het allemaal buiten je om geregeldquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent toch het hele jaar verzekerd? Of niet bij baanwisselingen?
domme vraag wellicht
Oh, prettig...quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat voorheen in het ziekenfonds en dan wordt het allemaal buiten je om geregeldIk ga nu een particuliere verzekering (die nog moet worden geregeld
) en dus mag ik het zelf lappen
Gefeliciteerd met je 18e verjaardagquote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
hoi.
Dank jequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag![]()
![]()
![]()
*handjeschudt enzo* *virtueel 5 miljoen euro geeft*
ywquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Ja maar die is in PUB die telt niet en is al 2 weken bezig
in het "blauw" wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef -Marjo- het volgende:
Had je het zo druk dan???
hey koekeloerster!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Sneaky binnenkomen he?quote:
zit op mn andere account op msnquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sneaky binnenkomen he?ik heb je MSN niet eens gezien, issie nu echt stuk?
Ach vandaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zit op mn andere account op msn
was online en toen liep alles vast heel windows ook
alles zwart , beetje zitten klootzakken met dat ding en nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:32 schreef eL. het volgende:
Morning !
Ik zie dat de eerste Pelengs in de bestelling gaan vandaag..
en dan zo vroeg opquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
Kga mist en zon fotograferenquote:
Weet je ook eens hoe mooie het leven "in het zwart" eigenlijk isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Echt nietquote:
Ziet er cool uit Sharkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ondertussen druk bezig natuurlijk met foto's inscannen
http://www.pbase.com/image/48776323.jpg
1) wat doe je dan uit bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
goed antwoordquote:
18 euro man waar HEBBEN we 't overquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet
* PdeHoog is weer gezellie op kantoor
Tandarts heeft me weer goedgekeurd voor een half jaarKreeg voor drie minuten in de stoel wel gelijk een rekening mee van EUR 18
Ik moet ook tandarts worden geloof ik
Jij bent de tandarts van PdH??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag druk met controle werkzaamheden.![]()
ik heb nog 2 lange weken vrijquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
Reken het uurloon van zo'n man eens uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 euro man waar HEBBEN we 't over
quote:Toch een goed idee geweest, die appel aan de Lek
Maar jij moet met je moeder gaan shoppenquote:
Oh ja, en nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Maar advocaten zijn prutsersquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja 100 euro per uur
Wat kost een advocaat denk je?
Nou dan ga ik liever werkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij moet met je moeder gaan shoppen
Ah...je hebt em gezien.quote:
Waarom niet de iso terugschroeven danquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ah...je hebt em gezien.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ISO 400 de boel overbelicht
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje slordig met de quote-tags vanochtend PdH?
jij kent duidelijk mijn ma nietquote:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen maquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij kent duidelijk mijn ma niet
mijn ma heeft net deze camera aangeschaft. Daar moeten we ff een 512 MB SD kaartje voor scoren.
[afbeelding]
En ze heeft ook nog haar canon FD spullen, die ze koestert...
Dat is een alternatief. alles schieten op ISO 50 of 100quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom niet de iso terugschroeven danVerkleint ook de korrel en zo
Ja mooi hee?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen ma
En wat ziet die Lumix er hard-core old school uit zegIk mis nog wat paneeltjes met kunstleer-reliëf hard plestik
![]()
Aaaaah.. die goeie ouwe middelbare schooltijd.quote:
Ik heb veel uren, en ik had nog geen vakantie gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus ik ben al 6 weken weer aan het werkIk had maar 2 weken zomervakantie
Is heel normaal overigens. Zitten jullie in het onderwijs of zo?
quote:
* HMaster-II Gooit een paar Finimals naar Auticiaquote:
FZ10? ik dacht dat die al niet meer leverbaar was...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn ma heeft net deze camera aangeschaft. Daar moeten we ff een 512 MB SD kaartje voor scoren.
[afbeelding]
Ibuprofen werkt beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Gooit een paar Finimals naar Auticia
Ibu is wel goed inderdaad. Maar alleen als het boven de 500Mg is.. Want ik gooi natuurlijk wel Finimal 500Mg.quote:
Ik heb gisteravond een boek gelezen in bed. Ja heus!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:52 schreef Rhanna het volgende:
Ze moet ook niet zo zich uitleven op MvdLubbe
Ik denk de hele 'Kamasutra'quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een boek gelezen in bed. Ja heus!
Een boek van Heleen van Royenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef Rhanna het volgende:
Welke ?
Welke? godin van de Jacht? de gelukkige huisvrouw?quote:
Heb je al een tuinbroek gekocht?quote:
wel dus. Maar ze belt nu net op dat het ding kuren heeft, ze heeft de leverancier gebeld en ze mag em terugsturen. Dus ik kan jullie de hele dag gaan vervelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
FZ10? ik dacht dat die al niet meer leverbaar was...?
Panasonic heeft hele mooie camera's, ik zat nog te twijfelen tussen een camera uit de FZ serie of een D70(s).quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wel dus. Maar ze belt nu net op dat het ding kuren heeft, ze heeft de leverancier gebeld en ze mag em terugsturen. Dus ik kan jullie de hele dag gaan vervelen
Diana!quote:
Ik had het ook niet van mezelf verwacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Au, dat had ik nooit van je verwacht. Godin van de jacht
Zo vroeg in de maand al?quote:
Zeg ik: zo vroeg in de maand al?quote:
quote:
En bij beiden kijken ze alleen maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Bij Canon kost de reparatie van mijn 300D minimaal 95 euro. Exclusief alles zeg maar.
En bij Vorrink krijg je een vrijblijvende prijsopgave. Dat klinkt alvast een stuk aantrekkelijker.
Ja, tot zover wel ja. Daarna komen pas de kosten van de reparatie, voor zover ik heb begrepen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En bij beiden kijken ze alleen maar?
Ik zit hier aan de soep, viandel en brood met eiersaladequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net beschuitjes gezet en thee gesmeerd...
Klinkt ook goed!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de soep, viandel en brood met eiersalade
He jakkes...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
dit alles was OF / OF he?
en dat terwijl mensen met een soortgelijke functie al gauw 200 euro netto meer verdienen dan ik
ik vind dit echt zo kut....er kan kennelijk geen centje meer af...
jah! hij wil overwegen dat ik misschien 20 uur kan gaan werken maar dan wel met ook de helft salaris! DAT wou ik nou juist niet!!
Gewoon op zoek naar wat anders, en als je een harde aanieding hebt geef je hem nog een kans. Zo niet: kies voor jezelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
en dat terwijl mensen met een soortgelijke functie al gauw 200 euro netto meer verdienen dan ik
jah! hij wil overwegen dat ik misschien 20 uur kan gaan werken maar dan wel met ook de helft salaris! DAT wou ik nou juist niet!!
Dan kan je hem beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Bij Canon kost de reparatie van mijn 300D minimaal 95 euro. Exclusief alles zeg maar.
En bij Vorrink krijg je een vrijblijvende prijsopgave. Dat klinkt alvast een stuk aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net beschuitjes gezet en thee gesmeerd...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordoen!!
Ik heb brood van huis mee en allerlei lekkers. Kost een fractie van 11,09
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kan je hem beter
op de grond smijten en er keihard op gaan stampen!!!! whehehe
die monteur helemaal flippen natuurlijk (je EOS, wat DOE je??!!)
Jij zo: "ja voor dat geld koop ik liever een nieuwe whehehehe"
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter
op de grond smijten en er keihard op gaan stampen!!!! whehehe
die monteur helemaal flippen natuurlijk (je EOS, wat DOE je??!!)
Jij zo: "ja voor dat geld koop ik liever een nieuwe whehehehe"
En waren je zelf gesmeerde bammetjes lekker???quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb de lunch weer op, het is weer gedaan met het goede weer, en nu maar weer aan het werk
Bazen zijn rukkersquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
Volgende keer niet meer met superlijm je CCD schoonmaken dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Error 99. Sluitergordijnprobleem.
Het treedt ook op als er geen lens op zit (dus het is niet even de Sigma's rechippen, denk ik).
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende keer niet met superlijm je CCD schoonmaken dus.
WZZquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef purplerose het volgende:
niet bijleest, maar gewoon goeiemiddag zegt
Alle mannen zijn lafaardsquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik word GVD sjaggerijniger met de minuuthad ik er al bij verteld dat de baas me dit niet persoonlijk heeft medegedeeld maar via de mail? En nu loopt ie me te ontwijken als een laffe hond
Als je nou snel iets anders hebt, kan je deze post gewoon copypasten in een reply naar hem toequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik word GVD sjaggerijniger met de minuuthad ik er al bij verteld dat de baas me dit niet persoonlijk heeft medegedeeld maar via de mail? En nu loopt ie me te ontwijken als een laffe hond
uhuhquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat ik dan ga happen en zo hč?![]()
Ja ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef RonaldV het volgende:
ho ho...ik dacht dat alle mannen klootzakken waren?
Dan is t goed!quote:
Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef RonaldV het volgende:
ho ho...ik dacht dat alle mannen klootzakken waren?
Whehehe...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Vraag maar aan yvonne
quote:
quote:
hahaha, ja!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Maar weet je wat nog het ergste is?
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
de enige bazin die ik ooit zal hebben ben ik zelf! en ik ben lief voor mezelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
Oh zou dat het zijn? Zo eentje heb ik hier wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar bazen hangen op kantoor de klootzak uit omdat ze thuis nix te vertellen hebben...
quote:
Hm, ik heb altijd bazen die wel toffe gasten zijn. En ik zorg er met mijn opdrachten wel voor dat ik nooit echt te lang naar ze hoef te kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar bazen hangen op kantoor de klootzak uit omdat ze thuis nix te vertellen hebben...
trouwen ging niet meer he?quote:
Allemaal de schuld van die klote Bazen en Bazinnen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In dit hele klotepand is geen airco te bekennen, en "omdat we tegen 2009 toch gaan verhuizen" wordt er ook niks meer geīnvesteerd
Ja en? Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd van die kleintjes om me heen heb?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:58 schreef Icicle het volgende:
Maar jij bent over de 2 meter Ronald..
Neeheej.. maar ze zijn natuurlijk bang voor jouhou!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd van die kleintjes om me heen heb?
Ik ken genoeg kleintjes die niet bang voor mij zijn. Toevallig wel allemaal vrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef Icicle het volgende:
[..]
Neeheej.. maar ze zijn natuurlijk bang voor jouhou!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag eindelijk deze klotedag afsluiten
daaaaaaag vriendjes en vriendinnetjes!!
ja HUFTERS zijn hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Icicle het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die klote Bazen en Bazinnen!
Ok...vertel...(van dat kwartier dan hč)quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
wat een kutdag
1 kwartier was leuk, de rest viel wat tegen![]()
Dat was het kwartiertje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoop gedoe. Gezeik. Dingen die ik niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen ook. Moe. Blegh.
Neem een bak koffie, pleur op de bank met en videootje. Liefst een niet nadenken film. Werk bij mij uitstekend!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoop gedoe. Gezeik. Dingen die ik niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen ook. Moe. Blegh.
Je bedoelt dat hij een paar desperate housewives moet nemen?quote:
Ach. In combinatie met kan ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij een paar desperate housewives moet nemen?
Vodka ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Coke is vrij geur/smaakloos. Maar om dat nou aan te raden...
Ja! Vanavond bij jou Xila?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Of 5 liter pils.
quote:
Zo zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef fotoloog het volgende:
Gekkenhuis,ik rook me suf.......
140 pakkies per dag ongeveer....
*knuffel geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, hier taxibedrijf pea&coZometeen weer aan het rijden, maar dan heb ik ff niks...pfew
Das liefquote:
Uche uche...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef fotoloog het volgende:
Gekkenhuis,ik werk me suf.......
140 pakkies perdag ongeveer....
Mwoa, ik had 2 grolschjes nog staan van gisteren, ik vind het wel mooi zo voor vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb Hertog Jan op kamertemperatuur.
.
Mooie foto Briquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Briggy het volgende:
De resultaten vallen me reuze mee...het ziet er goed uit
![]()
[afbeelding]
m-m heeft je aangestoken he???quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef Auticia het volgende:PdeHoooooog! PdeHaaaaaaaag
PdeHihihihihihihihihihihi PdeHooooog
.
.
Zeg eens popquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef Auticia het volgende:PdeHoooooog! PdeHaaaaaaaag
.
.
WHZquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem een bak koffie, pleur op de bank met en videootje. Liefst een niet nadenken film. Werk bij mij uitstekend!
Dit was geen vies liedje!quote:
Het is de warmte denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg eens pop
HOE raar ga je doen als je WEL zwanger bent????![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef Auticia het volgende:PdeHoooooog! PdeHaaaaaaaag
.
.
Hoiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
En de rest trouwens ook een goeieavond
Naaf Pquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
En de rest trouwens ook een goeieavond
Op zich wel logischquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Naaf P![]()
@Pea. Ik snap je nu effe niet![]()
![]()
Oh okee. Ik snap het.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Op zich wel logisch
ff kort dan, dochter is geopereerd aan haar enkel, nu kan/mag ze niet lopen. Dus ik mag haar taxien, jippie![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef pea4fun het volgende:
dochter is geopereerd aan haar enkel,
eerste keer hoor...het was al een tijdje nodigquote:
Jou had ik het toch al verteld zeker?quote:
Is het het warm buiten dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Xilantof het volgende:
wat een hitte
zweet me rot.
jus d'orange is okee.
Ow, ahum...nou zal ik het niet belangrijk genoeg hebben gevondenquote:
Benauwd. zeker voor Orang Belanda.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow, ahum...nou zal ik het niet belangrijk genoeg hebben gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |