ik heb nog 2 lange weken vrijquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
Reken het uurloon van zo'n man eens uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 euro man waar HEBBEN we 't over
quote:Toch een goed idee geweest, die appel aan de Lek
Maar jij moet met je moeder gaan shoppenquote:
Oh ja, en nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Maar advocaten zijn prutsersquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja 100 euro per uur
Wat kost een advocaat denk je?
Nou dan ga ik liever werkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij moet met je moeder gaan shoppen
Ah...je hebt em gezien.quote:
Waarom niet de iso terugschroeven danquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ah...je hebt em gezien.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ISO 400 de boel overbelicht
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje slordig met de quote-tags vanochtend PdH?
jij kent duidelijk mijn ma nietquote:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen maquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij kent duidelijk mijn ma niet
mijn ma heeft net deze camera aangeschaft. Daar moeten we ff een 512 MB SD kaartje voor scoren.
[afbeelding]
En ze heeft ook nog haar canon FD spullen, die ze koestert...
Dat is een alternatief. alles schieten op ISO 50 of 100quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom niet de iso terugschroeven danVerkleint ook de korrel en zo
Ja mooi hee?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen ma
En wat ziet die Lumix er hard-core old school uit zegIk mis nog wat paneeltjes met kunstleer-reliëf hard plestik
![]()
Aaaaah.. die goeie ouwe middelbare schooltijd.quote:
Ik heb veel uren, en ik had nog geen vakantie gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus ik ben al 6 weken weer aan het werkIk had maar 2 weken zomervakantie
Is heel normaal overigens. Zitten jullie in het onderwijs of zo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |