hey koekeloerster!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Sneaky binnenkomen he?quote:
zit op mn andere account op msnquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sneaky binnenkomen he?ik heb je MSN niet eens gezien, issie nu echt stuk?
Ach vandaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zit op mn andere account op msn
was online en toen liep alles vast heel windows ook
alles zwart , beetje zitten klootzakken met dat ding en nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:32 schreef eL. het volgende:
Morning !
Ik zie dat de eerste Pelengs in de bestelling gaan vandaag..
en dan zo vroeg opquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
Kga mist en zon fotograferenquote:
Weet je ook eens hoe mooie het leven "in het zwart" eigenlijk isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Echt nietquote:
Ziet er cool uit Sharkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ondertussen druk bezig natuurlijk met foto's inscannen
http://www.pbase.com/image/48776323.jpg
1) wat doe je dan uit bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
goed antwoordquote:
18 euro man waar HEBBEN we 't overquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet
* PdeHoog is weer gezellie op kantoor
Tandarts heeft me weer goedgekeurd voor een half jaarKreeg voor drie minuten in de stoel wel gelijk een rekening mee van EUR 18
Ik moet ook tandarts worden geloof ik
Jij bent de tandarts van PdH??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag druk met controle werkzaamheden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |