Bert en Ernie?quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet nog een filmpje voor de kinderen![]()
hehe..quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Is dat het thema voor de volgende meet?
"Fotografeer je eigen Bob Ross uitzicht?"
quote:
Vies mee doen? welneeeee...toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft meisje
En niet vies mee doen hč?![]()
Truste flessiequote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens slapen voordat dit helemaal uit de klauw loopt
Doei!
Tandarts niet leuk?quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er vandoor
Slaap lekker mensenMorgen naar de tandarts
Echt nietquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tandarts niet leuk?
Altijd lache met die gast
Je bent toch het hele jaar verzekerd? Of niet bij baanwisselingen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietDank zij mijn baanwisseling mag ik nu zelf de rekening lappen
Ik zat voorheen in het ziekenfonds en dan wordt het allemaal buiten je om geregeldquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent toch het hele jaar verzekerd? Of niet bij baanwisselingen?
domme vraag wellicht
Oh, prettig...quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat voorheen in het ziekenfonds en dan wordt het allemaal buiten je om geregeldIk ga nu een particuliere verzekering (die nog moet worden geregeld
) en dus mag ik het zelf lappen
Gefeliciteerd met je 18e verjaardagquote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
hoi.
Dank jequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag![]()
![]()
![]()
*handjeschudt enzo* *virtueel 5 miljoen euro geeft*
ywquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Ja maar die is in PUB die telt niet en is al 2 weken bezig
in het "blauw" wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef -Marjo- het volgende:
Had je het zo druk dan???
hey koekeloerster!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Sneaky binnenkomen he?quote:
zit op mn andere account op msnquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sneaky binnenkomen he?ik heb je MSN niet eens gezien, issie nu echt stuk?
Ach vandaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zit op mn andere account op msn
was online en toen liep alles vast heel windows ook
alles zwart , beetje zitten klootzakken met dat ding en nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:32 schreef eL. het volgende:
Morning !
Ik zie dat de eerste Pelengs in de bestelling gaan vandaag..
en dan zo vroeg opquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
Kga mist en zon fotograferenquote:
Weet je ook eens hoe mooie het leven "in het zwart" eigenlijk isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef mother-mother het volgende:
sow hier ook ff berichtje , lekker joh ik heb weer tijd om overal ff te koekeloeren![]()
Echt nietquote:
Ziet er cool uit Sharkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ondertussen druk bezig natuurlijk met foto's inscannen
http://www.pbase.com/image/48776323.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |