Niet huilenquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Auticia het volgende:
Ik kon zo gauw geen titel bedenken.
Maar Bob Ross is dus al 10 jaar dood.
Hij leeft voort in zijn ontzettend leerzame video'squote:
Daar heb je je titelquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Auticia het volgende:
Ik kon zo gauw geen titel bedenken.
Maar Bob Ross is dus al 10 jaar dood.
Wat een mooie haren!quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan....beetje een SC volposten terwijl ik gewoon een foto wil laten zien he
[afbeelding]
ik mis watquote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
We gingen toch voor de treinen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Jezelf quoten is zooo "not done"quote:
idddquote:
Ik kan me dat veroorloven.quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooo "not done"
Zie jij geen trein danquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
We gingen toch voor de treinen?
Of ging ik voor de treinen en jullie voor wat anders?
Heee RDquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef RubberDuckey het volgende:
We gingen toch voor de treinen?
Of ging ik voor de treinen en jullie voor wat anders?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Wij gingen voor de treintjes, PdH is nou eenmaal makkelijk afgeleid
Ja hallo...wat wil je nou zienquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof er meer is en komt
Mag allebei hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...wat wil je nou zienNog meer trein
![]()
Deze is leuker dan die eerste. Hier hoort het meer bij elkaar, het spoor en haar hoofd richting stoom loco.quote:
Zit wat in. Toch ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van die eerste. Ik weet niet....gevoelskwestie en zo. Die tweede heeft wel iets meer diepte denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze is leuker dan die eerste. Hier hoort het meer bij elkaar, het spoor en haar hoofd richting stoom loco.
Ehh doe maar meer kontquote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...wat wil je nou zienNog meer trein
![]()
1 ding is al afgerond. nu nog wat andere dingetjes. en na een goede nachtrust komt het wel goedquote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ff opnieuw opstarten, onderwerp 1 opstarten, afwerken en weer afsluiten, dan onderwerp 2 enz. Anders loop je vastOf je moet er ff een geheugenkaartje bij plaatsen.
Oh serieus. Ja ik vind die eerste zelf ook beter eigenlijk, al kan ik niet goed aangeven waarom...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit wat in. Toch ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van die eerste. Ik weet niet....gevoelskwestie en zo. Die tweede heeft wel iets meer diepte denk ik
jij ookquote:
Prutsmodsquote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef -Marjo- het volgende:
Hihi er staat Bod Ross...
Pea ook al naar bed dan?quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, nu kunnen we over grote mensen dingen gaan kleppen
quote:
Oh wacht ik weet nog een filmpje voor de kinderenquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee, dus hou je grotemensenpraat maar voor je
Ik heb je op de lekmeet nog verstandig zien snoepenquote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga er vandoor
Slaap lekker mensenMorgen naar de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |