1) wat doe je dan uit bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yeah![]()
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
goed antwoordquote:
18 euro man waar HEBBEN we 't overquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet
* PdeHoog is weer gezellie op kantoor
Tandarts heeft me weer goedgekeurd voor een half jaarKreeg voor drie minuten in de stoel wel gelijk een rekening mee van EUR 18
Ik moet ook tandarts worden geloof ik
Jij bent de tandarts van PdH??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag druk met controle werkzaamheden.![]()
ik heb nog 2 lange weken vrijquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:07 schreef Briggy het volgende:
Goedemogguh fotters... kben lekker vrij vandaag![]()
Reken het uurloon van zo'n man eens uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 euro man waar HEBBEN we 't over
quote:Toch een goed idee geweest, die appel aan de Lek
Maar jij moet met je moeder gaan shoppenquote:
Oh ja, en nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Maar advocaten zijn prutsersquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja 100 euro per uur
Wat kost een advocaat denk je?
Nou dan ga ik liever werkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij moet met je moeder gaan shoppen
Ah...je hebt em gezien.quote:
Waarom niet de iso terugschroeven danquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ah...je hebt em gezien.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ISO 400 de boel overbelicht
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje slordig met de quote-tags vanochtend PdH?
jij kent duidelijk mijn ma nietquote:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen maquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij kent duidelijk mijn ma niet
mijn ma heeft net deze camera aangeschaft. Daar moeten we ff een 512 MB SD kaartje voor scoren.
[afbeelding]
En ze heeft ook nog haar canon FD spullen, die ze koestert...
Dat is een alternatief. alles schieten op ISO 50 of 100quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom niet de iso terugschroeven danVerkleint ook de korrel en zo
Ja mooi hee?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik betrok het ook eigenlijk op mijn eigen ma
En wat ziet die Lumix er hard-core old school uit zegIk mis nog wat paneeltjes met kunstleer-reliëf hard plestik
![]()
Aaaaah.. die goeie ouwe middelbare schooltijd.quote:
Ik heb veel uren, en ik had nog geen vakantie gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus ik ben al 6 weken weer aan het werkIk had maar 2 weken zomervakantie
Is heel normaal overigens. Zitten jullie in het onderwijs of zo?
quote:
* HMaster-II Gooit een paar Finimals naar Auticiaquote:
FZ10? ik dacht dat die al niet meer leverbaar was...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn ma heeft net deze camera aangeschaft. Daar moeten we ff een 512 MB SD kaartje voor scoren.
[afbeelding]
Ibuprofen werkt beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Gooit een paar Finimals naar Auticia
Ibu is wel goed inderdaad. Maar alleen als het boven de 500Mg is.. Want ik gooi natuurlijk wel Finimal 500Mg.quote:
Ik heb gisteravond een boek gelezen in bed. Ja heus!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:52 schreef Rhanna het volgende:
Ze moet ook niet zo zich uitleven op MvdLubbe
Ik denk de hele 'Kamasutra'quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een boek gelezen in bed. Ja heus!
Een boek van Heleen van Royenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef Rhanna het volgende:
Welke ?
Welke? godin van de Jacht? de gelukkige huisvrouw?quote:
Heb je al een tuinbroek gekocht?quote:
wel dus. Maar ze belt nu net op dat het ding kuren heeft, ze heeft de leverancier gebeld en ze mag em terugsturen. Dus ik kan jullie de hele dag gaan vervelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
FZ10? ik dacht dat die al niet meer leverbaar was...?
Panasonic heeft hele mooie camera's, ik zat nog te twijfelen tussen een camera uit de FZ serie of een D70(s).quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wel dus. Maar ze belt nu net op dat het ding kuren heeft, ze heeft de leverancier gebeld en ze mag em terugsturen. Dus ik kan jullie de hele dag gaan vervelen
Diana!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |