Als je nou snel iets anders hebt, kan je deze post gewoon copypasten in een reply naar hem toequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik word GVD sjaggerijniger met de minuuthad ik er al bij verteld dat de baas me dit niet persoonlijk heeft medegedeeld maar via de mail? En nu loopt ie me te ontwijken als een laffe hond
uhuhquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat ik dan ga happen en zo hč?![]()
Ja ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef RonaldV het volgende:
ho ho...ik dacht dat alle mannen klootzakken waren?
Dan is t goed!quote:
Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef RonaldV het volgende:
ho ho...ik dacht dat alle mannen klootzakken waren?
Whehehe...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Vraag maar aan yvonne
quote:
quote:
hahaha, ja!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Maar weet je wat nog het ergste is?
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
de enige bazin die ik ooit zal hebben ben ik zelf! en ik ben lief voor mezelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bazinnen!
Dat zijn pas kutwijven.
Oh zou dat het zijn? Zo eentje heb ik hier wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar bazen hangen op kantoor de klootzak uit omdat ze thuis nix te vertellen hebben...
quote:
Hm, ik heb altijd bazen die wel toffe gasten zijn. En ik zorg er met mijn opdrachten wel voor dat ik nooit echt te lang naar ze hoef te kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar bazen hangen op kantoor de klootzak uit omdat ze thuis nix te vertellen hebben...
trouwen ging niet meer he?quote:
Allemaal de schuld van die klote Bazen en Bazinnen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In dit hele klotepand is geen airco te bekennen, en "omdat we tegen 2009 toch gaan verhuizen" wordt er ook niks meer geīnvesteerd
Ja en? Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd van die kleintjes om me heen heb?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:58 schreef Icicle het volgende:
Maar jij bent over de 2 meter Ronald..
Neeheej.. maar ze zijn natuurlijk bang voor jouhou!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd van die kleintjes om me heen heb?
Ik ken genoeg kleintjes die niet bang voor mij zijn. Toevallig wel allemaal vrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef Icicle het volgende:
[..]
Neeheej.. maar ze zijn natuurlijk bang voor jouhou!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag eindelijk deze klotedag afsluiten
daaaaaaag vriendjes en vriendinnetjes!!
ja HUFTERS zijn hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Icicle het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die klote Bazen en Bazinnen!
Ok...vertel...(van dat kwartier dan hč)quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
wat een kutdag
1 kwartier was leuk, de rest viel wat tegen![]()
Dat was het kwartiertje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoop gedoe. Gezeik. Dingen die ik niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen ook. Moe. Blegh.
Neem een bak koffie, pleur op de bank met en videootje. Liefst een niet nadenken film. Werk bij mij uitstekend!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoop gedoe. Gezeik. Dingen die ik niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen ook. Moe. Blegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |