Ik had het ook niet van mezelf verwacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Au, dat had ik nooit van je verwacht. Godin van de jacht
Zo vroeg in de maand al?quote:
Zeg ik: zo vroeg in de maand al?quote:
quote:
En bij beiden kijken ze alleen maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Bij Canon kost de reparatie van mijn 300D minimaal 95 euro. Exclusief alles zeg maar.
En bij Vorrink krijg je een vrijblijvende prijsopgave. Dat klinkt alvast een stuk aantrekkelijker.
Ja, tot zover wel ja. Daarna komen pas de kosten van de reparatie, voor zover ik heb begrepen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En bij beiden kijken ze alleen maar?
Ik zit hier aan de soep, viandel en brood met eiersaladequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net beschuitjes gezet en thee gesmeerd...
Klinkt ook goed!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de soep, viandel en brood met eiersalade
He jakkes...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
dit alles was OF / OF he?
en dat terwijl mensen met een soortgelijke functie al gauw 200 euro netto meer verdienen dan ik
ik vind dit echt zo kut....er kan kennelijk geen centje meer af...
jah! hij wil overwegen dat ik misschien 20 uur kan gaan werken maar dan wel met ook de helft salaris! DAT wou ik nou juist niet!!
Gewoon op zoek naar wat anders, en als je een harde aanieding hebt geef je hem nog een kans. Zo niet: kies voor jezelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
en dat terwijl mensen met een soortgelijke functie al gauw 200 euro netto meer verdienen dan ik
jah! hij wil overwegen dat ik misschien 20 uur kan gaan werken maar dan wel met ook de helft salaris! DAT wou ik nou juist niet!!
Dan kan je hem beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Bij Canon kost de reparatie van mijn 300D minimaal 95 euro. Exclusief alles zeg maar.
En bij Vorrink krijg je een vrijblijvende prijsopgave. Dat klinkt alvast een stuk aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net beschuitjes gezet en thee gesmeerd...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordoen!!
Ik heb brood van huis mee en allerlei lekkers. Kost een fractie van 11,09
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kan je hem beter
op de grond smijten en er keihard op gaan stampen!!!! whehehe
die monteur helemaal flippen natuurlijk (je EOS, wat DOE je??!!)
Jij zo: "ja voor dat geld koop ik liever een nieuwe whehehehe"
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter
op de grond smijten en er keihard op gaan stampen!!!! whehehe
die monteur helemaal flippen natuurlijk (je EOS, wat DOE je??!!)
Jij zo: "ja voor dat geld koop ik liever een nieuwe whehehehe"
En waren je zelf gesmeerde bammetjes lekker???quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb de lunch weer op, het is weer gedaan met het goede weer, en nu maar weer aan het werk
Bazen zijn rukkersquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:mijn baas gaat dus niet op mijn voorstel in...geen 36 uur...geen pensioenregeling...geen tegemoetkoming in de stijgende ZF kosten....geen salarisverhoging
Volgende keer niet meer met superlijm je CCD schoonmaken dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Error 99. Sluitergordijnprobleem.
Het treedt ook op als er geen lens op zit (dus het is niet even de Sigma's rechippen, denk ik).
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende keer niet met superlijm je CCD schoonmaken dus.
WZZquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef purplerose het volgende:
niet bijleest, maar gewoon goeiemiddag zegt
Alle mannen zijn lafaardsquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik word GVD sjaggerijniger met de minuuthad ik er al bij verteld dat de baas me dit niet persoonlijk heeft medegedeeld maar via de mail? En nu loopt ie me te ontwijken als een laffe hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |