wat voor soort?quote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef buzzer het volgende:
werkt goed mijn nieuwe modem gelukkig...
ligt aan je referentiequote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef passie66 het volgende:
Best moeilijk...zo te bedenken welke song het meest van toepassing is..
*heel hard denken gaat
Motorola Voice over IP modemquote:
toevallig, ik draai net Time in a Bottlequote:
kabel?quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
Motorola Voice over IP modem
zaterdag gaan we de KPN uitzwaaien
Jazeker...maar er zijn er zoveel...om daar nu net een keus in te maken?quote:
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evaluerenquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb niks van jim croce
Jij hebt de behoefte muziek te evaluerenquote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evalueren![]()
ja we stappen over op kabel, dat scheelt nogal wat per maandquote:
is dat leuk?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
vandaag weer 500 km ofzo gereden..
ik ga morgenochtend over de 2000
en mss morgenavond wel over de 2500
Evalueren noemt ik downen via dat soort progjes altijd maar omdat "ze" dat eigenlijk toch stelen noemen. Ik evalueer zo dan een muziekje om later het origineel te kopen mitsindien het bevalt klinkt dan net wat nettterquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt de behoefte muziek te evalueren.
Time in a bottle is een mooi nummer hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evalueren![]()
WBzquote:Op maandag 5 september 2005 21:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Time in a bottle is een mooi nummer hoor
quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef passie66 het volgende:
[..]
Evalueren noemt ik downen via dat soort progjes altijd maar omdat "ze" dat eigenlijk toch stelen noemen. Ik evalueer zo dan een muziekje om later het origineel te kopen mitsindien het bevalt klinkt dan net wat nettter![]()
Je bent en blijft een man van weinig woordenquote:
jaquote:
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
vandaag weer 500 km ofzo gereden..
ik ga morgenochtend over de 2000
en mss morgenavond wel over de 2500
helaas wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
soms zeg ik hele volzinnenquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
wk honkbalquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
j-a
gratis rijden in een Honda FR-V en gratis toegang tot alle WK Honkbal wedstrijde, gratis eten en drinken en mooi weer
En toch vind ik het heel sprekend veelal!quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
smilies werken best goedquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel sprekend veelal!
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
helaas wel ja
voor Rotterdam vanmiddag.. laatste 30 km deed ik een half uur over.. toen moest ik nog door Rotterdam
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomtquote:
ohja de hele dag alquote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
smilies werken best goed
en ik ben lui he
het was vandaag een behoorlijke puinzooi op de weg inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
dude vindt t niet altijd leukquote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
The message-Grandmaster Flash...quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
Ikke welquote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dude vindt t niet altijd leuk
geloof ik
maar ik heb haar de hele dag nog niet hier gezien
je bedoelt de artiest?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?
Je gelooft dat Dude het niet leuk vindtquote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dude vindt t niet altijd leuk
geloof ik
maar ik heb haar de hele dag nog niet hier gezien
Treenen voor Dadizele?quote:Op maandag 5 september 2005 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
waar is die fles eigenlijk?
ik houd helemaal niet van honkbalquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, sinds 2 september..
www.wkhonkbal.nl
ik heb t sterke vermoedenquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gelooft dat Dude het niet leuk vindt.
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig langquote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik houd helemaal niet van honkbal
zo weinig actie, zo veel pauzes. duurt zo onnodig lang.
my two cents.....quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
nog nooit live neequote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig lang
zo te horen ben je niet vaak genoeg naar een wedstrijd gegaan
Jaja die ja...laatst hoorde ik daar I'm in love with my car op radio twee...tjeez blijkt de man een heel cd aan Queen te hebben getribute...indrukwekkend; en dat in zijn eentje!quote:
iddquote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef passie66 het volgende:
Gelukkig zijn er meer rokjes dan alenig in Dadizele![]()
hij heeft idd een tribute cd opgenomen jaquote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jaja die ja...laatst hoorde ik daar I'm in love with my car op radio twee...tjeez blijkt de man een heel cd aan Queen te hebben getribute...indrukwekkend; en dat in zijn eentje!
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uurquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog nooit live nee
ook geen behoefte aan.
ik zie dat wel s op tv langskomen
neequote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uur
Ja die is al oud 1993.quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij heeft idd een tribute cd opgenomen ja
hij heeft ook het nummer "gaia" gemaakt..
quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uur
en dat vindt ik dan weer niksquote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ook bij zo'n honkbalweek zenden ze hele lappen wedstrijd uit
tis niet mijn idee van sportbeleving
terwijl ik wel heel wat sportwedstrijden heb gezien (verschillende soorten)
van voetbal-wielrennen-volleybal enz.
ik ga graag naar de honkbalweekquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig lang
zo te horen ben je niet vaak genoeg naar een wedstrijd gegaan
Queen concert in Gelredome!quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef passie66 het volgende:
@qu63...wat was er eigenlijk gaande op 10-7-2005?
ik ga jullie morgen opzoekenquote:
Ehm ik had per ongeluk geklikt op een linkje dat in je sig staat maar dat is fout...kan dat?quote:
ja, hostingproblemenquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm ik had per ongeluk geklikt op een linkje dat in je sig staat maar dat is fout...kan dat?
alleen als je een mening over honkbal hebtquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Even teruglezen of niet ?
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak neequote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef passie66 het volgende:
Bengeltje? Je hebt je passie alweer gevonden?
Men hoopt de bal goed te raken, punt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen als je een mening over honkbal hebt
-=koel=-quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?
Ik had in dit topic nog niets gepost .
Dan lees ik ook niet terug als het daar wel over was gegaan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak nee![]()
hoiquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ook dat magquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ik ben er ook weerHeel eventjes
Dagquote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef buzzer het volgende:
ik ga zo de spullen klaarleggen voor morgen, en een keer op tijd mijn mandje in.
tot morgen allemaal
Ik heb een alternatief in gedachtenquote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef leonieke het volgende:
Net terug van familiebezoek en taart eten
Nu nog mail sturen naar mijn pa wat ik ook weeral vier dagen uitgesteld heb.
En dan nog een apranax door mijn strot rammen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een alternatief in gedachten
Ik heb geduldquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Vanavond alleszins niet...![]()
Maar uitstel is uiteraard geen afstel eh![]()
Hou dat alleszins nog een paar dagen bij...quote:
Oh okee, dan laat ik je tot donderdag of zo nog wel ff met rustquote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hou dat alleszins nog een paar dagen bij...
Van veel vrouwen hoor je dat ze dan extra zin hebben, ik heb dan liever geen aanrakingen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan laat ik je tot donderdag of zo nog wel ff met rust
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je het bij denken aan mijn lichaam houden eh tot dan![]()
Zo lief dat je altijd rekening houdt met mijn grillen
Welterusten Bengeltje, en zoetgevooisde dromen!quote:
Ohh stouterdquote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn momenten![]()
Nog een geluk voor jou dat ze lang duren deze keer![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Morgen weer werken.
Oki...elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dus hoe meer ik zo'n dingen zeg, hoe meer ik er van ga lusten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohh stouterd![]()
Wacht maar, donderdag ga je ervan lusten
Tsja..ik had weer verkeerd gekwoot ofzo!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus hoe meer ik zo'n dingen zeg, hoe meer ik er van ga lusten.
Oke, geef je mij nog een nachtje de tijd om nog zo'n dingen te bedenken?
Je kunt ook gewoon editten hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja..ik had weer verkeerd gekwoot ofzo!
zou mooi zijnquote:Op maandag 5 september 2005 23:05 schreef passie66 het volgende:
(psst d_h is het moment surpreme al daar?)
Och dat weet je toch wel rond dit tijdstip?quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef leonieke het volgende:
Wat is dat moment supreme?
Jah kerel ik help het je hopen...maar voor mij is het moment wel aangebroken ja...heeel leuke avondnacht nog!quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik denk dat het morgen wordt
zou mooi op tijd zijn
neeeeee geen tpmquote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef leonieke het volgende:
Ah.. tpm?
Ja sorry.. verstand werkt wat traag momenteel..
Inkoppertje idd![]()
Ow.. wist ik dus helemaal nietquote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeeeee geen tpm
d_h is heel hard op weg om de 4e te worden met 100.000 postsen dat gaat morgen gebeuren
quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook m'n bedje in
Fijn van leonieke dromen![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
NavondOok weer thuis vanuit het Grunnse. Nog even bij het huis geweest
moequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het stond er nog
Hoest met qu?
Lekker gaan slapen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
moe
500 km geredenmorgen ga ik voor de 2000 in 5 dagen
doet ik ookquote:
ik ga te veel om met Rotterdamnersquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
doet ik ook
morgen om half 10 weer in Rotterdam zijn en dan naar Haarlem toe
"i love you but i don't like you" is toch van hen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:25 schreef Ratt het volgende:
kent er hier iemand Right Said Fred ? echt zooon geweldige band
Wat mot je daa nouw?quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:34 schreef qu63 het volgende:
moggûh
pver een half uurtje weer op weg naar Rotterdamned
ik mot daar van die hoge piefen (pieven??) ophoalen en die noar Haarlum brenguh voor het wk Honkbalquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mot je daa nouw?
Ja tog niet dan???
daar kom je goed wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik me vanochtend verdorie pisnijdig zitten maken om de bussen die niet op tijd reden, waardoor ik 8 minuten te laat op mijn werk was (wat ook grotendeels mijn eigen schuld was, daar niet van), blijkt dat er nog niemand is
En dus ook niemand opmerkt dat ik te laat ben
Wat kan het leven toch simpel zijnEn brood van huis mee vandaag, want 11 euro op een dag aan lunch dat hou ik echt niet lang vol
Flessiequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik me vanochtend verdorie pisnijdig zitten maken om de bussen die niet op tijd reden, waardoor ik 8 minuten te laat op mijn werk was (wat ook grotendeels mijn eigen schuld was, daar niet van), blijkt dat er nog niemand is
En dus ook niemand opmerkt dat ik te laat ben
Wat kan het leven toch simpel zijnEn brood van huis mee vandaag, want 11 euro op een dag aan lunch dat hou ik echt niet lang vol
Ja is ook zo, maar ik was aan de late kant, dus dacht even "snel" met de bus te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar kom je goed weg
Het is toch lekekr wandel/fietsweer ?
quote:
werk jij nu ook op een school ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Als je ziet wat er allemaal zomaar over straat mag lopen tegenwoordig...Dan denk je: "Daar wil ik ook mijn deel van!"
![]()
quote:
Werkplek- en systeembeheerquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
wat doe je daar voor werk, behalve vleeskeuring en kantine-test?
ah oke...quote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ik neem me lunch trouwens ook altijd mee, het geld wat je betaald aan een lunch in de kantine is vaak zo hoog dat je er zelf 3 broden van kan kopen in de supermarkt als je zou willen
39cent per brood bij Appie Heijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ik neem me lunch trouwens ook altijd mee, het geld wat je betaald aan een lunch in de kantine is vaak zo hoog dat je er zelf 3 broden van kan kopen in de supermarkt als je zou willen
mwoa daar was de sfeer op de afdeling ook prima hoor, maar hier loopt gewoon veel lekkerder neukkijkvlees rondquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah oke...
lijkt me een stuk prettiger dan waar je hiervvor zat
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa daar was de sfeer op de afdeling ook prima hoor, maar hier loopt gewoon veel lekkerder neukkijkvlees rond![]()
Oh ja en het werk is ook leuker, want nou loop ik gewoon een beetje door het pand overal mensen echt te helpenmensen die blij zijn met wat ik doe
in plaats van klappen vangen aan de telefoon. Dat is echt zulk zwaar ondergewaardeerd zaaddodend KUThoerenwerk
Je moet het daar maar normaal vinden om als voetveeg behandeld te worden
Als iets knopjes heeft en het doet niet wat de gebruiker verwacht, in de breedste zin van de woorden, dan is het JOUW schuld en moet het NU opgelost worden. Nou, geloof me, dat heb je na ruim 3½ jaar echt wel meer dan gezien hoor
dat moet dan ff thuis hequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
blijft er nog wel tijd over om je post-aantallen hoog te houden?
ik heb daar al het volgende over gepost:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat moet dan ff thuis he
Jank vandaag ff naar de 100k toe en blijf dan ff van mijn 250+ streak AF wil je?
Hup hond!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar al het volgende over gepost:
Raad Je Plaatje # 350 voor grieperige Tokay en Schizo TH
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar al het volgende over gepost:
Raad Je Plaatje # 350 voor grieperige Tokay en Schizo TH
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lul
en morgenochtend met je slaperige harses straal voorbij je mijlpaal posten
JAA!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
zou ook wel leuk zijn om straks op 5x9 te parkeren en niet meer terug te komen
Vandaag waren er al 2 vlinders verdwaald hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
er zit een vlindertje hier binnen
arm beestje kan het gat van t raam niet vinden
quote:
wegrennen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef dolle_hond het volgende:
nou zit er een wesp binnen, dat is weer minder fijn
die bestaat alquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan als dolle_dingo terug komen!
ik heb overwogen eind vorig jaar te stoppen met d_h en opnieuw te beginnen met dolle_hond2005.quote:
Nee gewoon geruisloos voorbij laten gaan en klakkeloos verder postenquote:
zal t wel worden vrees ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon geruisloos voorbij laten gaan en klakkeloos verder posten
De hypothekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Thuis van één uurtje lesgeven en paar uurtjes 'vergaderen' De vergadering is dus weer uitgesteld naar morgen![]()
Straks nog paar lesjes voorbereiden en dan misschien een paar banken bezoeken.
Weten jullie of het gedaan wordt om eerst naar banken te gaan en te informeren over een krediet vooraleer je een huis echt op het oog hebt?
Dat zou ik zeker wel doen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Weten jullie of het gedaan wordt om eerst naar banken te gaan en te informeren over een krediet vooraleer je een huis echt op het oog hebt?
En eerst even leren koken en wassen en strijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Thuis van één uurtje lesgeven en paar uurtjes 'vergaderen' De vergadering is dus weer uitgesteld naar morgen![]()
Straks nog paar lesjes voorbereiden en dan misschien een paar banken bezoeken.
Kan jij strijken danquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En eerst even leren koken en wassen en strijken
![]()
En Arty's overhemden danquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Eerlijk waar.
Ik snap het nut nooit zo![]()
Wassen is nog mijn grootste probleemquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En eerst even leren koken en wassen en strijken
![]()
Hij stond dit weekend een rokje van mij te strijken.quote:
Ik wil veel centjes hebben om te verbrassenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker wel doen jaJe wilt toch eerst weten hoeveel centen je te verbrassen hebt, voordat je gaat kijken naar een huis
Hoi dampend stomend lekker mals diertje van me![]()
Phille wil niet strijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij stond dit weekend een rokje van mij te strijken.
Wat een man hè?![]()
Als hij dat allemaal al doet, zou ik dat ook niet doen neequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille wil niet strijken
Hij kookt, bakt, kuist, ruimt op, maar wil niet strijken![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij dat allemaal al doet, zou ik dat ook niet doen nee
Je nieuwe man?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Laat ik het wat nuanceren, we doen dat samen
Mijn nieuwe man![]()
Het opruimen van mijn kleren doet hij meestal wel alleen omdat hij de rommel niet kan zien, ik kan daar wel tegen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
Laat ik het wat nuanceren, we doen dat samen
Mijn nieuwe man![]()
t gat wordt niet meer dunnerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mijn hartje, wat DOE je??!!
En ik maar lief tegen haar doen
Maar zodra ik even mijn lippen van de hare verwijder om het broodnodige geld te verdienen, dan neukt ze gelijk een gat in de ozonlaagVuile SLET
Laat mij ook even drama schoppen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lees nog even de andere posts ook![]()
'even'quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat mij ook even drama schoppen ja
Naah, had ik alquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef leonieke het volgende:
Alsof ik trouwens niet ga werken![]()
*een fulltime job naar uw hoofd smijt
*kusje teruggooitquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, had ik alHou zelf maar
*terugsmijt
Maar je vindt het stiekem best opwindend als ik zo'n dingen tegen je zegquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
*kusje teruggooit
alles terug goed?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je vindt het stiekem best opwindend als ik zo'n dingen tegen je zeg
alleen om de fransen te pestenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef leonieke het volgende:
OMG!
Nu wil Armstrong nog een achtste tour winnenDacht ik eindelijk van dat vervelend ventje verlost te zijn
Belachelijk tot en met natuurlijk
Ze zouden zijn epo eens echt moeten afnemen... Of wat hij ook gebruiktquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen om de fransen te pesten
Wat een passieve minnares ben jij zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
*handen in de lucht steekt
Ik doe niets!![]()
Wat vind jij het blijkbaar leuk dat ik hier bezig zou zijn, zo op meer dan 100km van jou.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een passieve minnares ben jij zeg
Hmz, nu moet ik zelf al nadenken waarover ze gaan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
die pay and go-reclames op de belgische radio zijn wel heel leuk
Oh, van wie waren dan die vingertjes die zo fijn aan het kriebelen waren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef leonieke het volgende:
Wat vind jij het blijkbaar leuk dat ik hier bezig zou zijn, zo op meer dan 100km van jou.
Dat vraag ik me dan persoonlijk ook af jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, van wie waren dan die vingertjes die zo fijn aan het kriebelen waren?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan persoonlijk ook af ja![]()
een buitenechtelijke vingerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft Flash een buitenechtelijke vriendin misschien?
Zeker wetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft Flash een buitenechtelijke vriendin misschien?
Om niet de hele dag bij en in leoniekequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
wrom werk je dan?
Wd_hz. Je bent nog hartstikke jong johquote:
Ja dat is wel zo, maar zij is NOG jongerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Wd_hz. Je bent nog hartstikke jong joh.
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar zij is NOG jonger![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagen.
Je weet zelf wel beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagen.
ja denk er nog ff over naquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef dolle_hond het volgende:
bij deze fles
s kijken of ik vanavond nog ff terug kom
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet zelf wel beter
urenlang een harde boner hebben gaat behoorlijk pijn doen op een gegeven moment hoor
vraag ik me ook meteen af..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Tha_T het volgende:
Is het het bijlezen waard?
Sorry dat ik even haasje-over heb gedaan hequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jeeh.. mijn eind vorige week bestelde goud en zilver is binnen...![]()
Goud kopen
Ooow goed!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb gewoon echt mijn huis verkocht! Nog even de prijs overeenkomen (maar ze weten mijn minimum) en dan gaan we tekenen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb gewoon echt mijn huis verkocht! Nog even de prijs overeenkomen (maar ze weten mijn minimum) en dan gaan we tekenen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:
Godver dat ziet er geil uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jeeh.. mijn eind vorige week bestelde goud en zilver is binnen...![]()
Goud kopen
haasje over? Heb ik wéér last van mijn korte-termijn-geheugen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry dat ik even haasje-over heb gedaan he
Doe es niet zo serieusquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
De bank is rijk geworden dunkt mie.
Dagcijfersquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haasje over? Heb ik wéér last van mijn korte-termijn-geheugen?
en het is zó fucking klein, dat plaatje goud, ik zou het achter een postzegel kunnen plakken.quote:
Inlijsten maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het is zó fucking klein, dat plaatje goud, ik zou het achter een postzegel kunnen plakken.
Nou he?quote:
jep.. deze maand hoop ik ook in bezit te zijn van 1 troy ounce, 31.1 gram, maar dat kost zo'n 400 euro.. wel een stuk geiler natuurlijk dan 2.5 gram..quote:
heb je zoveel inspannend werk verricht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ben dus nu net thuis, en ik ga eerst ff douchen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he?![]()
wat een oud topic trouwens zeg
v v v v v v v v v v ier ho ho ho ho ho nderd d d d d d d eur r r r r r o ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. deze maand hoop ik ook in bezit te zijn van 1 troy ounce, 31.1 gram, maar dat kost zo'n 400 euro.. wel een stuk geiler natuurlijk dan 2.5 gram..
correct geantwoord.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
v v v v v v v v v v ier ho ho ho ho ho nderd d d d d d d eur r r r r r o ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |