wat voor soort?quote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef buzzer het volgende:
werkt goed mijn nieuwe modem gelukkig...
ligt aan je referentiequote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef passie66 het volgende:
Best moeilijk...zo te bedenken welke song het meest van toepassing is..
*heel hard denken gaat
Motorola Voice over IP modemquote:
toevallig, ik draai net Time in a Bottlequote:
kabel?quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
Motorola Voice over IP modem
zaterdag gaan we de KPN uitzwaaien
Jazeker...maar er zijn er zoveel...om daar nu net een keus in te maken?quote:
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evaluerenquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb niks van jim croce
Jij hebt de behoefte muziek te evaluerenquote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evalueren![]()
ja we stappen over op kabel, dat scheelt nogal wat per maandquote:
is dat leuk?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
vandaag weer 500 km ofzo gereden..
ik ga morgenochtend over de 2000
en mss morgenavond wel over de 2500
Evalueren noemt ik downen via dat soort progjes altijd maar omdat "ze" dat eigenlijk toch stelen noemen. Ik evalueer zo dan een muziekje om later het origineel te kopen mitsindien het bevalt klinkt dan net wat nettterquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt de behoefte muziek te evalueren.
Time in a bottle is een mooi nummer hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk ook niet maar heb net even sharedingdingetje aangezet zodat ik het kan evalueren![]()
WBzquote:Op maandag 5 september 2005 21:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Time in a bottle is een mooi nummer hoor
quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef passie66 het volgende:
[..]
Evalueren noemt ik downen via dat soort progjes altijd maar omdat "ze" dat eigenlijk toch stelen noemen. Ik evalueer zo dan een muziekje om later het origineel te kopen mitsindien het bevalt klinkt dan net wat nettter![]()
Je bent en blijft een man van weinig woordenquote:
jaquote:
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
vandaag weer 500 km ofzo gereden..
ik ga morgenochtend over de 2000
en mss morgenavond wel over de 2500
helaas wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
soms zeg ik hele volzinnenquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
wk honkbalquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
j-a
gratis rijden in een Honda FR-V en gratis toegang tot alle WK Honkbal wedstrijde, gratis eten en drinken en mooi weer
En toch vind ik het heel sprekend veelal!quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
smilies werken best goedquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel sprekend veelal!
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
helaas wel ja
voor Rotterdam vanmiddag.. laatste 30 km deed ik een half uur over.. toen moest ik nog door Rotterdam
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomtquote:
ohja de hele dag alquote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
smilies werken best goed
en ik ben lui he
het was vandaag een behoorlijke puinzooi op de weg inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
dude vindt t niet altijd leukquote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
The message-Grandmaster Flash...quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
Ikke welquote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dude vindt t niet altijd leuk
geloof ik
maar ik heb haar de hele dag nog niet hier gezien
je bedoelt de artiest?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |