Je bent en blijft een man van weinig woordenquote:
jaquote:
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
vandaag weer 500 km ofzo gereden..
ik ga morgenochtend over de 2000
en mss morgenavond wel over de 2500
helaas wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
soms zeg ik hele volzinnenquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
wk honkbalquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
j-a
gratis rijden in een Honda FR-V en gratis toegang tot alle WK Honkbal wedstrijde, gratis eten en drinken en mooi weer
En toch vind ik het heel sprekend veelal!quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een man van weinig woorden.
smilies werken best goedquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel sprekend veelal!
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
helaas wel ja
voor Rotterdam vanmiddag.. laatste 30 km deed ik een half uur over.. toen moest ik nog door Rotterdam
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomtquote:
ohja de hele dag alquote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
smilies werken best goed
en ik ben lui he
het was vandaag een behoorlijke puinzooi op de weg inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Pfff...tjeez, en ook nog in de onvermijdelijke files gestaan?
dude vindt t niet altijd leukquote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
The message-Grandmaster Flash...quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, volzinnen of weinig woorden, als de boodschap maar overkomt.
Ikke welquote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dude vindt t niet altijd leuk
geloof ik
maar ik heb haar de hele dag nog niet hier gezien
je bedoelt de artiest?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ej maar Qu63, ken jij Valensia btw?
Je gelooft dat Dude het niet leuk vindtquote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dude vindt t niet altijd leuk
geloof ik
maar ik heb haar de hele dag nog niet hier gezien
Treenen voor Dadizele?quote:Op maandag 5 september 2005 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
waar is die fles eigenlijk?
ik houd helemaal niet van honkbalquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, sinds 2 september..
www.wkhonkbal.nl
ik heb t sterke vermoedenquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gelooft dat Dude het niet leuk vindt.
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig langquote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik houd helemaal niet van honkbal
zo weinig actie, zo veel pauzes. duurt zo onnodig lang.
my two cents.....quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
nog nooit live neequote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig lang
zo te horen ben je niet vaak genoeg naar een wedstrijd gegaan
Jaja die ja...laatst hoorde ik daar I'm in love with my car op radio twee...tjeez blijkt de man een heel cd aan Queen te hebben getribute...indrukwekkend; en dat in zijn eentje!quote:
iddquote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef passie66 het volgende:
Gelukkig zijn er meer rokjes dan alenig in Dadizele![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |