ja, hostingproblemenquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm ik had per ongeluk geklikt op een linkje dat in je sig staat maar dat is fout...kan dat?
alleen als je een mening over honkbal hebtquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Even teruglezen of niet ?
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak neequote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef passie66 het volgende:
Bengeltje? Je hebt je passie alweer gevonden?
Men hoopt de bal goed te raken, punt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen als je een mening over honkbal hebt
-=koel=-quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?
Ik had in dit topic nog niets gepost .
Dan lees ik ook niet terug als het daar wel over was gegaan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak nee![]()
hoiquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ook dat magquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ik ben er ook weerHeel eventjes
Dagquote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef buzzer het volgende:
ik ga zo de spullen klaarleggen voor morgen, en een keer op tijd mijn mandje in.
tot morgen allemaal
Ik heb een alternatief in gedachtenquote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef leonieke het volgende:
Net terug van familiebezoek en taart eten
Nu nog mail sturen naar mijn pa wat ik ook weeral vier dagen uitgesteld heb.
En dan nog een apranax door mijn strot rammen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een alternatief in gedachten
Ik heb geduldquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Vanavond alleszins niet...![]()
Maar uitstel is uiteraard geen afstel eh![]()
Hou dat alleszins nog een paar dagen bij...quote:
Oh okee, dan laat ik je tot donderdag of zo nog wel ff met rustquote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hou dat alleszins nog een paar dagen bij...
Van veel vrouwen hoor je dat ze dan extra zin hebben, ik heb dan liever geen aanrakingen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan laat ik je tot donderdag of zo nog wel ff met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |