Wassen is nog mijn grootste probleemquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En eerst even leren koken en wassen en strijken
![]()
Hij stond dit weekend een rokje van mij te strijken.quote:
Ik wil veel centjes hebben om te verbrassenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker wel doen jaJe wilt toch eerst weten hoeveel centen je te verbrassen hebt, voordat je gaat kijken naar een huis
Hoi dampend stomend lekker mals diertje van me![]()
Phille wil niet strijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij stond dit weekend een rokje van mij te strijken.
Wat een man hè?![]()
Als hij dat allemaal al doet, zou ik dat ook niet doen neequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille wil niet strijken
Hij kookt, bakt, kuist, ruimt op, maar wil niet strijken![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij dat allemaal al doet, zou ik dat ook niet doen nee
Je nieuwe man?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Laat ik het wat nuanceren, we doen dat samen
Mijn nieuwe man![]()
Het opruimen van mijn kleren doet hij meestal wel alleen omdat hij de rommel niet kan zien, ik kan daar wel tegen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
Laat ik het wat nuanceren, we doen dat samen
Mijn nieuwe man![]()
t gat wordt niet meer dunnerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mijn hartje, wat DOE je??!!
En ik maar lief tegen haar doen
Maar zodra ik even mijn lippen van de hare verwijder om het broodnodige geld te verdienen, dan neukt ze gelijk een gat in de ozonlaagVuile SLET
Laat mij ook even drama schoppen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lees nog even de andere posts ook![]()
'even'quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat mij ook even drama schoppen ja
Naah, had ik alquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef leonieke het volgende:
Alsof ik trouwens niet ga werken![]()
*een fulltime job naar uw hoofd smijt
*kusje teruggooitquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, had ik alHou zelf maar
*terugsmijt
Maar je vindt het stiekem best opwindend als ik zo'n dingen tegen je zegquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
*kusje teruggooit
alles terug goed?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je vindt het stiekem best opwindend als ik zo'n dingen tegen je zeg
alleen om de fransen te pestenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef leonieke het volgende:
OMG!
Nu wil Armstrong nog een achtste tour winnenDacht ik eindelijk van dat vervelend ventje verlost te zijn
Belachelijk tot en met natuurlijk
Ze zouden zijn epo eens echt moeten afnemen... Of wat hij ook gebruiktquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen om de fransen te pesten
Wat een passieve minnares ben jij zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
*handen in de lucht steekt
Ik doe niets!![]()
Wat vind jij het blijkbaar leuk dat ik hier bezig zou zijn, zo op meer dan 100km van jou.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een passieve minnares ben jij zeg
Hmz, nu moet ik zelf al nadenken waarover ze gaan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
die pay and go-reclames op de belgische radio zijn wel heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |