Nu hopen dat Hummie meeleestquote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht dat we bij lange na niet te zien zullen krijgen wat hopen te zien te krijgen.
En laten we hopen dat ze niet alleen vrijdag laten zien, of zo.
[Jongens-topic] Waar te masturberen???quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Ralph een geheime opdracht. Ik zag hem wel 's nachts opvallend onopvallend doen bij een boom.
quote:Op maandag 5 september 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
[Jongens-topic] Waar te masturberen???
19:34 uur?quote:
Ja, we zijn hier nu toch.quote:
Talpa en planningquote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef Sanne het volgende:
19.35
quote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat ze het gekonkel van Tanja en het "truth or dare" spel laten zien.
Aan de teaser te zien komt het ervoor, hoop het zoquote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat ze het gekonkel van Tanja en het "truth or dare" spel laten zien.
Mee eensch...quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Je baby met tabak vostoppen is niet egoïstisch ?
Nee hoor. Dat wil je niet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Bep het volgende:
Rot op met dat circus , ik wil beelden van die bezopen gezongen rijmpjes van ze zien
Dan krijgt er iemand telefoonquote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
dat truth or dare zal vrees ik wel niet uitgezonden worden![]()
![]()
Daar zit ik wel op te wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
dat truth or dare zal vrees ik wel niet uitgezonden worden![]()
![]()
Of zijn hoofd.quote:Op maandag 5 september 2005 19:44 schreef Bullpit het volgende:
hij had beter Rob kunnen nemen om z'n andere poot af te zagen![]()
quote:
Wordt het gedonder van Tanja een beetje goed weer gegeven (hier staat iets anders aan, dus ik zie hetlater pas)quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Ik mis de 'dat wijf is zo geil als boter'-beelden![]()
Tot op dit moment: neequote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt het gedonder van Tanja een beetje goed weer gegeven (hier staat iets anders aan, dus ik zie hetlater pas)
tis Wiljan Vloet niet Wiilian Voet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Mario Been Leo Beenhakker Wiilian Voet Dirk Kuijt Rob allemaal klootzakken
Die beelden zijn wel langsgekomen trouwens. Dat Tanja opeens 'schrok' dat ze zoiets vulgairs had gezegd. Want ja, zoiets zegt een dame natuurlijk nietquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Ik mis de 'dat wijf is zo geil als boter'-beelden![]()
quote:
pcies.quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef Falco het volgende:
Jaja Tanja werd echt niet beschermd door Talpa!
[herewego]quote:
Benieuwd wat ze daarvan uitzenden.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
[herewego]
door de mand, door de mand, door de mand
door de mand, door de mand, door de maaaaaaaaahand
[/herewego]
Ze namen gelukkig Lieske in beschermingquote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef Falco het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef Falco het volgende:
Wat toevallig, mijn PC crashte toenet ook (serieus.)quote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef Copycat het volgende:
Oe... ik heb bijkbaar iets gemist met Chantal tijdens mijn pc crash ...
quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
[herewego]
door de mand, door de mand, door de mand
door de mand, door de mand, door de maaaaaaaaahand
[/herewego]
quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef marky het volgende:
Trieste uitzending dit. We zijn nog maar net op weg en het ze beginnen nu al te roddelen en elkaar zwart te maken
Ik wil het zwijn zien roddelen over Lieskequote:
Ja gaat goedquote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef marky het volgende:
Trieste uitzending dit. We zijn nog maar net op weg en het ze beginnen nu al te roddelen en elkaar zwart te maken
Ik wil een jankende Lieske zien met een koffer in haar hand, richting uitgang.quote:
Als dat zou kunnen ja!quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil een jankende Lieske zien met een koffer in haar hand, richting uitgang.![]()
Zo is het die hele nacht gegaan hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef Falco het volgende:
Chantal is erger dan ze me leek! Het is wel dat Talpa de beelden nu wat 'gelukkig' achter elkaar zet, maar dan nog!
Een pijpende banaan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik wil verdomme die pijpende banaan, hoe vaak moet ik dat nog zeggen ?
Nog nietsquote:Op maandag 5 september 2005 20:00 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze Tanja scheldend over Lieske laten zien, of niets van dat alles?
Inderdaad. Die smerige kutslet moet echt opzouten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja, bek houwe. Hoer.
Was er nog meer??? Ze maakte Lieske uit voor slet en sloerie waar iedereen op haar school al overheen was geweest en dat Rikkert zich ver van haar afzijdig moest houden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef cpcpb het volgende:
scanman
tanja zei dat ze zo geil als boter was was er nog meer?
Chantal is geofferd.quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog nietsZe lijken Chantal als zondebok te gaan gebruiken.
zal zo komenquote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog nietsZe lijken Chantal als zondebok te gaan gebruiken.
Roddelen is ok!quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef marky het volgende:
Hier baal ik echt als een stekker van hequote:
Tanja is gewoon een goedkope kuthoer.quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef teamlead het volgende:
Tanja wordt aardig vrijgepleit hierValt me tegen van ze...
Wel mooi om te zien hoe Chantal goed in beeld komt......
Ach lekker boeiend. Het Corps heeft een groot imago van de student opgebouwd hoor. Mensen die aan studenten denken, denken meestal aan die soort types.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef Falco het volgende:
Lieske is wel zo'n domme trut die in haar eigen wereld leeft met koorsletje enzo! Ze schaadt het imago van de normale gemiddelde student
.
Een miskraam trekt wel kijkcijfers natuurlijk, dus die zullen ze er wel inlaten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Tanja moet er koste wat het kost inblijven.
dat is Ingridquote:Op maandag 5 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Die meid helemaal in het wit is dat Linda ? Die bevalt me wel. Die roddelt niet en vraag en zegt op de man af wat er speelt. De rest is te erg voor woorden
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Tanja moet er koste wat het kost inblijven.
Ok, die deugt wel lijkt me. Of heben jullie via de streams een andere mening ?quote:
En ze heeft, wat mij betreft, het mooiste lichaam van de BB damesquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind Linda steeds leuker woren. Dacht eerst dat het een dom wijf was maar ze is cool.
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!quote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja wordt TOCH beschermd?? ie was veel erger dan Chantal. Dit is hetteken dat Talpa geen mogelijkheid onbenut zal laten om te zorgen dat Tanja erin blijft.
Per ongeluk op een balpen gaan zittenquote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wellicht doelde Lieske op haar ontmaagding op d'r 12e?
Ingrid is wel okeequote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, die deugt wel lijkt me. Of heben jullie via de streams een andere mening ?
Het is wel interessant maar naar nu blijkt houden ze Tanja uit de wind. Zou natuurlijk 200.000 kijkers schelen als ze er voor de bavalling al uit is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef marky het volgende:
Zonde van de gebruikte tape. Marky voelt een verwijdering tussen hem en Big Brother ontstaan. Ik vind het totaal niet interessant.
en wat is er cool aanquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind Linda steeds leuker woren. Dacht eerst dat het een dom wijf was maar ze is cool.
Die chantal is ook de GROOTSTE TRUT uit het hele huis.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!![]()
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.quote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Falco het volgende:
Inderdaad, zowel Chantal en Tanja hadden een gelijk aandeel in het afbranden van Lieske.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per ongeluk op een balpen gaan zitten
quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.
Chantal was ook wel een beetje bezig maar wat ze van de 1 laten zien moeten ze ook van de ander laten zien, als chantal nu tegenover die bolle op de bank zit weet je het welquote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!![]()
Ze hebben Chantal ook gespaard. Zeker hoe ze die nacht Lieske zat af te branden. Is eigenlijk niks van uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.
Voorlopig nog niet. Hij krijgt geen plussen en geen minnen, bij de nominaties betekent dat dat je buiten schot gaat blijven. Niemand wil je echt eruit hebben, niemand ziet je als concurrent voor de overwinning.quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef ruby het volgende:
Ralph is weinig in beeld. Ik vrees dat hij als nietszeggend persoon wordt neergezet. Is in feite ook wel zo. Aardige jongen, maar voegt niet zo veel toe. Kan consequenties hebben.
heb jij de live uitzending gemist of zo? met het gesprek met DE vader...quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tanja komt natuurlijk ook erg intelligent over. Ik mag hopen dat het kind veel van de vader erft, dan heeft het in ieder geval nog een kans in deze harde maatschappij.
Ik schat die vader ook niet zo hoog in. Vast een Marokkaanse loverboy of een Antilliaanse TBS-er op proefverlof.quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tanja komt natuurlijk ook erg intelligent over. Ik mag hopen dat het kind veel van de vader erft, dan heeft het in ieder geval nog een kans in deze harde maatschappij.
Het wordt alleen lastig als je een keer genomineerd wordt. Dan heb je grote kans dat je eruit vliegt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Hij krijgt geen plussen en geen minnen, bij de nominaties betekent dat dat je buiten schot gaat blijven. Niemand wil je echt eruit hebben, niemand ziet je als concurrent voor de overwinning.
Zaterdag op zondag?quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Rica het volgende:
Ze hebben Chantal ook gespaard. Zeker hoe ze die nacht Lieske zat af te branden. Is eigenlijk niks van uitgezonden.
Jij weet nu hoe hoog ik Tanja inschatquote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik schat die vader ook niet zo hoog in. Vast een Marokkaanse loverboy of een Antilliaanse TBS-er op proefverlof.
Helemaal met je een Vulture, ik vond dat ze er ook dingen in legden die volgens mij Chantal helemaal niet bedoelde. Ik vond het wel goed dat Chantal Lieske probeerde te waarschuwen en van stoken tussen Ingrid, Dido en Menno heb ik (ook uit de streams niet) nog niks van gemerktquote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind wel dat het door de voice-over heel erg suggestief wordt neergezet ipv de kijkers zelf hun eigen conclusie te laten trekken. je moet Chantal wel met feiten neerzetten en niet proberen je in haar denken te verplaatsen want dat kan niet. Rob werd met die flashback gewoon duidelijk als leugenaar neergezet en dat is goed, dat zijn feiten. Bij Chantal is het niet echt ergens op gebaseerd dat ze Dido en Ingrid uit elkaar wil drijven...
Als de kijker het 100% voor het zeggen heeft bij het stemmen dan kan dat meevallen natuurlijk. Figuren die opvallen roepen vaak ook veel aversie op.quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Het wordt alleen lastig als je een keer genomineerd wordt. Dan heb je grote kans dat je eruit vliegt.
Ene Willem is ook ooit ver gekomen op die manier. Andries was ook redelijk rustig. Je hebt altijd een paar figuren die eigenlijk niks toevoegen maar wel lang meedoen omdat anderen de aandacht op eisen en dan ook genomineerd worden omdat ze meer aanwezig zijn.
Ja, dat was dus alles behalve goed. Dat was bijna net zo walgelijk als de dingen die Tanja geflikt heeft. Helaas is het dus niet goed weergegeven schijnbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
Ik vond het wel goed dat Chantal Lieske probeerde te waarschuwen
Ik ga er eens een column over schrijven. Even mijn ergenissen uitspuwenquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch te gek dat je dit als vaste kijker moet pikken? Dat verreweg de ergste persoon uit het huis gewoon gespaard wordt! Wat Tanja eruit gooide wat mijlenver benede alle peil.... en dat knippen ze dat er lekker uit?? Dat moet toch niet zomaar kunnnen? ACTIE!!!
Wie? Lieske? Wrom?quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef Sanne het volgende:
Ze kan d'r wel schieten.
ik ook trouwens
Ik was hier al zo bang voorquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch te gek dat je dit als vaste kijker moet pikken? Dat verreweg de ergste persoon uit het huis gewoon gespaard wordt! Wat Tanja eruit gooide wat mijlenver benede alle peil.... en dat knippen ze dat er lekker uit?? Dat moet toch niet zomaar kunnnen? ACTIE!!!
Geluid was slecht ja, Ik moest de tv 2x zo hard dan normaal zetten, leuk als de reclame begint op het moment dat je net de vaatwasser aan het volzetten bentquote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef MaJo het volgende:
Ik vond Chantal best meevallen, maar ik heb dan ook de livestreams niet gezien. In de uitzending zei ze toch niet hele rare dingenWel minder dat ze er dingen uitgelaten hebben die Tanja gezegd heeft. Zo zie je maar dat je door montage mensen kan beïnvloeden. Jammer...
Het valt wel op dat sommige bewoners bijna niet in beeld komen. Zoals Ralph, Rikkert en Linda vandaag.
Ik vond het geluid trouwens slecht, iemand anders ook last van gehad?
Ja, ik ook wel.quote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
De meningen verschillen, ik mag Joost wel...
Alsjequote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag?
Kan ik ff terugzoeken![]()
Het klopt voor geen meter inderdaad, die voice-over was zwáár subjectief.quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind wel dat het door de voice-over heel erg suggestief wordt neergezet ipv de kijkers zelf hun eigen conclusie te laten trekken. je moet Chantal wel met feiten neerzetten en niet proberen je in haar denken te verplaatsen want dat kan niet.
Dank je wel!quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef misterDre het volgende:
Alsje
Commentaren op de live streams deel 82
Neem een ding van mij aan..quote:Op maandag 5 september 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Als ik alles zo lees hier heb ik het idee dat ik de herhaling beter niet kan kijken om enorm ergeren te voorkomen.
Het is jammer dat bb heeft besloten het op deze manier te laten zien ipv gewoon de waarheid te tonen. Dat is toch bij iedere editie weer een enorme bron van ergernis
En je hebt wel gekeken vanavond? Zat wel degelijk wat van in, hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske.
Haalt het bij lange niet wat er vanavond is uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En je hebt wel gekeken vanavond? Zat wel degelijk wat van in, hoor.
Wat hebben ze vooral niet laten zien vandaag, volgens jou?quote:Op maandag 5 september 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Als ik alles zo lees hier heb ik het idee dat ik de herhaling beter niet kan kijken om enorm ergeren te voorkomen.
Het is jammer dat bb heeft besloten het op deze manier te laten zien ipv gewoon de waarheid te tonen. Dat is toch bij iedere editie weer een enorme bron van ergernis
"Geen enkel", zei je.quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef vw_caddy het volgende:
Haalt het bij lange niet wat er vanavond is uitgezonden.
Nee, zij is mijn favorietquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, die deugt wel lijkt me. Of heben jullie via de streams een andere mening ?
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Tanja dingen heeft gezegd over Lieske als: "Goedkope slet waar de halve school al overheen is gegaan."quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat hebben ze vooral niet laten zien vandaag, volgens jou?
Ik had begrepen dat ze nog meer had gezegd, is er iemand die het "live" meegemaakt heeft?quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Tanja dingen heeft gezegd over Lieske als: "Goedkope slet waar de halve school al overheen is gegaan."
Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Lieske wel leuk te vinden. Hij wilde er ook wat aan gaan doen, waarop Tanja reageerde: "Dat moet je niet doen. Het is een slet joh. Het is echt een goedkope slet waar de halve school al overheen is geweest. Daar wil je je toch niet mee inlaten."quote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze nog meer had gezegd, is er iemand die het "live" meegemaakt heeft?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Tanja wel leuk te vinden. Hij wilde er ook wat aan gaan doen, waarop Tanja reageerde: "Dat moet je niet doen. Het is een slet joh. Het is echt een goedkope slet waar de halve school al overheen is geweest. Daar wil je je toch niet mee inlaten."
En dat afgeven en schelden op Lieske ging ongeveer een kwartier zo door.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef koffiekoppen het volgende:
hoe gaat dat wegstemmen ookalweer?!?! doen de bewoners dat !??! of de sms jeugd!?? donderdag gaat er 1 uit toch!?!??!
Toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Tanja Lieske wel leuk te vinden.
Voorheen nomineerden de bewoners zelf hun medebewoners en mochten de kijkers vervolgens bellen en sms-en wie er van de top 3 genomineerden uit moest. Varianten waren dat er gebeld kon worden voor wie je er juist ín wilde houden, om te voorkomen dat alle kleurrijke types na een paar weken exit waren en we nog 2 maanden opgescheept zouden zitten met de saaiste bewoners. Hoe het dit keer gaat, weet ik niet.quote:
Grapje van scanmanquote:
Stond wel een domme fout in "toegaf Tanja wel leuk te vinden" moet natuurlijk zijn "toegaf Lieske wel leuk te vinden". Ik heb het zelf al verbeterd, maar in jouw quote staat het nog wel.quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wat zouden we toch zonder jou moeten
![]()
![]()
Blijkt wel weer dat ze echt een gemeen secreet is die het alleen in een klein groepje durft te zeggen en nog erger.... Talpa laat het (waarschijnlijk) niet zien![]()
![]()
Dan was het beter geweest als je het niet eerlijk had verteldquote:Op maandag 5 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stond wel een domme fout in "toegaf Tanja wel leuk te vinden" moet natuurlijk zijn "toegaf Lieske wel leuk te vinden". Ik heb het zelf al verbeterd, maar in jouw quote staat het nog wel.
Véél minder cru. Ze heeft geen enkel scheldwoord in de mond genomen toen... en zei iets als "ik dacht dat je al veel meer vriendjes had gehad".quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Gert het volgende:
Maar toch heeft Tanja het óók in Lieske d'r gezicht gezegd, alleen wat minder cru.
Ik denk dat Chantal een veel grotere linkmiechel is.
http://bigbrother.fok.nl/blog/235quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik ga er eens een column over schrijven. Even mijn ergenissen uitspuwen![]()
Net opnieuw bekeken vanaf videoband. Altijd handig om snel door een aflevering te spoelenquote:Op maandag 5 september 2005 21:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk dat je de herhaling nog maar eens moet bekijken.
Ja, ze vallen soms te plompverloren in een gesprek idd.quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Zeer slecht gemonteerd. Ik denk dat de tv kijkers zoiets hebben van "Waar gaat dit over?"
Dat laatste is wel duidelijk gemaakt, hoor. Lieske zei dat 't nachtzoenen op de wang waren.quote:Dat Tanja ook wel 5 keer aan iedereen heeft lopen verkondigen dat ze zeker weet dat Lieske en Roel die nacht hadden getongd, waarvan later duidelijk werd dat het om een kusje op de wang ging, is ook totaal niet duidelijk gemaakt.
Oh Ok.quote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Net opnieuw bekeken vanaf videoband. Altijd handig om snel door een aflevering te spoelen![]()
Leest lekker weg. Ik heb er nog even iets bijgezet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/235
Klopt. Maardat Tanja de hele boel had lopen opstoken om zo aan te tonen wat voor een slet Lieske is (in haar ogen) werd niet duidelijk omdat je het haar in dat programma maar 1 keer hoort zeggen.... en nog buiten beeld ook geloof ik. In werkelijkheid herhaal ze het vele keren en toen Lieske later zei dat het alleen een kusje op de wang was, maakte ze haar uit voor leugenaar (toen Lieske al weer weg was natuurlijk)quote:Op maandag 5 september 2005 21:47 schreef Arcee het volgende:
Dat laatste is wel duidelijk gemaakt, hoor. Lieske zei dat 't nachtzoenen op de wang waren.
Ik ben dus niet de enige. De reclame ging er lekker hard tegenaan jaquote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Geluid was slecht ja, Ik moest de tv 2x zo hard dan normaal zetten, leuk als de reclame begint op het moment dat je net de vaatwasser aan het volzetten bent![]()
Dat geknip met die verhalen van Chantal over Dido en Menno sloeg ook nergens op. Als ze haar zonodig slecht willen neerzetten, had dat op een veel simpeler manier gekunt. Dit kwam alleen maar zwak over. De stem zei wel dat Chantal Dido en Menno uit elkaar wilde drijven, maar dat sprak echt niet uit de beelden die ze toen lieten zien. Niet echt in ieder geval. Ze kondigden het aan alsof het iets heel heftigs was en dat viel dus heel erg mee (of tegen, hoe je het maar wilt zien).quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
Wij hebben natuurlijk vóórkennis, waardoor we dénken dat de tv kijkers er geen hol van snappen.
Ik denk dat dat wel mee valt, tenslotte in BB1 ging het echt niet anders, en toen keek ik alleen tv en heb toch de 'verhalenlijnen' wel kunnen volgen.
Ps met BB2 zag ik hoe handig er geknipt werd, dingen uit de context gehaald en fragmenten gewoon in een andere volgorde werd uitgezonden, waardoor de tv kijker een hekel kreeg aan de verkeerde mensen
Nee, je zag haar wel in beeld.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Klopt. Maardat Tanja de hele boel had lopen opstoken om zo aan te tonen wat voor een slet Lieske is (in haar ogen) werd niet duidelijk omdat je het haar in dat programma maar 1 keer hoort zeggen.... en nog buiten beeld ook geloof ik.
Suggestie in dank aanvaard scanquote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leest lekker weg. Ik heb er nog even iets bijgezet.
Triest dat Talpa zoiets niet heeft uitgezonden. Is toch wel de moeite waard dacht ik zo. Tanja moet niet zo hypocriet doen. De hele pauperghetto heeft haar al genaaid.quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Lieske wel leuk te vinden. Hij wilde er ook wat aan gaan doen, waarop Tanja reageerde: "Dat moet je niet doen. Het is een slet joh. Het is echt een goedkope slet waar de halve school al overheen is geweest. Daar wil je je toch niet mee inlaten."
En dat afgeven en schelden op Lieske ging ongeveer een kwartier zo door.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt.
Heb je daar ook maar 1 minuut getwijfeld?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk hoe het spel gespeeld gaat worden door de productie. Tanja moet er in blijven en ook nog sympathiek gevonden worden door de kijker.
Tuurlijk, maar ze moet nog steeds ruim 1,5 maand dus dat nu nog veel te positieve beeld kan nog gemakkelijk bijgestuurd worden. Niet te vroeg alle registers opentrekken, want dan wordt het weer zo'n gedoe voor de redactie om haar er een beetje geloofwaardig in te houden.quote:Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt. Of zoiets. Dat is toch óók lekker vermaak??
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je zag haar wel in beeld.
Maar direct nadat ze zei dat Lieske zo geil als boter was, sloeg ze kwasi beschaamd haar hand voor haar mond.
Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".
Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef riri het volgende:
Als ik Lieske was dan gaf ik een opmerking terug aan Tanja waar ze nog weken van nadreunde...maar daar is Lieske nog een beetje te onzeker voor,ik hoop dat ze dat nog ontwikkelt in het huis want dat kan ze best.
Ze hebben het wel uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.
Ik vind haar niet echt de verbale capaciteiten hebben, noch het psychologisch inzicht, om iemand eens flink op zijn nummer te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.
Okayquote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het wel uitgezonden.
Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
Ik denk eerder dat ze in een postnatale depressie terecht gaat komen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
Dat Tanja niet weet dat roken slecht is tijdens de zwangerschap voorspelt niet veel goeds. Ik verwacht dat ze helemaal niet weet hoe je met een baby om moet gaan en dat ze keihard op haar bek zal gaan. En dat heel Nederland verontwaardigd er over heen zal vallen. Ja laat Tanja nog maar even blijven, dat wordt leuke tvquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
Ja, maar de streamers kijken met ogen en oren gesloten om vervolgens verontwaardigd te reageren dat er niéts is uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het wel uitgezonden.
Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
Tanja moet gewaun diequote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay. De reactie van Lieske staat me wel bij, maar ik kreeg niet mee dat het Tanja was die het zei.
Wel weer dat Tanja iets met eten en getieft walgelijk vond.
Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
Wel weer dat Tanja iets met eten en getieft walgelijk vond.
Je zag Roel al een beetje moeilijk kijken toen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was dat ook mijn grote bezwaar gisteren. Die insunuaties van de voice-over met betrekking tot Chantal werden nergens glashard onderbouwd met fragmenten. Dat stuk over het stoken tussen Menno, Dido en Ingrid raakte kant noch wal. Ik zou het fijner vinden als de voice-over gewoon de fragmenten wat aan elkaar babbelt en de kijker zijn eigen mening laat vormen. benieuwd of het vanavond wat beter is...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
Ben ik overigens de enige die zich ontzettend heeft gestoord aan de tendensieuze voice-over?
"Chantal gaat nog even verder met stoken" bladiebla die bla.
Laat mij zelf maar invullen wie ik stom vind en wie niet en wat ik gemeen vind en wat niet, dat hoef ik niet opgedrongen te krijgen van de VO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |