Het is wel interessant maar naar nu blijkt houden ze Tanja uit de wind. Zou natuurlijk 200.000 kijkers schelen als ze er voor de bavalling al uit is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef marky het volgende:
Zonde van de gebruikte tape. Marky voelt een verwijdering tussen hem en Big Brother ontstaan. Ik vind het totaal niet interessant.
en wat is er cool aanquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind Linda steeds leuker woren. Dacht eerst dat het een dom wijf was maar ze is cool.
Die chantal is ook de GROOTSTE TRUT uit het hele huis.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!![]()
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.quote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Falco het volgende:
Inderdaad, zowel Chantal en Tanja hadden een gelijk aandeel in het afbranden van Lieske.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per ongeluk op een balpen gaan zitten
quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.
Chantal was ook wel een beetje bezig maar wat ze van de 1 laten zien moeten ze ook van de ander laten zien, als chantal nu tegenover die bolle op de bank zit weet je het welquote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!![]()
Ze hebben Chantal ook gespaard. Zeker hoe ze die nacht Lieske zat af te branden. Is eigenlijk niks van uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg hypocriet van Tanja, want als er iemand een goedkope kuthoer is dan is het Tanja wel.
Voorlopig nog niet. Hij krijgt geen plussen en geen minnen, bij de nominaties betekent dat dat je buiten schot gaat blijven. Niemand wil je echt eruit hebben, niemand ziet je als concurrent voor de overwinning.quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef ruby het volgende:
Ralph is weinig in beeld. Ik vrees dat hij als nietszeggend persoon wordt neergezet. Is in feite ook wel zo. Aardige jongen, maar voegt niet zo veel toe. Kan consequenties hebben.
heb jij de live uitzending gemist of zo? met het gesprek met DE vader...quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tanja komt natuurlijk ook erg intelligent over. Ik mag hopen dat het kind veel van de vader erft, dan heeft het in ieder geval nog een kans in deze harde maatschappij.
Ik schat die vader ook niet zo hoog in. Vast een Marokkaanse loverboy of een Antilliaanse TBS-er op proefverlof.quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tanja komt natuurlijk ook erg intelligent over. Ik mag hopen dat het kind veel van de vader erft, dan heeft het in ieder geval nog een kans in deze harde maatschappij.
Het wordt alleen lastig als je een keer genomineerd wordt. Dan heb je grote kans dat je eruit vliegt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Hij krijgt geen plussen en geen minnen, bij de nominaties betekent dat dat je buiten schot gaat blijven. Niemand wil je echt eruit hebben, niemand ziet je als concurrent voor de overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |