Inderdaad. Die smerige kutslet moet echt opzouten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja, bek houwe. Hoer.
Was er nog meer??? Ze maakte Lieske uit voor slet en sloerie waar iedereen op haar school al overheen was geweest en dat Rikkert zich ver van haar afzijdig moest houden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef cpcpb het volgende:
scanman
tanja zei dat ze zo geil als boter was was er nog meer?
Chantal is geofferd.quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog nietsZe lijken Chantal als zondebok te gaan gebruiken.
zal zo komenquote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog nietsZe lijken Chantal als zondebok te gaan gebruiken.
Roddelen is ok!quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef marky het volgende:
Trieste uitzending dit. We zijn nog maar net op weg en het ze beginnen nu al te roddelen en elkaar zwart te maken
Hier baal ik echt als een stekker van hequote:
Tanja is gewoon een goedkope kuthoer.quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef teamlead het volgende:
Tanja wordt aardig vrijgepleit hierValt me tegen van ze...
Wel mooi om te zien hoe Chantal goed in beeld komt......
Ach lekker boeiend. Het Corps heeft een groot imago van de student opgebouwd hoor. Mensen die aan studenten denken, denken meestal aan die soort types.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef Falco het volgende:
Lieske is wel zo'n domme trut die in haar eigen wereld leeft met koorsletje enzo! Ze schaadt het imago van de normale gemiddelde student
.
Een miskraam trekt wel kijkcijfers natuurlijk, dus die zullen ze er wel inlaten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Tanja moet er koste wat het kost inblijven.
dat is Ingridquote:Op maandag 5 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Die meid helemaal in het wit is dat Linda ? Die bevalt me wel. Die roddelt niet en vraag en zegt op de man af wat er speelt. De rest is te erg voor woorden
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Tanja moet er koste wat het kost inblijven.
Ok, die deugt wel lijkt me. Of heben jullie via de streams een andere mening ?quote:
En ze heeft, wat mij betreft, het mooiste lichaam van de BB damesquote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind Linda steeds leuker woren. Dacht eerst dat het een dom wijf was maar ze is cool.
Chantal is duidelijk als zondebok gebruikt. Geen enkel geschel van Tanja gehoord over Lieske. Hummie!quote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja wordt TOCH beschermd?? ie was veel erger dan Chantal. Dit is hetteken dat Talpa geen mogelijkheid onbenut zal laten om te zorgen dat Tanja erin blijft.
Per ongeluk op een balpen gaan zittenquote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wellicht doelde Lieske op haar ontmaagding op d'r 12e?
Ingrid is wel okeequote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, die deugt wel lijkt me. Of heben jullie via de streams een andere mening ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |