Nee hoor. Dat wil je niet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Bep het volgende:
Rot op met dat circus , ik wil beelden van die bezopen gezongen rijmpjes van ze zien
Dan krijgt er iemand telefoonquote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
dat truth or dare zal vrees ik wel niet uitgezonden worden![]()
![]()
Daar zit ik wel op te wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
dat truth or dare zal vrees ik wel niet uitgezonden worden![]()
![]()
Of zijn hoofd.quote:Op maandag 5 september 2005 19:44 schreef Bullpit het volgende:
hij had beter Rob kunnen nemen om z'n andere poot af te zagen![]()
quote:
Wordt het gedonder van Tanja een beetje goed weer gegeven (hier staat iets anders aan, dus ik zie hetlater pas)quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Ik mis de 'dat wijf is zo geil als boter'-beelden![]()
Tot op dit moment: neequote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt het gedonder van Tanja een beetje goed weer gegeven (hier staat iets anders aan, dus ik zie hetlater pas)
tis Wiljan Vloet niet Wiilian Voet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Mario Been Leo Beenhakker Wiilian Voet Dirk Kuijt Rob allemaal klootzakken
Die beelden zijn wel langsgekomen trouwens. Dat Tanja opeens 'schrok' dat ze zoiets vulgairs had gezegd. Want ja, zoiets zegt een dame natuurlijk nietquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Ik mis de 'dat wijf is zo geil als boter'-beelden![]()
quote:
pcies.quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef Falco het volgende:
Jaja Tanja werd echt niet beschermd door Talpa!
[herewego]quote:
Benieuwd wat ze daarvan uitzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |