Triest dat Talpa zoiets niet heeft uitgezonden. Is toch wel de moeite waard dacht ik zo. Tanja moet niet zo hypocriet doen. De hele pauperghetto heeft haar al genaaid.quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Lieske wel leuk te vinden. Hij wilde er ook wat aan gaan doen, waarop Tanja reageerde: "Dat moet je niet doen. Het is een slet joh. Het is echt een goedkope slet waar de halve school al overheen is geweest. Daar wil je je toch niet mee inlaten."
En dat afgeven en schelden op Lieske ging ongeveer een kwartier zo door.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt.
Heb je daar ook maar 1 minuut getwijfeld?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk hoe het spel gespeeld gaat worden door de productie. Tanja moet er in blijven en ook nog sympathiek gevonden worden door de kijker.
Tuurlijk, maar ze moet nog steeds ruim 1,5 maand dus dat nu nog veel te positieve beeld kan nog gemakkelijk bijgestuurd worden. Niet te vroeg alle registers opentrekken, want dan wordt het weer zo'n gedoe voor de redactie om haar er een beetje geloofwaardig in te houden.quote:Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt. Of zoiets. Dat is toch óók lekker vermaak??
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je zag haar wel in beeld.
Maar direct nadat ze zei dat Lieske zo geil als boter was, sloeg ze kwasi beschaamd haar hand voor haar mond.
Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".
Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef riri het volgende:
Als ik Lieske was dan gaf ik een opmerking terug aan Tanja waar ze nog weken van nadreunde...maar daar is Lieske nog een beetje te onzeker voor,ik hoop dat ze dat nog ontwikkelt in het huis want dat kan ze best.
Ze hebben het wel uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.
Ik vind haar niet echt de verbale capaciteiten hebben, noch het psychologisch inzicht, om iemand eens flink op zijn nummer te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.
Okayquote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het wel uitgezonden.
Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
Ik denk eerder dat ze in een postnatale depressie terecht gaat komen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
Dat Tanja niet weet dat roken slecht is tijdens de zwangerschap voorspelt niet veel goeds. Ik verwacht dat ze helemaal niet weet hoe je met een baby om moet gaan en dat ze keihard op haar bek zal gaan. En dat heel Nederland verontwaardigd er over heen zal vallen. Ja laat Tanja nog maar even blijven, dat wordt leuke tvquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
Ja, maar de streamers kijken met ogen en oren gesloten om vervolgens verontwaardigd te reageren dat er niéts is uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het wel uitgezonden.
Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
Tanja moet gewaun diequote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay. De reactie van Lieske staat me wel bij, maar ik kreeg niet mee dat het Tanja was die het zei.
Wel weer dat Tanja iets met eten en getieft walgelijk vond.
Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
Wel weer dat Tanja iets met eten en getieft walgelijk vond.
Je zag Roel al een beetje moeilijk kijken toen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was dat ook mijn grote bezwaar gisteren. Die insunuaties van de voice-over met betrekking tot Chantal werden nergens glashard onderbouwd met fragmenten. Dat stuk over het stoken tussen Menno, Dido en Ingrid raakte kant noch wal. Ik zou het fijner vinden als de voice-over gewoon de fragmenten wat aan elkaar babbelt en de kijker zijn eigen mening laat vormen. benieuwd of het vanavond wat beter is...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
Ben ik overigens de enige die zich ontzettend heeft gestoord aan de tendensieuze voice-over?
"Chantal gaat nog even verder met stoken" bladiebla die bla.
Laat mij zelf maar invullen wie ik stom vind en wie niet en wat ik gemeen vind en wat niet, dat hoef ik niet opgedrongen te krijgen van de VO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |