abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30301870
Nou het is wel duidelijk hoe het spel gespeeld gaat worden door de productie. Tanja moet er in blijven en ook nog sympathiek gevonden worden door de kijker.
Jammer wel dat het op zo'n manier moet. Ik maak me geen enkele illusie over de positie van Tanja, die blijft gewoon in het huis tot de bevalling, ongeacht of ze wordt genomineerd en hoeveel stemmen ze dan krijgt van het publiek. Ze zijn daar bij Talpa niet achterlijk. Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt. Of zoiets. Dat is toch óók lekker vermaak??
mooi he, alles
pi_30301926
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tanja was met Rikkert aan het praten omdat Rikkert toegaf Lieske wel leuk te vinden. Hij wilde er ook wat aan gaan doen, waarop Tanja reageerde: "Dat moet je niet doen. Het is een slet joh. Het is echt een goedkope slet waar de halve school al overheen is geweest. Daar wil je je toch niet mee inlaten."
En dat afgeven en schelden op Lieske ging ongeveer een kwartier zo door.
Triest dat Talpa zoiets niet heeft uitgezonden. Is toch wel de moeite waard dacht ik zo. Tanja moet niet zo hypocriet doen. De hele pauperghetto heeft haar al genaaid.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 22:08:13 #278
862 Arcee
Look closer
pi_30302007
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 22:11:33 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30302136
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk hoe het spel gespeeld gaat worden door de productie. Tanja moet er in blijven en ook nog sympathiek gevonden worden door de kijker.
Heb je daar ook maar 1 minuut getwijfeld?
quote:
Maar het is toch ook leuk als Nederland gewoon de pest aan haar heeft en hoopt dat de bevalling drie dagen duurt en dat ze flink uitscheurt. Of zoiets. Dat is toch óók lekker vermaak??
Tuurlijk, maar ze moet nog steeds ruim 1,5 maand dus dat nu nog veel te positieve beeld kan nog gemakkelijk bijgestuurd worden. Niet te vroeg alle registers opentrekken, want dan wordt het weer zo'n gedoe voor de redactie om haar er een beetje geloofwaardig in te houden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 5 september 2005 @ 22:11:45 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30302143
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, je zag haar wel in beeld.
Maar direct nadat ze zei dat Lieske zo geil als boter was, sloeg ze kwasi beschaamd haar hand voor haar mond.
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 september 2005 @ 22:14:03 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30302234
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
  maandag 5 september 2005 @ 22:17:53 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30302369
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik bedoelde haar opmerking dat Lieske had lopen tongen met Rikkert en Roel. Dat heeft ze wel 5 keer gezegd tegen de bewoners. Dat werd dus eerst door Lieske ontkent, maar toen noemde Tanja haar nog een leugenaar (zonder dat Lieske erbij was natuurlijk) en later werd het ook door Rikkert en Roel ontkent. Daarna reageerde Tanja nog met "ik weet echt wel wat ik gehoord heb".
Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30302634
Denk het niet scanman...tanja is ook al vind je van niet wel te kijk gezet vind ik,heb ook de streams gevolgd en alles meegekregen,komt vanzelf wel op z'n pootjes terecht,komen nog zoveel uitzendingen en ook kunnen ze straks compilatie maken van meerdere uitspraken van haar over Lieske.
Tanja is geen prettig persoon vind ik,ze houdt zich vaak afzijdig,hangt altijd maar op die bank en neemt wel alle gesprekken in zich op zonder zelf wat te doen.
Na een paar dagen komt ze dan met die smerige opmerkingen over Lieske.
Lieske is een lief,in wezen nog naief meisje,en wil ook nog veels teveel luisteren naar wat anderen zeggen en je ziet dat sommige opmerkingen over haar haar echt pijn doen.
Als ik Lieske was dan gaf ik een opmerking terug aan Tanja waar ze nog weken van nadreunde...maar daar is Lieske nog een beetje te onzeker voor,ik hoop dat ze dat nog ontwikkelt in het huis want dat kan ze best.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 5 september 2005 @ 22:29:36 #284
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30302810
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef riri het volgende:
Als ik Lieske was dan gaf ik een opmerking terug aan Tanja waar ze nog weken van nadreunde...maar daar is Lieske nog een beetje te onzeker voor,ik hoop dat ze dat nog ontwikkelt in het huis want dat kan ze best.
Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 22:30:18 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30302840
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad maar heel vaag iets van gehoord/gezien.
Ze hebben het wel uitgezonden.
Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is zo zonde dat Lieske dat niet gedaan heeft. Ze heeft al meerdere keren verteld dat ze buiten het huis wél zo is... en mensen die bv weglopen bij een discussie bij wijze van spreken aan de haren weer terug sleurt. Om de een of andere reden doet het verblijf in dat huis iets met haar waardoor ze een stuk meer timide is... helaas.
Ik vind haar niet echt de verbale capaciteiten hebben, noch het psychologisch inzicht, om iemand eens flink op zijn nummer te zetten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 september 2005 @ 22:36:47 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30303082
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:

Lieske reageerde er toen nog op met: "Ja hoor, ik heb ze allebei keihard getongd. Nee geintje, het was gewoon een nachtkusje op de wang."
Okay . De reactie van Lieske staat me wel bij, maar ik kreeg niet mee dat het Tanja was die het zei.
Wel weer dat Tanja iets met eten en getieft walgelijk vond .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 september 2005 @ 22:47:38 #287
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30303529
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja erin te laten tot na de bevalling kan zeer gevaarlijk zijn. Straks gaat ze wel heel erg lief met de baby om. Dan kan ik je verzekeren dat ze minimaal bij de laatste 3 komt.
Ik denk eerder dat ze in een postnatale depressie terecht gaat komen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 22:51:28 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30303691
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Dat Tanja niet weet dat roken slecht is tijdens de zwangerschap voorspelt niet veel goeds. Ik verwacht dat ze helemaal niet weet hoe je met een baby om moet gaan en dat ze keihard op haar bek zal gaan. En dat heel Nederland verontwaardigd er over heen zal vallen. Ja laat Tanja nog maar even blijven, dat wordt leuke tv
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 23:02:21 #289
862 Arcee
Look closer
pi_30304102
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Ja, maar de streamers kijken met ogen en oren gesloten om vervolgens verontwaardigd te reageren dat er niéts is uitgezonden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30304317
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay . De reactie van Lieske staat me wel bij, maar ik kreeg niet mee dat het Tanja was die het zei.
Tanja moet gewaun die Baby Bro eruìt tiefuh en d'r bek houwuh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30306896
Herhaling nu @ Talpa...
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:19:23 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30306987
Rob tegen Roel: "Ik vind je een hele toffe gozer, echt"

MéN .... teiltje
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:28:05 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30307278
Ik kijk nu weer... GATVERDAMME..... De kriebels krijg ik van die Tanja...
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:28:10 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_30307282
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:

Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:31:24 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30307382
Het is wel prachtig om te zien hoe jaloers de dames op Lieske zijn. Ze proberen Roel gewoon aan te praten dat hij haar niet zo leuk moet vinden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:41:26 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30307638
Chantal tegen Roel: Geloof je dat het goed bedoeld is?

pi_30309930
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, bizar dat ze zo'n punt maakt als iemand zegt dat ze 'een plakje kaas op haar boterham tieft.'
Je zag Roel al een beetje moeilijk kijken toen....
Later zou hij zeggen dat hij Tanja niet helemaal vond sporen, en hij als bijna-psycholoog zou het toch moeten kunnen weten
http://rapidshare.de/files/4775529/roel_over_tanja.avi.html
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30312389
\ik vind het eigenlijk tamelijk grappig als je je beste vriendin al 'puthoer' in je telefoon zet... toen ik haar leeftijd had-en dat is heeeeeel lang geleden;)- hadden mijn vriendinnen en ik ook zulke koosnaampjes voor elkaar.

Ik vond Chantal nogal meevallen t\o Lieske... kan me zelfs wel voorstellen dat zijzelf écht denkt dat ze Lieske een plezier doet.

Tanja daarintegen..

Tanja die zíe je haar beperkte hersenen pijnigen hoe ze Lieske...die zich waarschijnlijk gedraagt als een Tanja die NIET zwanger is- kan laten stóppen met alle aandacht van de mannen opeisen zonder dat ze er erg in heeft. Die aandacht is Tanja zélf gewend. Tanja is door haar zwangerschap gewoon gehandicapt als mannenverleidster en komt erachter dat ze met zo'n dikke buik geen idéé heeft hoe interesaant te zijn voor mannen....eeeh...mensen.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_30314382
Ben ik overigens de enige die zich ontzettend heeft gestoord aan de tendensieuze voice-over?

"Chantal gaat nog even verder met stoken" bladiebla die bla.

Laat mij zelf maar invullen wie ik stom vind en wie niet en wat ik gemeen vind en wat niet, dat hoef ik niet opgedrongen te krijgen van de VO!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30326936
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
Ben ik overigens de enige die zich ontzettend heeft gestoord aan de tendensieuze voice-over?

"Chantal gaat nog even verder met stoken" bladiebla die bla.

Laat mij zelf maar invullen wie ik stom vind en wie niet en wat ik gemeen vind en wat niet, dat hoef ik niet opgedrongen te krijgen van de VO!
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was dat ook mijn grote bezwaar gisteren. Die insunuaties van de voice-over met betrekking tot Chantal werden nergens glashard onderbouwd met fragmenten. Dat stuk over het stoken tussen Menno, Dido en Ingrid raakte kant noch wal. Ik zou het fijner vinden als de voice-over gewoon de fragmenten wat aan elkaar babbelt en de kijker zijn eigen mening laat vormen. benieuwd of het vanavond wat beter is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')