Dat is ze geradenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
strakke aktie JaWi....en het mooie is dat de kans dat het werkt best groot is !
Vroeger heb ik er nog wel eens een hut gebouwdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
wat is het probleem, kwam je dr vaak? Daar in die bosjes?
De arrrrrrrrrrbeiders.. hoe durven zequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is ze geraden.
[..]
Vroeger heb ik er nog wel eens een hut gebouwd.
De laatste 15 jaar ben ik er niet meer geweest, ze maken alleen teveel lawaai.
maar wat nou als ze aan die andere kant 2 pakken stroopwafels krijgen om toch weer bij jou te beginnen ?quote:
hoeveel uur heb je wel niet geslapen, je ging gisteren iets na 12en off linequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereeen..
Ik wilde vroeg op staan.. maar werd pas net wakker... wel lekker geslapenis er nog koffie?
Veelquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel uur heb je wel niet geslapen, je ging gisteren iets na 12en off line
* JaWi dan boosquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat nou als ze aan die andere kant 2 pakken stroopwafels krijgen om toch weer bij jou te beginnen ?
godsallejezus wat een uren slaap, 10 uur heb geslapen na Lowlands (was ongeveer ook netzoveel als in 4 nachten lowlands). voor de res ben k bed sowieso zat na 7 uur en meestal slaap k nie meer dan 6 uur. En dan af en toe eens bijslapen met 8 uur (eens in de paar weken)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veelik ben om kwart over 12 gaan slapen... en werd iets van kwart voor 11 wakker..
Oeps dat is 10 en halve uur.. ik zou het wel nodig hebben gehadik kan normaal echt nooit uitslapen..
9 uur max
Ik snap het zelf ook niet.. normaal slaap ik ook niet zoveel..waarschijnlijk lag ik gewoon lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
godsallejezus wat een uren slaap, 10 uur heb geslapen na Lowlands (was ongeveer ook netzoveel als in 4 nachten lowlands). voor de res ben k bed sowieso zat na 7 uur en meestal slaap k nie meer dan 6 uur. En dan af en toe eens bijslapen met 8 uur (eens in de paar weken)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet.. normaal slaap ik ook niet zoveel..waarschijnlijk lag ik gewoon lekker
wat onwijze koppijn... denk dat ik teveel geslapen heb
dan is het altijd lastig opstarten....als ik dat heb, ben ik de hele dag niet vooruit te branden !quote:
nee dank je, ik moet nog rijden !quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef Superheld het volgende:
Iemand een gebruiksaanwijzing om prachtige bloemen te krijgen?![]()
Ik heb hem ook in het japans, koreaans, spaans, duits en engels.![]()
Zo moet dat!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
Eerste dag school missen is een feit
Nou al??quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
Eerste dag school missen is een feit
Net zoals jij te laat was op je werkquote:
Journalisten die achter het nieuws aan hollen dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanmorgen vroeg omdat ik me had verslapen.
Daarstraks omdat bus en treinen zich niet helemaal aan de tijdsregels houden zeg maar...
ik mis maar 7 minuten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Net zoals jij te laat was op je werk![]()
Bij ons vond iemand het afgelopen zaterdagnacht leuk om om 0.35 uur even een enrom groot illegaal vuurwerk de lucht in te schieten, bij een straatBBQ.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:21 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Welke randdebiel gaat om kwart voor 7 s'ochtends bosjes snoeien.
Vroeger van mij ook ja, 7 uur naar bed, 13 uur weer wakker oid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitslapen is voor mij wel een hobby.
weet je zeker dat het vuurwerk was en geen liquidatie, daar in die achterbuurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij ons vond iemand het afgelopen zaterdagnacht leuk om om 0.35 uur even een enrom groot illegaal vuurwerk de lucht in te schieten, bij een straatBBQ.
Je snapt dat alle gezinnen met kleine kinderen, wat bij 75% van de huishoudens bij ons in de buurt wel het geval is, erg blij waren
gezellige buurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij ons vond iemand het afgelopen zaterdagnacht leuk om om 0.35 uur even een enrom groot illegaal vuurwerk de lucht in te schieten, bij een straatBBQ.
Je snapt dat alle gezinnen met kleine kinderen, wat bij 75% van de huishoudens bij ons in de buurt wel het geval is, erg blij waren
Ik denk we juist in de buurt wonen waar de makers van Ouders van Nu hun grootste klantdichtheid hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je zeker dat het vuurwerk was en geen liquidatie, daar in die achterbuurt
Pamper-cityquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk we juist in de buurt wonen waar de makers van Ouders van Nu hun grootste klantdichtheid hebben
Oh ja le lequote:
Reis lijkt me dat je die nog wel nodig hebt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
Mijn reis en ziekenkosten verzekering opgezegd..
Nu nog ff mijn mobiele abo omzetten..
op de waalbrug is t nooit druk. Pure fantasie dat daar ooit files steenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik mis maar 7 minuten.
maar door drukte op de Waalbrug een hele dag school missen![]()
da's nog maar 6 uur slaapquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vroeger van mij ook ja, 7 uur naar bed, 13 uur weer wakker oid.
jawelquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Reis lijkt me dat je die nog wel nodig hebt?
heel gezellig.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Nah, eigenlijk woon ik hier gewoon in de Annie M.G. Schmidtwijk, met o.a. Abeltje, Dikkertje dap, schaap veronica, jip en janneke
Dat is toch die wijk met al die kartonnen dozenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Nah, eigenlijk woon ik hier gewoon in de Annie M.G. Schmidtwijk, met o.a. Abeltje, Dikkertje dap, schaap veronica, jip en janneke
Iets met bier, vrouwelijke eerstejaars, een onverwachte overwinning in de dubbel en nu hoofdpijn zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een mooi verhaal Boez?
Van mij totaal niet, de meeste mensen gaan ook in bed dood, je moet er dus niet teveel in liggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitslapen is voor mij wel een hobby.
hij heeft nog niets hoor.....als hij morgen 1 vraag fout heeft, heeft hij niets !quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
WK 2018 in Australië??
ah nee. Dat word net zoiets als in Amerika '94quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
WK 2018 in Australië??
die van Deer hunterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef pascalheister het volgende:
middag
zojuist de mooiste digipacks ooit ontvangen![]()
zie: Resident DVD: Apocalypse!
oaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef Vom het volgende:
Waar kan ik het trouwverhaal van golfert en Bluezz teruglezen?
Dank je welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oa
[EEUWIG] golfer en Bluezz in het bootje felicitatie topic
Ja.. ik wil
Ja.. ik wil # 2
Ja lekkerquote:
Ik leef nogquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Superheld het volgende:
Wat zijn sommige klanten ook een stelletje eihoofden he.
Maken ze een advertentie op in Excel, dat doe je al niet. En dan ook nog terwijl we alleen MAC's hebben en we ze dus niet kunnen openen.![]()
prachttoernooi was datquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ah nee. Dat word net zoiets als in Amerika '94
leuk hequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker
Had ik in me 1e post al om gevraagd![]()
![]()
FF de trouwtopics aan het doorspitten..
inderdaad 1 van mijn mooiste vakantie ooit !quote:
Ik heb een "relatie" van 3 dagen dus laten we daar nog maar ff niet mee beginnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
leuk he
heb je ook plannen in die richting dan Vom ?
je weet dus niet of het de ware is ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een "relatie" van 3 dagen dus laten we daar nog maar ff niet mee beginnen
De pilquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dus niet of het de ware is ?
slikt ze al ??
Ik ken er 'al' een maand hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
3 dagen is nog een one-night-stand natuurlijk.
gaaf, je bent dus in de Orange Bowl geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad 1 van mijn mooiste vakantie ooit !
een beetje pretparken afracen, beetje voetbal kijken, mooi werk !
tijd voor een foto, dan kunnen wij ons eerlijk oordeel gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Vom het volgende:
[..]
De pil![]()
Het is iig een heeeeeeeeeel leuk meisje![]()
Maar het is officeel dus wat ?quote:
Ja, in zoverre dat ik ze probeer te bereiken of ze de illustraties willen sturen en dat ik de rest wel aan de hand van het voorbeeld opnieuw wil maken. Is er niemand aanwezig ofzoquote:
He ouwe,quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef JaWi het volgende:
Doe mij maar zo'n highly toxic combination for the liver.
Nee, ik had gewoon nog een vat bier staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wat te vieren Tolk?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar het is officeel dus wat ?
hoezo water?, dieet-je ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Superheld het volgende:
Ik zuip gvd al de hele dag water. En dan zitten er hier eikels te praten over Bier![]()
Ik ben vandaag lekker in een zeikbui![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat ik ze probeer te bereiken of ze de illustraties willen sturen en dat ik de rest wel aan de hand van het voorbeeld opnieuw wil maken. Is er niemand aanwezig ofzo.
Dus nu heb ik de tekst alvast bijna helemaal af.
Nee de koffie is niet te zuipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |