graag gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk en lekker uit eten te gaan voor een leuke en lekker recensie ten behoeve van Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Zitten we te wachten tussen hoofdgerecht en dessert, haalt Bluezz opeens een enveloppe uit haar tas die ik persé moet open maken van haar.
Zit er een hele leuke 'Ja, ik wil!'-kaart van haar in met een huwelijks-aanzoek van haar aan mij en komen er nog allemaal lieve kleine cadeautjes van haar daarbij (waaronder een Herman Brood whiskyglas en een leuke legpuzzel met 'I Love U'.
Tja....ondanks dat er in het vrij kleine restaurant wat te weinig ruimte voor haar was om ook nog even op haar knieën te gaan, kon ik als ouwe sentimentele gek natuurlijk weinig minder doen dan met een paar tranen in de ogen en een brok ik de keel volmondig JAAAAA !!!! tegen haar zeggen.![]()
Bediening had het al vrij snel in de gaten, dus dessert werd opgediend met een brandend vuurwerksterretje en we kregen er een glas champagne bij.
Met andere woorden: er zit ergens in september een huwelijk aan te komen.
![]()
![]()
ach, die twee zijn al jaren in de verlenging bezig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
En jij bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
Volkomen terecht denk ik, maar waaromquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Proficiat he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |