graag gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk en lekker uit eten te gaan voor een leuke en lekker recensie ten behoeve van Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Zitten we te wachten tussen hoofdgerecht en dessert, haalt Bluezz opeens een enveloppe uit haar tas die ik persé moet open maken van haar.
Zit er een hele leuke 'Ja, ik wil!'-kaart van haar in met een huwelijks-aanzoek van haar aan mij en komen er nog allemaal lieve kleine cadeautjes van haar daarbij (waaronder een Herman Brood whiskyglas en een leuke legpuzzel met 'I Love U'.
Tja....ondanks dat er in het vrij kleine restaurant wat te weinig ruimte voor haar was om ook nog even op haar knieën te gaan, kon ik als ouwe sentimentele gek natuurlijk weinig minder doen dan met een paar tranen in de ogen en een brok ik de keel volmondig JAAAAA !!!! tegen haar zeggen.![]()
Bediening had het al vrij snel in de gaten, dus dessert werd opgediend met een brandend vuurwerksterretje en we kregen er een glas champagne bij.
Met andere woorden: er zit ergens in september een huwelijk aan te komen.
![]()
![]()
ach, die twee zijn al jaren in de verlenging bezig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
En jij bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
Volkomen terecht denk ik, maar waaromquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Proficiat he!
Hey, hoe kom je aan die foto van Bluezz die mij over de drempel draagtquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik het zo lees heeft Bluezz aanzoek gedaan?
Uhhh...quote:Op zondag 8 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, hoe kom je aan die foto van Bluezz die mij over de drempel draagt
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gefeliciteerd!
Dat er nog maar vele recensies van jullie beide als getrouwd koppel mogen volgen
*ik wil graag reserveren voor 2 personen, meneer en mevrouw Golfer is de naam*
Hahaha, wie had dat ooit gedacht! Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Er zijn nu wel een paar users die nog nooit in een VBL-topic hebben gepost en nu opeens VBL in hun myAT hebben staan.
Ik vind Mevrouw en Meneer Bluezz wel mooi klinkenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
Wat een feest! Hou je eigenlijk je eigen naam, bluezz?![]()
We hebben er in ieder geval weer heel wat views en posts bij.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
wat een vreselijk bericht zeg:
golfer gaat gewoon in het begin van t voetbalseizoen trouwen.
zou toch verwachten dat ie dat buiten t seizoen of evt. winterstop zou doen...
quote:
SCH ... de nieuwe Dichter des VaderlandSCHquote:Op zondag 8 mei 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
Er was een mooi wijffie uit Utrecht
die fokte nog niet eens zo erg slecht
ging met een bejaard modje aan de haal
vertrok voor hem naar Bloemendaal
en zei: "alles wat ik wil is dat je JA zegt"
Bleuzz-er ?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef Oblivion het volgende:
Wat een feest! Hou je eigenlijk je eigen naam, bluezz?
Precies!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Er zijn nu wel een paar users die nog nooit in een VBL-topic hebben gepost en nu opeens VBL in hun myAT hebben staan.
Ja, stoer man, en dan gaat dat watje ook nog bijna huilenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef CartWOman het volgende:
Nou, jullie nemen wel de tijd, hè? Voordat jullie eíndelijk samenwoonden duurde al een eeuwigheiden nu dit....
EINDELIJK!!!
Oooow wat leuk nieuws
En Bluezz, stoer voelt dat hè, om hem te vragen?
Van harte, P en T!
Mijn verbouwing duurde te lang, sorryquote:Op zondag 8 mei 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
SCH is jaloersch, had zo graag met Bluezz willen trouwen![]()
Vertel!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef ArmaniMania het volgende:
Alleen mijn vraag om te trouwen aan har vond ik niet romantisch, maar dat was meer door omstandigheden![]()
. Ik doe het wel een keer over
khept er nog veul meer maar die bewaar ik tot de trauweritusquote:Op zondag 8 mei 2005 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Wát een mooie gediggies ken u pennen trouwens
sstttquote:Op zondag 8 mei 2005 13:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk wakker worden met zo'n bericht.
Gefeliciteerd jongelui.![]()
Bluezz is vast zwanger
Nou jah, haar moeder (mijn schoonmoeder dus) vroeg zowat iedere dag, aan mijn vriendin alsmede aan mij of ik Iefje als gevraagd had. Dat resulteerde bij op en gegeven moment een enorme druk en een soort van moeten.quote:
Wanneer gaan we uit eten?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH, nu kunnen wij eigenlijk niet achterblijven!
Das wel iets minder... kan je het niet nog een keertje zachtjes overdoen, zonder dat ze iets in de gaten heeft?? Het is nog lang geen 9 september tenslottequote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef ArmaniMania het volgende:
absoluutquote:Op zondag 8 mei 2005 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das wel iets minder... kan je het niet nog een keertje zachtjes overdoen, zonder dat ze iets in de gaten heeft?? Het is nog lang geen 9 september tenslotte
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt de VBL-meet waarop we sketches en liedjes gaan oefenen?
septemberquote:Op zondag 8 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt de VBL-meet waarop we sketches en liedjes gaan oefenen?
quote:
mogen we dan eerst vooroefenen enzoquote:
En een lokatiequote:
Doen ze dat nog dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:59 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar gefeliciteerd!
En op de huwelijksnacht dan eindelijk voor de eerste keer sex
quote:
Hebben we al.quote:
zoow das een mooi dingquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
voor Golfer:
[afbeelding]
een echte Whiskey Barrel
Een Blumchen mobielquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef Oblivion het volgende:
Wat dacht je van vervoer, op z'n bloemendaels en hip(pie)![]()
[afbeelding]
Hoort er gewoon bij!![]()
Stom! Vergeten idd!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
De A is uiteraard van Ajax voor golfer
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
EXCLUSIEF
Beelden van de huwelijksreis, nu al
[afbeelding]
"kijk golfer, daar ligt fokkistan
wel de peet oom, verder ga ik nietquote:
Krakje het wordt een grand café dit keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik verwacht geen uitnodoging voor het diner. Ik hoop op een verslag van het diner..;)
Is dat al terug te luisterenquote:Op donderdag 12 mei 2005 06:28 schreef Nolius het volgende:
Ik zei het maandag op de radio al, maar nogmaals gefeliciteerd!!
Ze slaapt er nog een nachtje over zag ik in haar MSN-nickquote:
Tuuuuuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Haha Lego
Tof...
Maarrrrrrr..... zou ie morgen ook JA zeggen..
Ach ja, een beetje zoeken doet wonderen. (Bluezz' postgeschiedenis.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Jij zoekt beter dan ik Lego, ik kon hem niet vinden.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Er is net een half glas rose over het jasje gegaan dat ik morgen aan wil
Mooi, dat scheelt weer een aardig stukje van de drankrekening.quote:
misschien kan SCH nog een stukje groeien dan hoeft t jasje niet te krimpenquote:
2 bitter lemonquote:Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt weer een aardig stukje van de drankrekening.![]()
ach.. mijn haarkleur is ook niet helemaal geworden zoals ik zou willenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Er is net een half glas rose over het jasje gegaan dat ik morgen aan wil
Je mag mijn hoed wel lenen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef just me het volgende:
ach.. mijn haarkleur is ook niet helemaal geworden zoals ik zou willen![]()
Ja, een SCHmerig jasjequote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand nog een goede smoes om niet naar een bruiloft te hoeven?
Gewoon niet gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand nog een goede smoes om niet naar een bruiloft te hoeven?
Ik stem met BOVENSTAANDE inquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef popolon het volgende:
Zeg het nu al vast:
Bloes en golfert, veel succes morgen !
Ik ben al bezet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:50 schreef FrankyMcG het volgende:
BLUEZZ JE KUNT NOG NEE ZEGGEN EN MET EEN JONGE GOD UIT LIMBURG IN HET KOFFER DUIKEN!
Dank u!quote:
Wel ff doorsteppen dan Frankyquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:50 schreef FrankyMcG het volgende:
BLUEZZ JE KUNT NOG NEE ZEGGEN EN MET EEN JONGE GOD UIT LIMBURG IN HET KOFFER DUIKEN!
Golfer staat onder de douchequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Zitten ze zo kort van te voren nog te fokken! Echte die-hards.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/698146/5/50#30194566]vrijdag 2 september 2005 10:22
Wel ff doorsteppen dan Franky![]()
Gewassen, geschoren...Ik ben er klaar voor.quote:
Heb je wel je benen geschoren hoop ik he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef golfer het volgende:
Oh ja, straks mijn bruidsjurkje nog even aantrekken.
ik welquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je wel je benen geschoren hoop ik he?
ben benieuwd !quote:
1 Uurquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Sanne het volgende:
Is het al zover?
Hoe laat trouwen ze?
Veel plezier en vooral geluk!!!![]()
Hehe, heb er inderdaad weinig ervaring mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Stpan het volgende:
JIj hebt een positief beeld over de langratelende ambtenaren van de burgelijke stand!!
Romantisch!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
[afbeelding]
Het was leuk!
kwartetquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:04 schreef Eilanden het volgende:
Dubbelhuwelijk? Golfer en Bluezz/SCH en JustMe?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor JustGeileMuts is het hoe meer hoe beter
We hadden het eigenlijk meer over dat verwijfde andere persoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Je ziet het bijna niet, maar JustMe is een vrouw hoor
Die stoere knapperd met die intellectuele blik bedoel je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hadden het eigenlijk meer over dat verwijfde andere persoon![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Je ziet het bijna niet, maar JustMe is een vrouw hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Die stoere knapperd met die intellectuele blik bedoel je?![]()
Geil zo'n krijtstreep colbert met een trendy shirt!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geil zo'n krijtstreep colbert met een trendy shirt!
Je had er wel een feller shirt onder mogen dragen SCH!
That's what friends are for...quote:
Het is een mooi paars shirt trouwens, op internet gekocht bij Shirtshop - de colbert is van Hugo Boss.quote:
Op de foto lijkt het shirt zwart, paars is coel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef SCH het volgende:
Het is een mooi paars shirt trouwens, op internet gekocht bij Shirtshop - de colbert is van Hugo Boss.
Officieel auberginequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het shirt zwart, paars is coel!
Colbert is stoer, maar rib is stoerder!
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gezien heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef just me het volgende:
het fok ABC vonden ze hartstikke leuk en de moeder van Bluezz heeft het zelfs door zitten lezen!
Ze ging glimmen toen ze het woord 'bejaardensex' lasquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gezien heeft
ik ga ff wat uploadenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Lieve mensen,
we zijn weer terug van ons afsluitende intieme etentje met ons tweetjes.
We hebben een superdag gehad
En heel veel leuke reakties gekregen en heel veel lieve, mooie en ontroerende cadeaus gekregen, maar het toppunt van verrassing was toch wel het Fok!--ABC met jullie bijdrages.
Zo leuk, zo geweldig.![]()
Mijn broer heeft nog geen foto's naar mij gemaild, dus just me of BE mogen wat mij betreft wel even een fotootje plaatsen van osn in ons trouwoutfitje.
We sterven bijna van nieuwsgierigheid w.b. de foto's, op de 2 topfotografen moeten we nog wachten namelijk, er wordt ook een DVD gemaakt van iemand die gefilmd heeftquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We sterven bijna van nieuwsgierigheid w.b. de foto's, op de 2 topfotografen moeten we nog wachten namelijk, er wordt ook een DVD gemaakt van iemand die gefilmd heeft
We hebben zoooooooooo'n superdesuperdesuperdesuperdag gehad, met een heerlijk dinervoor2 als afsluiting, een boek van fokkers... echt! in het meervoud.
Morgen alle kado's eens even goed bekijken![]()
Of ik zo "veel"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef popolon het volgende:
Jeetje golfert, wat ben je eigenlijk een klein ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |