graag gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk en lekker uit eten te gaan voor een leuke en lekker recensie ten behoeve van Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Zitten we te wachten tussen hoofdgerecht en dessert, haalt Bluezz opeens een enveloppe uit haar tas die ik persé moet open maken van haar.
Zit er een hele leuke 'Ja, ik wil!'-kaart van haar in met een huwelijks-aanzoek van haar aan mij en komen er nog allemaal lieve kleine cadeautjes van haar daarbij (waaronder een Herman Brood whiskyglas en een leuke legpuzzel met 'I Love U'.
Tja....ondanks dat er in het vrij kleine restaurant wat te weinig ruimte voor haar was om ook nog even op haar knieën te gaan, kon ik als ouwe sentimentele gek natuurlijk weinig minder doen dan met een paar tranen in de ogen en een brok ik de keel volmondig JAAAAA !!!! tegen haar zeggen.![]()
Bediening had het al vrij snel in de gaten, dus dessert werd opgediend met een brandend vuurwerksterretje en we kregen er een glas champagne bij.
Met andere woorden: er zit ergens in september een huwelijk aan te komen.
![]()
![]()
ach, die twee zijn al jaren in de verlenging bezig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
En jij bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Horen jullie dan nu niet iets heel anders te doen dan computeren...(huwelijksnacht oefenen bijvoorbeeld...)
Proficiat he!
Volkomen terecht denk ik, maar waaromquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef --Roos-- het volgende:
Proficiat he!
Hey, hoe kom je aan die foto van Bluezz die mij over de drempel draagtquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik het zo lees heeft Bluezz aanzoek gedaan?
Uhhh...quote:Op zondag 8 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, hoe kom je aan die foto van Bluezz die mij over de drempel draagt
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gefeliciteerd!
Dat er nog maar vele recensies van jullie beide als getrouwd koppel mogen volgen
*ik wil graag reserveren voor 2 personen, meneer en mevrouw Golfer is de naam*
Hahaha, wie had dat ooit gedacht! Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Er zijn nu wel een paar users die nog nooit in een VBL-topic hebben gepost en nu opeens VBL in hun myAT hebben staan.
Ik vind Mevrouw en Meneer Bluezz wel mooi klinkenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
Wat een feest! Hou je eigenlijk je eigen naam, bluezz?![]()
We hebben er in ieder geval weer heel wat views en posts bij.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
wat een vreselijk bericht zeg:
golfer gaat gewoon in het begin van t voetbalseizoen trouwen.
zou toch verwachten dat ie dat buiten t seizoen of evt. winterstop zou doen...
quote:
SCH ... de nieuwe Dichter des VaderlandSCHquote:Op zondag 8 mei 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
Er was een mooi wijffie uit Utrecht
die fokte nog niet eens zo erg slecht
ging met een bejaard modje aan de haal
vertrok voor hem naar Bloemendaal
en zei: "alles wat ik wil is dat je JA zegt"
Bleuzz-er ?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef Oblivion het volgende:
Wat een feest! Hou je eigenlijk je eigen naam, bluezz?
Precies!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Er zijn nu wel een paar users die nog nooit in een VBL-topic hebben gepost en nu opeens VBL in hun myAT hebben staan.
Ja, stoer man, en dan gaat dat watje ook nog bijna huilenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef CartWOman het volgende:
Nou, jullie nemen wel de tijd, hè? Voordat jullie eíndelijk samenwoonden duurde al een eeuwigheiden nu dit....
EINDELIJK!!!
Oooow wat leuk nieuws
En Bluezz, stoer voelt dat hè, om hem te vragen?
Van harte, P en T!
Mijn verbouwing duurde te lang, sorryquote:Op zondag 8 mei 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
SCH is jaloersch, had zo graag met Bluezz willen trouwen![]()
Vertel!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef ArmaniMania het volgende:
Alleen mijn vraag om te trouwen aan har vond ik niet romantisch, maar dat was meer door omstandigheden![]()
. Ik doe het wel een keer over
khept er nog veul meer maar die bewaar ik tot de trauweritusquote:Op zondag 8 mei 2005 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Wát een mooie gediggies ken u pennen trouwens
sstttquote:Op zondag 8 mei 2005 13:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk wakker worden met zo'n bericht.
Gefeliciteerd jongelui.![]()
Bluezz is vast zwanger
Nou jah, haar moeder (mijn schoonmoeder dus) vroeg zowat iedere dag, aan mijn vriendin alsmede aan mij of ik Iefje als gevraagd had. Dat resulteerde bij op en gegeven moment een enorme druk en een soort van moeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |