Romantisch!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
[afbeelding]
Het was leuk!
kwartetquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:04 schreef Eilanden het volgende:
Dubbelhuwelijk? Golfer en Bluezz/SCH en JustMe?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor JustGeileMuts is het hoe meer hoe beter
We hadden het eigenlijk meer over dat verwijfde andere persoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Je ziet het bijna niet, maar JustMe is een vrouw hoor
Die stoere knapperd met die intellectuele blik bedoel je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hadden het eigenlijk meer over dat verwijfde andere persoon![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Je ziet het bijna niet, maar JustMe is een vrouw hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Die stoere knapperd met die intellectuele blik bedoel je?![]()
Geil zo'n krijtstreep colbert met een trendy shirt!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geil zo'n krijtstreep colbert met een trendy shirt!
Je had er wel een feller shirt onder mogen dragen SCH!
That's what friends are for...quote:
Het is een mooi paars shirt trouwens, op internet gekocht bij Shirtshop - de colbert is van Hugo Boss.quote:
Op de foto lijkt het shirt zwart, paars is coel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef SCH het volgende:
Het is een mooi paars shirt trouwens, op internet gekocht bij Shirtshop - de colbert is van Hugo Boss.
Officieel auberginequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het shirt zwart, paars is coel!
Colbert is stoer, maar rib is stoerder!
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gezien heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef just me het volgende:
het fok ABC vonden ze hartstikke leuk en de moeder van Bluezz heeft het zelfs door zitten lezen!
Ze ging glimmen toen ze het woord 'bejaardensex' lasquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gezien heeft
ik ga ff wat uploadenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Lieve mensen,
we zijn weer terug van ons afsluitende intieme etentje met ons tweetjes.
We hebben een superdag gehad
En heel veel leuke reakties gekregen en heel veel lieve, mooie en ontroerende cadeaus gekregen, maar het toppunt van verrassing was toch wel het Fok!--ABC met jullie bijdrages.
Zo leuk, zo geweldig.![]()
Mijn broer heeft nog geen foto's naar mij gemaild, dus just me of BE mogen wat mij betreft wel even een fotootje plaatsen van osn in ons trouwoutfitje.
We sterven bijna van nieuwsgierigheid w.b. de foto's, op de 2 topfotografen moeten we nog wachten namelijk, er wordt ook een DVD gemaakt van iemand die gefilmd heeftquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We sterven bijna van nieuwsgierigheid w.b. de foto's, op de 2 topfotografen moeten we nog wachten namelijk, er wordt ook een DVD gemaakt van iemand die gefilmd heeft
We hebben zoooooooooo'n superdesuperdesuperdesuperdag gehad, met een heerlijk dinervoor2 als afsluiting, een boek van fokkers... echt! in het meervoud.
Morgen alle kado's eens even goed bekijken![]()
Of ik zo "veel"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef popolon het volgende:
Jeetje golfert, wat ben je eigenlijk een klein ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |