Opmaken & ontwerpen van allerlei spul van posters tot kaarten tot advertenties etc. Tis nu alleen erg rustig deze maand(en). Komt naar december toe wel weer verandering in als alles goed is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:15 schreef Suijk het volgende:
Wat houdt je stage in, Superheld?
Ik heb ze een pak jodenkoeken gegeven voor bij de koffie. Ze zijn hier namelijk heel de week nog bezig met allerlei ongeinquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:28 schreef JaWi het volgende:
Ik heb ze een pak jodenkoeken gegeven voor bij de koffie. Ze zijn hier namelijk heel de week nog bezig met allerlei ongein.
Nu ga ik maar eens ontbijten.
wat is het probleem, kwam je dr vaak? Daar in die bosjes?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:21 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Welke randdebiel gaat om kwart voor 7 s'ochtends bosjes snoeien.
wel lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef Superheld het volgende:
Zo ik heb nu opeens veel werk. Alleen maar omdat sommige mensen zelf iets willen opmaken maar het dus niet kunnen.![]()
Dat is ze geradenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
strakke aktie JaWi....en het mooie is dat de kans dat het werkt best groot is !
Vroeger heb ik er nog wel eens een hut gebouwdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
wat is het probleem, kwam je dr vaak? Daar in die bosjes?
De arrrrrrrrrrbeiders.. hoe durven zequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is ze geraden.
[..]
Vroeger heb ik er nog wel eens een hut gebouwd.
De laatste 15 jaar ben ik er niet meer geweest, ze maken alleen teveel lawaai.
maar wat nou als ze aan die andere kant 2 pakken stroopwafels krijgen om toch weer bij jou te beginnen ?quote:
hoeveel uur heb je wel niet geslapen, je ging gisteren iets na 12en off linequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereeen..
Ik wilde vroeg op staan.. maar werd pas net wakker... wel lekker geslapenis er nog koffie?
Veelquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel uur heb je wel niet geslapen, je ging gisteren iets na 12en off line
* JaWi dan boosquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat nou als ze aan die andere kant 2 pakken stroopwafels krijgen om toch weer bij jou te beginnen ?
godsallejezus wat een uren slaap, 10 uur heb geslapen na Lowlands (was ongeveer ook netzoveel als in 4 nachten lowlands). voor de res ben k bed sowieso zat na 7 uur en meestal slaap k nie meer dan 6 uur. En dan af en toe eens bijslapen met 8 uur (eens in de paar weken)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veelik ben om kwart over 12 gaan slapen... en werd iets van kwart voor 11 wakker..
Oeps dat is 10 en halve uur.. ik zou het wel nodig hebben gehadik kan normaal echt nooit uitslapen..
9 uur max
Ik snap het zelf ook niet.. normaal slaap ik ook niet zoveel..waarschijnlijk lag ik gewoon lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
godsallejezus wat een uren slaap, 10 uur heb geslapen na Lowlands (was ongeveer ook netzoveel als in 4 nachten lowlands). voor de res ben k bed sowieso zat na 7 uur en meestal slaap k nie meer dan 6 uur. En dan af en toe eens bijslapen met 8 uur (eens in de paar weken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |