Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
WK 2018 in Australië??
ah nee. Dat word net zoiets als in Amerika '94quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
WK 2018 in Australië??
die van Deer hunterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef pascalheister het volgende:
middag
zojuist de mooiste digipacks ooit ontvangen![]()
zie: Resident DVD: Apocalypse!
oaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef Vom het volgende:
Waar kan ik het trouwverhaal van golfert en Bluezz teruglezen?
Dank je welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oa
[EEUWIG] golfer en Bluezz in het bootje felicitatie topic
Ja.. ik wil
Ja.. ik wil # 2
Ja lekkerquote:
Ik leef nogquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Superheld het volgende:
Wat zijn sommige klanten ook een stelletje eihoofden he.
Maken ze een advertentie op in Excel, dat doe je al niet. En dan ook nog terwijl we alleen MAC's hebben en we ze dus niet kunnen openen.![]()
prachttoernooi was datquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ah nee. Dat word net zoiets als in Amerika '94
leuk hequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker
Had ik in me 1e post al om gevraagd![]()
![]()
FF de trouwtopics aan het doorspitten..
inderdaad 1 van mijn mooiste vakantie ooit !quote:
Ik heb een "relatie" van 3 dagen dus laten we daar nog maar ff niet mee beginnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
leuk he
heb je ook plannen in die richting dan Vom ?
je weet dus niet of het de ware is ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een "relatie" van 3 dagen dus laten we daar nog maar ff niet mee beginnen
De pilquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dus niet of het de ware is ?
slikt ze al ??
Ik ken er 'al' een maand hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
3 dagen is nog een one-night-stand natuurlijk.
gaaf, je bent dus in de Orange Bowl geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad 1 van mijn mooiste vakantie ooit !
een beetje pretparken afracen, beetje voetbal kijken, mooi werk !
tijd voor een foto, dan kunnen wij ons eerlijk oordeel gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Vom het volgende:
[..]
De pil![]()
Het is iig een heeeeeeeeeel leuk meisje![]()
Maar het is officeel dus wat ?quote:
Ja, in zoverre dat ik ze probeer te bereiken of ze de illustraties willen sturen en dat ik de rest wel aan de hand van het voorbeeld opnieuw wil maken. Is er niemand aanwezig ofzoquote:
He ouwe,quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef JaWi het volgende:
Doe mij maar zo'n highly toxic combination for the liver.
Nee, ik had gewoon nog een vat bier staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wat te vieren Tolk?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar het is officeel dus wat ?
hoezo water?, dieet-je ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Superheld het volgende:
Ik zuip gvd al de hele dag water. En dan zitten er hier eikels te praten over Bier![]()
Ik ben vandaag lekker in een zeikbui![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat ik ze probeer te bereiken of ze de illustraties willen sturen en dat ik de rest wel aan de hand van het voorbeeld opnieuw wil maken. Is er niemand aanwezig ofzo.
Dus nu heb ik de tekst alvast bijna helemaal af.
Nee de koffie is niet te zuipen.quote:
Kiek maor in het beisbol topikkie doesjequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Houw issut Beisbol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |