Lampenstad.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef SkaterSam het volgende:
Waar wordt het gespeeld?
Is dat ook de eindstand ?quote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
1-0, 24e minuut door Ruud.
Zou me niets verbazenquote:
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?quote:Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel weer eens leuk zijn, een 10-0 ofzo.....
1823 geloof ikquote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tigertje het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?
Ik hoop het wel, anders zit ik voor jan lul in het stadion!quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want Oranje kennende maken ze er een spannende wedstrijd van...
Dat zit je toch wel natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders zit ik voor jan lul in het stadion!![]()
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.quote:Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef HeatWave het volgende:
ja, zenuwachtig voor al dat anti marco gezeik.
Kritiek mag. maar eerste in de groep, 4 punten los is gewoon een top resultaat. Het wordt eens tijd dat we in Nederland het resultaat eens heilig stellen. Zoals de echte toppers.quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.
De uitslag maakt bij SCH niet uit, als er maar goed gevoetbald wordt, dan mogen we zelfs verliezen van Andorra.quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.
Grootste overwinning ooit:quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tigertje het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?
En dat standpunt hang ik dus niet aan.. goed voetballen is leuk, winnen is een must.quote:Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
De uitslag maakt bij SCH niet uit, als er maar goed gevoetbald wordt, dan mogen we zelfs verliezen van Andorra.
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat standpunt hang ik dus niet aan.. goed voetballen is leuk, winnen is een must.
iidquote:Op maandag 5 september 2005 16:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Raar dat Ajacieden sommigen daar van moeten overtuigen.
Inderdaad, voorafgaand aan de kwalificatie voelde ik me behoorlijk genaaid door de lastige poule, met Roemenie en Tsjechie, waar Frankrijk bijvoorbeeld altijd zwijnt met de loting. Ik had alweer rekening gehouden met een playoff en directe plaatsing is dus een prima prestatie.quote:Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kritiek mag. maar eerste in de groep, 4 punten los is gewoon een top resultaat. Het wordt eens tijd dat we in Nederland het resultaat eens heilig stellen. Zoals de echte toppers.
Overdrijven is ook een vak, er hangt altijd een prima sfeertje!quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Le-proffesseur het volgende:
Aanwezig.. Maar ik verwacht er opnieuw weer niet veel van.. Alle thuiswedstrijden (m.u.v. Tsjechië) waren tot nu toe bagger.. ....en niet alleen de wedstrijd, vooral het oranje publiek...![]()
je hebt stil.. stiller.. oranje publiek..
Ik vind het wel een beetje knullig publiek, maar idd, stil en saai zijn ze niet hoorquote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, er hangt altijd een prima sfeertje!
Een vol stadion compleet oranje is ook sfeer overigens, daarentegen zijn de (vaste) oranje supporters echte voetbalsupporters....
Ja, je kan naar een wedstrijd van Oranje nog met je gezin heen, hoog kinder en vrouwen gehalte. Maar door die vele vrouwen heb je wel wat te doen als de wedstrijd saai is....quote:Op maandag 5 september 2005 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje knullig publiek, maar idd, stil en saai zijn ze niet hoor.
Ja daarom, het zijn idd geen hooligans en "stoere" kerels die wel ff willen matten, en voor velen in VBL is dat een slecht iets....quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Je, je kan naar een wedstrijd van Oranje nog met je gezin heen, hoog kinder en vrouwen gehalte. Maar door die vele vrouwen heb je wel wat te doen als de wedstrijd saai is....
Nee er zit nog wel wat tussen hooligans en mensen die bij 2-0 achter nog steeds "hela hela holala" zingen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja daarom, het zijn idd geen hooligans en "stoere" kerels die wel ff willen matten, en voor velen in VBL is dat een slecht iets....
Idd...daar stoor ik me ook aan.. ~zucht~ Maar ze schenken wel bier.. ook al moet je er ff op wachten in het lampenstadion...quote:Op maandag 5 september 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
jammer van het carnaval gezeik op de tribune, maar het is wel altijd gezellig
Psies.... Sommige landen kunnen de supporters 90 min lang supporteren (lees zingen).. Mooi is dat!!quote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kijk wel eens jaloers naar wedstrijden van Turkse ploegen, die zo vol achter hun team gaan staan.......
Als je kijkt bij bijvoorbeeld Ajax-Feyenoord is het alleen maar "kankerjoden, hamas hamas joden aan het gas" en "rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat"............dat is geen voor je team supporteren, dat is de supporters van de tegenpartij uitdagen, want denk je echt dat Kalou en Kuijt er ook maar één doelpunt minder om scoren? De meeste spelers van clubs komen niet eens uit de betreffende stad.........
Welk aspect van het Carnaval-geziek is storend???? De gezeligheid (van de mensen die het beoefenen, want die hebben het gezellig)??? Het geouwehoer???? De dweilorkestjes????? Of wellicht het vele bier, waar sommige mensen niet tegen kunnen en agressief worden?????quote:Op maandag 5 september 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
jammer van het carnaval gezeik op de tribune, maar het is wel altijd gezellig
Die fanfares die het stadion rondbanjerenquote:Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Welk aspect van het Carnaval-geziek is storend???? De gezeligheid (van de mensen die het beoefenen, want die hebben het gezellig)??? Het geouwehoer???? De dweilorkestjes????? Of wellicht het vele bier, waar sommige mensen niet tegen kunnen en agressief worden?????
Het verschil tussen clubs en Oranje is dat bij Oranje de vaste kern supporters niet bij elkaar zitten. Er zijn geen speciale vakken voor vrouwen, hooligans, zeikmensen die willen zitten en niet kunnen opstaan, etc.
die zijn wijlen, of had je dat nog niet door!quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die fanfares die het stadion rondbanjeren
Gaat Ruudje 6 keer uit zijn neus peuteren?quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Ricky_ het volgende:
5-0. 6x Ruud.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef bramos-elvis het volgende:
Ja, bij Ned-Dui hadden we een leuke sfeer te pakken in het vak, iedereen stond en was aan het zingen. Totdat een steward uit de kuip bgon te zaniken dat we moesten gaan zitten omdat de mensen in het vak achter ons niks zagen!!!!!! En dit terwijl we vlak naast het uitvak zaten en dus de helft van het veld niet goed zagen door die kunstof anti-hooligan scheiding tussen de vakken! (was ook wel nodig, want er waren wel wat hooligantjes die hun middelvinger durfde op te steken naar de duitsers! Het leuke was dat dit oa een 'hooligan' was met een oranje shirt, maar hij zag er met zijn dikke nek en typische montuur bril uit als een rasechte duitser
Nee. De teletoeters komen volgens mij uit het hele land. Jij bedoelt de Glasblazers of het Blauhuster Dakkapel, die inderdaad wel eens bij Heerenveen (nog zelden gelukkig) of in het Thialf staan. Die hebben wel een uitgebreider repertoire (en spelen ook een stuk beter) dan de Teletoeters.quote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef Le-proffesseur het volgende:
Die fanfare (dweilorkest) komt toch uit Friesland..??![]()
En dat geldt waarschijnlijk ook voor Landzaat en Kromkamp. Dus Sneijder of vd Vaart krijgen dan weer eens de kans om zich te bewijzen, dat geldt ook voor Babel of Makaay.quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef RedGuy het volgende:
Kuyt staat op scherp, vandaar dat hij niet speelt.
En ik wil Davids terugzienquote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat geldt waarschijnlijk ook voor Landzaat en Kromkamp. Dus Sneijder of vd Vaart krijgen dan weer eens de kans om zich te bewijzen, dat geldt ook voor Babel of Makaay.
Wat denk je, ze interviewen 250 mensen, 5 weten niet waar het ligt, en die 5 zenden ze uit...quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zat wat te zappen en kwam langs SBS, die hebben nu al een 'voorbeschouwing' en vragen aan mensen op straat waar Andorra ligt. Lekker kansloos weer, vooral ook dat bijna niemand weet waar het ligt.
Jij denkt dat ze daar een halve dag gaan vragen aan iedereen waar het ligt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je, ze interviewen 250 mensen, 5 weten niet waar het ligt, en die 5 zenden ze uit...
"Heuj, leug dat nie aggens bij Finland?"
Dus datquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Trompetten, tuba's , liederen als "oranje boven", indianenpakken, "van voor naar achter van links naaar rechts" ETC. HOREN NIET THUIS IN EEN VOETBALSTADION!
Ze moeten toch wat mensen krijgen die het niet weten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar een halve dag gaan vragen aan iedereen waar het ligt?
Nee, dat is San Marino.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Andorra, dat is toch bij Italië links?
Je zal nog schrikken hoeveel mensen dat niet weten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat mensen krijgen die het niet weten?
Bekend wel, maar waar het ligt weten heel veel mensen volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Suijk het volgende:
Andorra is toch nog wel redelijk bekend?
De naam wel, maar vraag aan 10 mensen om het aan te wijzen op de kaart en 8 weten het niet te vinden. Blame the schools...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Suijk het volgende:
Andorra is toch nog wel redelijk bekend?
Dat is Monaco.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Andorra is alleen maar bekend omdat het een belastingparadijsje is.
Andorra ook volgens mij.quote:
quote:Belastingparadijs
Een van de redenen waarom Andorra een eldorado is voor iedereen: de artikelen in de winkels worden belastingvrij te koop aangeboden. Omdat de invoerbelastingen in Andorra nihil zijn, is het voor de Andorrezen zeer aantrekkelijk om veel goederen te importeren; het aanbod in de winkels is dan ook enorm. Ook het eten en drinken op de piste en tijdens de aprčs-ski is vaak veel voordeliger dan in de meeste andere wintersportlanden.
Kan ik me helemaal in vinden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Trompetten, tuba's , liederen als "oranje boven", indianenpakken, "van voor naar achter van links naaar rechts" ETC. HOREN NIET THUIS IN EEN VOETBALSTADION!
Waarschijnlijk zul je ze niet veel horen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef spurs het volgende:
[..]
Vanmorgen ook weer de tunes gehoord op 538 die ze evt. willen draaien bij de doelpunten, wat een aanfluiting weer......Je kan oa uit Jantje Shit kiezen, dat draai je toch niet als er een doelpunt wordt gescoord..........
Klopt, domme jan met de petten hierro!quote:
Als ze uit dat vliegtuig stappen mogen ze aanwijzen waar ze op wereldkaart zijn: ook leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Best treurig dat zoveel mensen zoiets niet weten. Half nederland springt zo in het vliegtuig naar thailand, nieuw zeeland of mexico. Maar een beetje aardrijkskundige kennis van Europa, ho maar.
En als ze het fout hebben, op het eerste vliegtuig terug zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef Doc het volgende:
Als ze uit dat vliegtuig stappen mogen ze aanwijzen waar ze op wereldkaart zijn: ook leuk
Dan kan je de toeristische industrie failliet verklarenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef DIJK het volgende:
[..]
En als ze het fout hebben, op het eerste vliegtuig terug zetten.![]()
We hebben nog 4 punten nodig uit 3 wedstrijden. Als we vandaag winnen hoeven we alleen nog maar 1 puntje tegen Tsjechie of Macedonië te behalen. Als Tsjechië vandaag verliest en wij winnen zijn we groepswinnaar want Tsjechië kan natuurlijk geen 7 punten uit 2 wedstrijden meer halen.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
als we drie punten pakken, en Tsjechië én Roemenië verliezen, zijn we groepswinnar, toch?
Eens.quote:Lekker belangrijk met hoeveel we winnen. Niemand die dit soort wedstrijden herinnert....
Nope 6-1. 7x Ruudquote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Ricky_ het volgende:
5-0. 6x Ruud.
Mits Barbie niet stuk gaat, that is..quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef Spideyman het volgende:
Met Robben: 7 - 0
20.00 uur geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef pascalheister het volgende:
hoe laat begint de wedstrijd?
ja, das inderdaad zijn (haar) grote mancoquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mits Barbie niet stuk gaat, that is...
We moeten met z'n allen maar heel hard gaan hopen dat ie tijdens het WK fit is en blijft..quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja, das inderdaad zijn (haar) grote manco
En dan hebben we me toch een aanval zeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We moeten met z'n allen maar heel hard gaan hopen dat ie tijdens het WK fit is en blijft..
Met of zonder Robben is nogal een verschil. Hoewel van Persie natuurlijk ook niet verkeerd is. Wsl zal hij zicg dit seizoen nog meer ontwikkelen.
Ik zie liever iemand anders in de punt van de aanval.. Maar goed, dat is aan de bondscoach.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dan hebben we me toch een aanval zeg.
Linksvoor een spits van chelsea, in de punt een spits van ManU en op rechtsvoor een spits van Arsenal![]()
Perfectquote:Op woensdag 7 september 2005 18:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar verder is alles goed?![]()
quote:
Let op mijn woorden, nederland gaat makkelijk winnen, met minimaal een nulletje of 4! Ik weet zeker dat dit na de wedstrijd gerust terug gequote kan worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil drom ook eerst die goal zien vallen voordat ik ga ropen NL wint makkelijk
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, nederland gaat makkelijk winnen, met minimaal een nulletje of 4! Ik weet zeker dat dit na de wedstrijd gerust terug gequote kan worden.
mooi want k kan er een tientje mee verdienenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop met je mee Eend!
veel succesquote:Op woensdag 7 september 2005 18:52 schreef RijstNatie het volgende:
0-0
zonder Van Bommel, boycot ik van basten
ah, weer eentje die grapjes uit de Spits leuk vindtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Sidekick het volgende:
Je moet de ploeg niet onderschatten. Het is een taaie ploeg die voor een verrassing kan zorgen.
Maar normaal gesproken zou Andorra met gemak moeten kunnen winnen.
De eindstand is 4-1 geworden en Finland staat momenteel met 5-1 voor tegen Macedonië.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Neoktheone het volgende:winnen. Tsjechie staat inmiddels met 3-0 voor tegen Armenië...
tegen Andorra zal zelfs hij een voldoende scoren.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever Sneijder daar dan Maduro of Landzaat.
Ja ik sluit me hier bij aan ook ...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever Sneijder daar dan Maduro of Landzaat.
Van Bastenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef appelsientje het volgende:
wie weet de totale opstelling op dit moment?
Dan krijgen we weer een geheel nieuwe selectiequote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef mitt het volgende:
Wordt het 3-0, en dan?
Wat heeft ie in zo'n wedstrijd nou te eisen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef appelsientje het volgende:
wie weet de totale opstelling op dit moment?
Ach ik zie er nog wel heil in ... veel naar voren gericht.. komt goedquote:
Veel naar voren?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik zie er nog wel heil in ... veel naar voren gericht.. komt goed![]()
Precies, onbegrijpelijke opstelling.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef mitt het volgende:
Veel naar voren?
4 verdedigers en Cocu met de punt naar achter. Zo speel je tegen Brazilie, niet tegen Andorra.
Lucius loopt vaak naar voren toe..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Veel naar voren?
4 verdedigers en Cocu met de punt naar achter. Zo speel je tegen Brazilie, niet tegen Andorra.
Lucius is nou ook niet echt het technisch talent dat we daar voor nodig hebben, dan zie ik eerder de Cler wat aanvallends proberen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lucius loopt vaak naar voren toe..
Ach we zullen zien
Ik ga op de bank zitten voetbal kijken..
Louis had het ook allemaal anders gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de reclame; Het is logisch dattie Cocu heeft laten staan
Na de reclame; Dus de keuze voor Cocu is niet logisch
Tuurlijk Louis
Klopt maar ik hoop wel dat louis met AZ kampioen wordtquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Louis had het ook allemaal anders gedaan.
Louis ging dan ook niet naar het WK.
Tweede is goed genoeg voor zijn ego.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoop wel dat louis met AZ kampioen wordt
Dan kunnen we countervoetbal spelen, zonder Makaayquote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijke defensief ingestelde opstelling tegen een land als Andorra.
Precies. Schandalig gaan ze massaal verdedigen tegen Andorra. Ik weet dat ze een goede spits hebben. Maar dan nog. Ik zou nooit een keeper in het doel hebben gezet.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Van Basten en aanvallend voetbal, my ass! Counterhoer...
Guusquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Guus Meeuwis is natuurlijk wel een slecht voorteken.
Nee da's waar.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus
slechter dan Bil van Dijk kan natuurlijk niet
quote:
Vind ik niet, Lucius en De Cler kunnen nu mooi ver mee opkomen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijke defensief ingestelde opstelling tegen een land als Andorra.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Groeten uit de Rimboe om tien uur. Stond net in beeld. Krijgen we dan Leo Beenhakker met z'n commentaar op de wedstrijd ofzo ?
moet je is vaker NL elftal kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Kijk je tijdens het Wilhelmus naar de spelers ik ken de helft niet meer van gezicht.
Hallo ik ben Just me nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
moet je is vaker NL elftal kijken
weet ik ik post niet zo veel in VBLquote:
De minst slechte optie vind ik een betere benaming.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat hij de beste linksback van Nederland is.
Ja hallo het was een meisje van 12. Dat trekt tegenwoordig kijkers hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:47 schreef BadRabbit het volgende:
Wat een vreselijk slechte regie zeg, wat interesseert mij het nou dat iemand in het publiek zit te fotograferen? Laat gewoon het voetbal zien![]()
Inderdaad, een warm bad als je weer bij SBS komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben allang blij dat ze eerst Nederland-Andorra uitzenden, op Talpa hadden ze eerst Finland-Armenie uitgezonden en Tsjechie-Mecadonie.
Ga jij de herhaling nog maar eens kijken danquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Foute voorzet die er per ongeluk in dwarrelt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een onzin zeg. In de herhaling was te zien dat dit bewust zo bedoeld was. Begint dat Calimero-gedoe nu alweer?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk nog maar es goedquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rustig maar, rustig.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ren door de kamer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIJ ZIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en nog mooi ook
Thought?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rafael scoort wel vaak mooie goals thought
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die van Kalou vond ik ook mooier.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerlijke bevlieging weer van um.
Net zoals tegen die kakkerlakken toen.
Mooie goal.
Je doet je usernaam in alle opzichten weer eer aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Popo doet me denken aan langs de lijn. Kick hem eens omhoog manquote:
Als in: ik dacht?quote:
Ruud is nu alweer een irritante kutmongool. Dat gemekker op de scheids, die aanstellerij, dat in de weg lopen, die wraakactie op Lima..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruud
Als je zelf GEEN acties maakt, niet vrijstaat dan gaan andere mensen schieten he!
Ik denk dat hij though bedoeldequote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als in: ik dacht?
"Rafael scoort wel vaak mooie goals [dacht]"?
Als "mijn gedachet"quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als in: ik dacht?
"Rafael scoort wel vaak mooie goals [dacht]"?
Erger ik me ook aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ruud is nu alweer een irritante kutmongool. Dat gemekker op de scheids, die aanstellerij, dat in de weg lopen, die wraakactie op Lima..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |