Paul

Paul

quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Groeten uit de Rimboe om tien uur. Stond net in beeld. Krijgen we dan Leo Beenhakker met z'n commentaar op de wedstrijd ofzo ?

Paul

Paul

moet je is vaker NL elftal kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Kijk je tijdens het Wilhelmus naar de spelers ik ken de helft niet meer van gezicht.

Hallo ik ben Just me nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
moet je is vaker NL elftal kijken

Paul

Paul

weet ik ik post niet zo veel in VBLquote:

De minst slechte optie vind ik een betere benaming.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat hij de beste linksback van Nederland is.

Ja hallo het was een meisje van 12. Dat trekt tegenwoordig kijkers hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:47 schreef BadRabbit het volgende:
Wat een vreselijk slechte regie zeg, wat interesseert mij het nou dat iemand in het publiek zit te fotograferen? Laat gewoon het voetbal zien![]()

Inderdaad, een warm bad als je weer bij SBS komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben allang blij dat ze eerst Nederland-Andorra uitzenden, op Talpa hadden ze eerst Finland-Armenie uitgezonden en Tsjechie-Mecadonie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |