En dan hebben we me toch een aanval zeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We moeten met z'n allen maar heel hard gaan hopen dat ie tijdens het WK fit is en blijft..
Met of zonder Robben is nogal een verschil. Hoewel van Persie natuurlijk ook niet verkeerd is. Wsl zal hij zicg dit seizoen nog meer ontwikkelen.

Ik zie liever iemand anders in de punt van de aanval.. Maar goed, dat is aan de bondscoach.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dan hebben we me toch een aanval zeg.
Linksvoor een spits van chelsea, in de punt een spits van ManU en op rechtsvoor een spits van Arsenal![]()

Perfectquote:Op woensdag 7 september 2005 18:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar verder is alles goed?![]()

quote:

Let op mijn woorden, nederland gaat makkelijk winnen, met minimaal een nulletje of 4! Ik weet zeker dat dit na de wedstrijd gerust terug gequote kan worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil drom ook eerst die goal zien vallen voordat ik ga ropen NL wint makkelijk

Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, nederland gaat makkelijk winnen, met minimaal een nulletje of 4! Ik weet zeker dat dit na de wedstrijd gerust terug gequote kan worden.

mooi want k kan er een tientje mee verdienenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop met je mee Eend!

veel succesquote:Op woensdag 7 september 2005 18:52 schreef RijstNatie het volgende:
0-0
zonder Van Bommel, boycot ik van basten

ah, weer eentje die grapjes uit de Spits leuk vindtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Sidekick het volgende:
Je moet de ploeg niet onderschatten. Het is een taaie ploeg die voor een verrassing kan zorgen.
Maar normaal gesproken zou Andorra met gemak moeten kunnen winnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |