quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Foute voorzet die er per ongeluk in dwarrelt.

Wat een onzin zeg. In de herhaling was te zien dat dit bewust zo bedoeld was. Begint dat Calimero-gedoe nu alweer?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

Kijk nog maar es goedquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

Rustig maar, rustig.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ren door de kamer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIJ ZIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en nog mooi ook

Thought?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rafael scoort wel vaak mooie goals thought

quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

Die van Kalou vond ik ook mooier.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerlijke bevlieging weer van um.
Net zoals tegen die kakkerlakken toen.
Mooie goal.

Je doet je usernaam in alle opzichten weer eer aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

Popo doet me denken aan langs de lijn. Kick hem eens omhoog manquote:

Als in: ik dacht?quote:

Ruud is nu alweer een irritante kutmongool. Dat gemekker op de scheids, die aanstellerij, dat in de weg lopen, die wraakactie op Lima..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruud
Als je zelf GEEN acties maakt, niet vrijstaat dan gaan andere mensen schieten he!

Ik denk dat hij though bedoeldequote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als in: ik dacht?
"Rafael scoort wel vaak mooie goals [dacht]"?

Als "mijn gedachet"quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als in: ik dacht?
"Rafael scoort wel vaak mooie goals [dacht]"?

Erger ik me ook aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ruud is nu alweer een irritante kutmongool. Dat gemekker op de scheids, die aanstellerij, dat in de weg lopen, die wraakactie op Lima..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |