Lampenstad.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef SkaterSam het volgende:
Waar wordt het gespeeld?
Is dat ook de eindstand ?quote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
1-0, 24e minuut door Ruud.
Zou me niets verbazenquote:
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?quote:Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel weer eens leuk zijn, een 10-0 ofzo.....
1823 geloof ikquote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tigertje het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?
Ik hoop het wel, anders zit ik voor jan lul in het stadion!quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, want Oranje kennende maken ze er een spannende wedstrijd van...
Dat zit je toch wel natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders zit ik voor jan lul in het stadion!![]()
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.quote:Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef HeatWave het volgende:
ja, zenuwachtig voor al dat anti marco gezeik.
Kritiek mag. maar eerste in de groep, 4 punten los is gewoon een top resultaat. Het wordt eens tijd dat we in Nederland het resultaat eens heilig stellen. Zoals de echte toppers.quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.
De uitslag maakt bij SCH niet uit, als er maar goed gevoetbald wordt, dan mogen we zelfs verliezen van Andorra.quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er niet met minimaal 15-0 wordt gewonnen dan beginnen de SCH-tjes onder ons alweer te zaniken.
Grootste overwinning ooit:quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tigertje het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer voor de laatste keer?
En dat standpunt hang ik dus niet aan.. goed voetballen is leuk, winnen is een must.quote:Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
De uitslag maakt bij SCH niet uit, als er maar goed gevoetbald wordt, dan mogen we zelfs verliezen van Andorra.
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat standpunt hang ik dus niet aan.. goed voetballen is leuk, winnen is een must.
iidquote:Op maandag 5 september 2005 16:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Raar dat Ajacieden sommigen daar van moeten overtuigen.
Inderdaad, voorafgaand aan de kwalificatie voelde ik me behoorlijk genaaid door de lastige poule, met Roemenie en Tsjechie, waar Frankrijk bijvoorbeeld altijd zwijnt met de loting. Ik had alweer rekening gehouden met een playoff en directe plaatsing is dus een prima prestatie.quote:Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kritiek mag. maar eerste in de groep, 4 punten los is gewoon een top resultaat. Het wordt eens tijd dat we in Nederland het resultaat eens heilig stellen. Zoals de echte toppers.
Overdrijven is ook een vak, er hangt altijd een prima sfeertje!quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Le-proffesseur het volgende:
Aanwezig.. Maar ik verwacht er opnieuw weer niet veel van.. Alle thuiswedstrijden (m.u.v. Tsjechië) waren tot nu toe bagger.. ....en niet alleen de wedstrijd, vooral het oranje publiek...![]()
je hebt stil.. stiller.. oranje publiek..
Ik vind het wel een beetje knullig publiek, maar idd, stil en saai zijn ze niet hoorquote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, er hangt altijd een prima sfeertje!
Een vol stadion compleet oranje is ook sfeer overigens, daarentegen zijn de (vaste) oranje supporters echte voetbalsupporters....
Ja, je kan naar een wedstrijd van Oranje nog met je gezin heen, hoog kinder en vrouwen gehalte. Maar door die vele vrouwen heb je wel wat te doen als de wedstrijd saai is....quote:Op maandag 5 september 2005 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje knullig publiek, maar idd, stil en saai zijn ze niet hoor.
Ja daarom, het zijn idd geen hooligans en "stoere" kerels die wel ff willen matten, en voor velen in VBL is dat een slecht iets....quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Je, je kan naar een wedstrijd van Oranje nog met je gezin heen, hoog kinder en vrouwen gehalte. Maar door die vele vrouwen heb je wel wat te doen als de wedstrijd saai is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |