Je zal nog schrikken hoeveel mensen dat niet weten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat mensen krijgen die het niet weten?

Bekend wel, maar waar het ligt weten heel veel mensen volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Suijk het volgende:
Andorra is toch nog wel redelijk bekend?

De naam wel, maar vraag aan 10 mensen om het aan te wijzen op de kaart en 8 weten het niet te vinden. Blame the schools...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:03 schreef Suijk het volgende:
Andorra is toch nog wel redelijk bekend?

Dat is Monaco.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Andorra is alleen maar bekend omdat het een belastingparadijsje is.

Andorra ook volgens mij.quote:
quote:Belastingparadijs
Een van de redenen waarom Andorra een eldorado is voor iedereen: de artikelen in de winkels worden belastingvrij te koop aangeboden. Omdat de invoerbelastingen in Andorra nihil zijn, is het voor de Andorrezen zeer aantrekkelijk om veel goederen te importeren; het aanbod in de winkels is dan ook enorm. Ook het eten en drinken op de piste en tijdens de après-ski is vaak veel voordeliger dan in de meeste andere wintersportlanden.

Kan ik me helemaal in vinden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Trompetten, tuba's , liederen als "oranje boven", indianenpakken, "van voor naar achter van links naaar rechts" ETC. HOREN NIET THUIS IN EEN VOETBALSTADION!

Waarschijnlijk zul je ze niet veel horen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef spurs het volgende:
[..]
Vanmorgen ook weer de tunes gehoord op 538 die ze evt. willen draaien bij de doelpunten, wat een aanfluiting weer......Je kan oa uit Jantje Shit kiezen, dat draai je toch niet als er een doelpunt wordt gescoord..........

Klopt, domme jan met de petten hierro!quote:

Als ze uit dat vliegtuig stappen mogen ze aanwijzen waar ze op wereldkaart zijn: ook leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Best treurig dat zoveel mensen zoiets niet weten. Half nederland springt zo in het vliegtuig naar thailand, nieuw zeeland of mexico. Maar een beetje aardrijkskundige kennis van Europa, ho maar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |