Vreselijk, alsof bij de NOS zoiets nooit gebeurtquote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
En Talpa even afkraken over de ontbrekende minuten
Youri verdedigde ze nogquote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
En Talpa even afkraken over de ontbrekende minuten
tata en daar was tquote:Op zondag 4 september 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd tis ook weer rustig bij ajax dus weinig bijzonders vanavond.
ze zullen vragen of rosenberg wel de geschikte spits is voor ajax en blind zal zeggen dat hij tijd nodig heeft etc. etc.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
lol ik was net die quote van je aan het kopieren rubbereend
je kristallen bol werkt prima![]()
Als je dan toch bezig bent, komt er nog iets leuks vanavondquote:Op zondag 4 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]nieuwe batterijen doen wonderen
wat denk je........quote:Op zondag 4 september 2005 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, komt er nog iets leuks vanavond
Tring Tringquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat denk je........
hou je afstandsbediening vast, strax Beenhakker
kies je zelf voorquote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Het lijkt me echt kut om in dat programma te gast te zijn
je hoort als trainer ook één keer in de zoveel tijd naar dit soort programma;s te gaanquote:
hadden we tenminste een spits gehad..quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
die jongen had nu nog bij ajax kunnen voetballen, dat had een waardevolle speler voor de competitie geweest
quote:Op zondag 4 september 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
hadden we tenminste een spits gehad..
We hebben meer mensen nodig dan alleen Rosenberg, deze kon er gelijk staan.quote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb net gehoord dat Rosenberg tijd nodig heeft
Topaankoop Charisteasquote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hebben meer mensen nodig dan alleen Rosenberg, deze kon er gelijk staan.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer nodig, we hebben nu stoelen die uit zichzelf warm zijn
tataaaaquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat denk je........
hou je afstandsbediening vast, strax Beenhakker
Ja, want Talpa kon er inderdaad ook zoveel aan doen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede uitzending! Iig beter als Talpa en wat werden ze heerlijk gedist
Volgende week Jaap Uilenberg en Roelof Luinge. Dat wordt lachen met Hugo!
beetje zielig dat talpapestenquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede uitzending! Iig beter als Talpa en wat werden ze heerlijk gedist
Volgende week Jaap Uilenberg en Roelof Luinge. Dat wordt lachen met Hugo!
Het was ook wel een flater van jewelste hoor van Talpa.quote:
Had liever Luinge als enige gast gezien. Denk dat hij nu toch iets meer op zijn woorden gaat letten met Uilenberg naast hem...quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende week Jaap Uilenberg en Roelof Luinge.
ja k vond t ook een rare opmerkingquote:Op maandag 5 september 2005 00:41 schreef DrDentz het volgende:
vage opmerking ook van blind "oranje ziet er weer lekker nederlands uit"alsof kluivert seedorf davids reiziger etc er niet in passen omdat ze negers zijn
ach over Ball waren ze ook al slecht ingelicht..... beetje slechte voorbereidingquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Loohcs het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat de kritische Mulder en Borst blijkbaar niet gehoord hadden dat Van Basten het veld wel degelijk genoemd had toen hem werd gevraagd waarom het zo'n slechte wedstrijd was. Ze vonden het allebei zó goed van Van Basten dat hij zich daar niet achter verschuilde.![]()
Jack is goed op de hoogte van t Amsterdamse, Hugo van het Rotterdamse en Youri van alles uit Twente...... over PSV worden veel vaker domme opmekringen gemaakt omdat ze de helft maar wetenquote:Op maandag 5 september 2005 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Viel mij ook al op, Jack had beter moeten weten.
EVV?quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Eindhoven is ook maar bijzaak natuurlijk.
Maak jij dat uit ?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
je hoeft heus niet alles dubbel te posten ubern00b
Maak jij dat uit?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
aparte kerel ook die wilfred.. is toch niet normaalquote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Burning_Eye het volgende:
was wel lachen, want in de voorbereiding zij Wilfred Genee: we hebben maar 4 camera's dus het kan zijn als er een frietpan teveel wordt aangezet dat we dan geen beeld meer hebben.
En het ergste is ook nog dat het beeld wegvielDus als ik die frietenbakker vindt dan is ie DOOD
![]()
![]()
Ah je bent een meisje of een mietje.quote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef Burning_Eye het volgende:
nee klopt:P mijn maten en ik hadden nog ff in een deuk gelegen toen ik zij dat ze de frietpan uit moesten zetten (droge humor dus)
Ik vind het ook nog 14jarige humorquote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je bent een meisje of een mietje.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach hij moest gewoon laten zien wat ie kon en neit zijken maar voetballen dan was ie in de toekomst wel ergen bij de top in engeland geeindigd
Zoveel drank in de middag is toch geen goed idee he?quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach hij moest gewoon laten zien wat ie kon en neit zijken maar voetballen dan was ie in de toekomst wel ergen bij de top in engeland geeindigd
Ik lachen meot om zovele domhied in ene zin.quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Herthaquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Lang leve de Nederlandse staat.
Bah.
God wat hoop ik dat hij over een jaar gewoon in Ajax 1 staat te ballen zeg...
Inderdaad, ze hadden nooit zo'n lage gelimiteerde transfersom in het contract moeten opnemen. Oh wacht, dat was bij Bouma en Leequote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Hertha
Leer eerst Nederlands schrijven en post niet als je dronken bent.quote:Op maandag 5 september 2005 17:34 schreef Burning_Eye het volgende:
ik denk dat dei wodka van net me niet lekker is gevallen
Als spelers weg willen doe je er weinig aan hequote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden nooit zo'n lage gelimiteerde transfersom in het contract moeten opnemen. Oh wacht, dat was bij Bouma en Lee
Heb je ook wel een punt, maar dat was het issue niet eens geweest als...quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Hertha
Ben je nu alweer dronkenquote:schult
Hou ik van he, zo'n vier keer per uur zeiken...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef DrDentz het volgende:
kun je toch ff mooi pissen
drink dan meer bier, moet je vanzelf meer pissenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou ik van he, zo'n vier keer per uur zeiken...
Dat vertelt Hugo volgende week.quote:
en jij ken nie nederlantsquote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Burning_Eye het volgende:
leonardo ken nie voetballen
Grapjas dat denk jequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef Burning_Eye het volgende:
jezus ik zit niet op school en nee ik ben niet dronken dat ben ik pas vanaf 8 uur 's avonds
Ik zit al een week in spanningquote:Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef tong80 het volgende:
Vanavond met twee scheidsrechters en Borst heeft een nieuwtje over Leonardo.
Hij wilde vorige week nog iets kwijt over Leonardo.Maar de zendtijd was op en zei ie dan meld ik het wel volgende week.quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe weet je dat hij een nieuwtje heeft over Leonardo?
of psv en ajax klaar zijn voor de cl en dat AZ zo goed draaitquote:Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar zal het vanavond over gaan?
Ik denk dat Jack het over de aanpassing wil hebben bij ajaks. Maduro centraal op de plek van escude, en Galasek op de plek van Maduro.
ja vaagquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:nu is de ijzeren Rinus ineens manipuleerbaar
ja t was bijna positief over talpa en dat mag niet.quote:
idd hij laat amper iemand uitpratenquote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef 456 het volgende:
Jezus wat is die Borst een partij irritant vandaag zeg pfff
quote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topaflevering weer!
Blijft het beste voetbal praatprogramma met Voetbal Insite...
Zag je de tong van Luinge niet? Een stuk bruin leer!quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending. Hugo was redelijk in vorm, Uilenberg hield zich toch aardig op de vlakte en ontkende veel.
Wat me trouwens opviel was dat Luinge steeds zat te knikken als Uilenberg aan het woord was.
Net als Youriquote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Jack hield zich vanavond gelukkig mooi afzijdig. Hugo had alleen maar rake vragen.
En Jol mocht niet komen, want die had zijn tong nog niet diep genoeg...quote:Op zondag 11 september 2005 23:55 schreef Suijk het volgende:
Zag je de tong van Luinge niet? Een stuk bruin leer!
Ja daarom werd het ook een topscheidsrechter.quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending. Hugo was redelijk in vorm, Uilenberg hield zich toch aardig op de vlakte en ontkende veel.
Wat me trouwens opviel was dat Luinge steeds zat te knikken als Uilenberg aan het woord was.
Leonardo, daar had hij toch een nieuwtje over?quote:
iddquote:Op zondag 11 september 2005 23:30 schreef Greetings het volgende:
NEC-Vitesse moeilijker te fluiten dan Feyenoord-Ajax![]()
![]()
![]()
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatischquote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topaflevering weer!
Blijft het beste voetbal praatprogramma met Voetbal Insite...
Hehe, idd, dat was het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatisch
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komtquote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatisch
Gelukkig niet, anders kreeg je alleen maar een hele uitzending de rapportcijfers te horen van iedereen die het afgelopen weekend hebben gespeeld iin de eredivisiequote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komt
Studio voetbal steekt er toch wel boven uit.![]()
godenzonen is regionaal, ja elke provincie heeft wel zn eigen voetbalprogramma, daar kan k niet over oordelenquote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komt
Studio voetbal steekt er toch wel boven uit.![]()
Namen en rugnummersquote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
godenzonen is regionaal, ja elke provincie heeft wel zn eigen voetbalprogramma, daar kan k niet over oordelen
ja dat was een hoogtepunt. evenals hugo die maar door ging over de twentse scheidsrechtersquote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker :
'Aron Winter op Frieze doorlopers.'
ik vind hem erbij wel lachenquote:Op maandag 12 september 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:kan die Beenhakker niet uit het programma?
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker :
'Aron Winter op Frieze doorlopers.'
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )quote:
Aha. 't Voetbalde dus niet bepaald lekkerquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )
Tom is niet de enige bij de NOS hoorquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
ff of topic, maar ik kan nergens een studio sport topic vinden , maar wat ik wou typen is dat ik mij afvraag wat er met Tom Egberts aan de hand is heeft hij het niet verwerkt dat het voetbal
niet meer bij de nos is altans de eredivisie, want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
Hij hakkelde altijd al...quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
idd, lekker slaanquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
En 'Mijnheer Borst' meent weer iets te moeten verkondigen, zonder ergens verstand van te hebben.
Utrecht-fans zouden oud-spelers niet kunnen eren.......Als Borst vanmiddag in het stadion was geweest, dan had hij kunnen zien en horen dat Wapenaar volop werd toegejuichd gezongen door de Utrecht-fans. Dat Vreven minder vriendelijk werd benaderd, heeft Vreven ook wel een beetje aan zichzelf te danken....
In het Utrecht-topic kan je ook een beetje achtergrondinfo lezen over het hoe en waarom Vreven zo benaderd werd. Maar Borst die moet weer eens iets ongenuanceerd de ether inslingeren...quote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, lekker slaanbelachelijk dat hij geen rood kreeg
je kan hem mailenquote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In het Utrecht-topic kan je ook een beetje achtergrondinfo lezen over het hoe en waarom Vreven zo benaderd werd. Maar Borst die moet weer eens iets ongenuanceerd de ether inslingeren...
weer zo'n geweldige leaderquote:
Geef dan svp het mailadresquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan hem mailen
[..]
weer zo'n geweldige leader
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iigquote:
volgens mij ook,maar k heb op dit moment geen ad bij de handquote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iig![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iig![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ook,maar k heb op dit moment geen ad bij de hand
die spits van ajax zal arveladze wel zijn of anders van der vaart
Was lachen inderdaad.quote:
Het was misschien wel lachen , maar zo naschoppen doe je toch gewoon niet ? Was dit in België en je probeert DAT met gelijk welke trainer of ex-trainer en je krijgt nooit meer iemand van betekenis in je studio ...quote:
Misschien het grote verschil tussen Belgen en Nederlanders dat een aantal Nederlandse trainers WEL gevoel voor humor heeft en leuk het spelletje meespeelt en zo'n programma wat minder serieus neemt dan de Belgen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het was misschien wel lachen , maar zo naschoppen doe je toch gewoon niet ? Was dit in België en je probeert DAT met gelijk welke trainer of ex-trainer en je krijgt nooit meer iemand van betekenis in je studio ...
Griekenland van Rehhagel en Marseile van Goethals kan je niet vergelijken met het Nederlands elftal. De beschikbare spelers die je als trainer van Oranje onder handen krijgt, dwingen je bijna tot aanvallend voetbal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En maar dat eindeloze gezeik van "met dat defensieve voetbal is hij geen ambassadeur dus blablabla" , had Borst dat ook tegen iemand als wijlen Raymond Goethals met 7 Europacupfinales op zijn conto durven zeggen ?
[...]
Of tegen Rehhagel die met véél groter betonvoetbal dan Dickie dat bewuste EKtje won ?![]()
ik vond bosvelt ook een leuke gastquote:Op maandag 19 september 2005 00:27 schreef RedGuy het volgende:
Bosvelt heeft echt wel humor hoor, over van Persie: Ik had niet zo'n goede band met hem want ik had toen al verkering.
Bosveltquote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Bosveld: "" Ik begin altijd aan het begin van een seizoen een beetje halfgebakken"
Wel als Riemer er is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef MaxPower het volgende:
SCH kijkt dit soort programmas nooit.
Saaier.quote:
Idd, dat hoef ik bij voorbaat al niet te zien. Dan maar cafe de sport.quote:Op zondag 25 september 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Riemerdat zal geen bijzondere uitzending worden
Ik heb altijd de neiging om de afstandsbediening of bierflesjes naar de tv te gooien, als die spijkerman in beeld komtquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, dat hoef ik bij voorbaat al niet te zien. Dan maar cafe de sport.
Ik kijk alleen de wedstrijden uit de eredivisie. Voor de rest laat ik Talpa met rust. Heb het nog nooit gezien, maar lijkt me echt niks een sportprogramma met Spijkerman.quote:Op zondag 25 september 2005 20:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om de afstandsbediening of bierflesjes naar de tv te gooien, als die spijkerman in beeld komt![]()
In de jeugd... stelde dus niet al te veel voor.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Jack meteen voor lul, hij komt neit uit t voetbal en vervolgens blijt hij gewoon bij Heerenveen gespeeld te hebben
dat biedt nogal wat meer binding dan dat Jack suggereerdquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de jeugd... stelde dus niet al te veel voor.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
Saaie vent, die Riemer, zoals alle FrieSCHen.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
Saaie vent, die Riemer, zoals alle FrieSCHen.
Riemer belt zelf oftie weer een keer mag komen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Riemer was vorig jaar al kut, waarom vragen ze die gast nu weer??
Die wilde hij uiteindelijk toch niet stellen, waarschijnlijk had ie er ook geen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat was nou die klote-vraag die Hugo voor Riemer had
Hij was wellicht, net als mezelf, zo halverweg in slaap gevallen. Nog een geluk dat ik naar Studio 1 gekeken had en dit op video opnam ...quote:
Fijn, zo'n imago wat door de media in stand gehouden wordt...quote:
is ook eenmaligquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Egbers is er..voor het eerst voor volgens mij.
Van Gelder ziek ofzo? De chemie tussen Borst/van Gelder/Mulder is er. Egbers is te degelijk ofzo...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Egbers is er..voor het eerst voor volgens mij.
Nee. Het is gewoon een walgelijke man.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Had die Van Basten voor dit interview aan de Prozac gezeten ofzo ?
Jack (Ik heb hem zo gemistquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Van Gelder ziek ofzo? De chemie tussen Borst/van Gelder/Mulder is er. Egbers is te degelijk ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |