ja k vond t ook een rare opmerkingquote:Op maandag 5 september 2005 00:41 schreef DrDentz het volgende:
vage opmerking ook van blind "oranje ziet er weer lekker nederlands uit"alsof kluivert seedorf davids reiziger etc er niet in passen omdat ze negers zijn
ach over Ball waren ze ook al slecht ingelicht..... beetje slechte voorbereidingquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Loohcs het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat de kritische Mulder en Borst blijkbaar niet gehoord hadden dat Van Basten het veld wel degelijk genoemd had toen hem werd gevraagd waarom het zo'n slechte wedstrijd was. Ze vonden het allebei zó goed van Van Basten dat hij zich daar niet achter verschuilde.![]()
Jack is goed op de hoogte van t Amsterdamse, Hugo van het Rotterdamse en Youri van alles uit Twente...... over PSV worden veel vaker domme opmekringen gemaakt omdat ze de helft maar wetenquote:Op maandag 5 september 2005 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Viel mij ook al op, Jack had beter moeten weten.
EVV?quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Eindhoven is ook maar bijzaak natuurlijk.
Maak jij dat uit ?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
je hoeft heus niet alles dubbel te posten ubern00b
Maak jij dat uit?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Burning_Eye het volgende:
aparte kerel ook die wilfred.. is toch niet normaalquote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Burning_Eye het volgende:
was wel lachen, want in de voorbereiding zij Wilfred Genee: we hebben maar 4 camera's dus het kan zijn als er een frietpan teveel wordt aangezet dat we dan geen beeld meer hebben.
En het ergste is ook nog dat het beeld wegvielDus als ik die frietenbakker vindt dan is ie DOOD
![]()
![]()
Ah je bent een meisje of een mietje.quote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef Burning_Eye het volgende:
nee klopt:P mijn maten en ik hadden nog ff in een deuk gelegen toen ik zij dat ze de frietpan uit moesten zetten (droge humor dus)
Ik vind het ook nog 14jarige humorquote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je bent een meisje of een mietje.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach hij moest gewoon laten zien wat ie kon en neit zijken maar voetballen dan was ie in de toekomst wel ergen bij de top in engeland geeindigd
Zoveel drank in de middag is toch geen goed idee he?quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach hij moest gewoon laten zien wat ie kon en neit zijken maar voetballen dan was ie in de toekomst wel ergen bij de top in engeland geeindigd
Ik lachen meot om zovele domhied in ene zin.quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Herthaquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Lang leve de Nederlandse staat.
Bah.
God wat hoop ik dat hij over een jaar gewoon in Ajax 1 staat te ballen zeg...
Inderdaad, ze hadden nooit zo'n lage gelimiteerde transfersom in het contract moeten opnemen. Oh wacht, dat was bij Bouma en Leequote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Hertha
Leer eerst Nederlands schrijven en post niet als je dronken bent.quote:Op maandag 5 september 2005 17:34 schreef Burning_Eye het volgende:
ik denk dat dei wodka van net me niet lekker is gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |