quote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topaflevering weer!
Blijft het beste voetbal praatprogramma met Voetbal Insite...
Zag je de tong van Luinge niet? Een stuk bruin leer!quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending. Hugo was redelijk in vorm, Uilenberg hield zich toch aardig op de vlakte en ontkende veel.
Wat me trouwens opviel was dat Luinge steeds zat te knikken als Uilenberg aan het woord was.
Net als Youriquote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Jack hield zich vanavond gelukkig mooi afzijdig. Hugo had alleen maar rake vragen.
En Jol mocht niet komen, want die had zijn tong nog niet diep genoeg...quote:Op zondag 11 september 2005 23:55 schreef Suijk het volgende:
Zag je de tong van Luinge niet? Een stuk bruin leer!
Ja daarom werd het ook een topscheidsrechter.quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending. Hugo was redelijk in vorm, Uilenberg hield zich toch aardig op de vlakte en ontkende veel.
Wat me trouwens opviel was dat Luinge steeds zat te knikken als Uilenberg aan het woord was.
Leonardo, daar had hij toch een nieuwtje over?quote:
iddquote:Op zondag 11 september 2005 23:30 schreef Greetings het volgende:
NEC-Vitesse moeilijker te fluiten dan Feyenoord-Ajax![]()
![]()
![]()
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatischquote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topaflevering weer!
Blijft het beste voetbal praatprogramma met Voetbal Insite...
Hehe, idd, dat was het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatisch
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komtquote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er veel meer voetbalpraatprogramma's dan? Café de sport, maarja da's dramatisch
Gelukkig niet, anders kreeg je alleen maar een hele uitzending de rapportcijfers te horen van iedereen die het afgelopen weekend hebben gespeeld iin de eredivisiequote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komt
Studio voetbal steekt er toch wel boven uit.![]()
godenzonen is regionaal, ja elke provincie heeft wel zn eigen voetbalprogramma, daar kan k niet over oordelenquote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Holland Sport (semi-voetbalpraatprogramma), FC Godenzonen, Versatel praatprogramma en zoals inderdaad eerder gezegd Voetbal Insite en Café de Sport. Daarnaast heb je ook nog op de radio diverse praatprogramma's. Gelukkig dat SBS6 niet met een praatprogramma komt
Studio voetbal steekt er toch wel boven uit.![]()
Namen en rugnummersquote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
godenzonen is regionaal, ja elke provincie heeft wel zn eigen voetbalprogramma, daar kan k niet over oordelen
ja dat was een hoogtepunt. evenals hugo die maar door ging over de twentse scheidsrechtersquote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker :
'Aron Winter op Frieze doorlopers.'
ik vind hem erbij wel lachenquote:Op maandag 12 september 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:kan die Beenhakker niet uit het programma?
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker :
'Aron Winter op Frieze doorlopers.'
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )quote:
Aha. 't Voetbalde dus niet bepaald lekkerquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )
Tom is niet de enige bij de NOS hoorquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
ff of topic, maar ik kan nergens een studio sport topic vinden , maar wat ik wou typen is dat ik mij afvraag wat er met Tom Egberts aan de hand is heeft hij het niet verwerkt dat het voetbal
niet meer bij de nos is altans de eredivisie, want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
Hij hakkelde altijd al...quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
idd, lekker slaanquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
En 'Mijnheer Borst' meent weer iets te moeten verkondigen, zonder ergens verstand van te hebben.
Utrecht-fans zouden oud-spelers niet kunnen eren.......Als Borst vanmiddag in het stadion was geweest, dan had hij kunnen zien en horen dat Wapenaar volop werd toegejuichd gezongen door de Utrecht-fans. Dat Vreven minder vriendelijk werd benaderd, heeft Vreven ook wel een beetje aan zichzelf te danken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |