Ik snap 'm nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker :
'Aron Winter op Frieze doorlopers.'
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )quote:
Aha. 't Voetbalde dus niet bepaald lekkerquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago moest een WK-uitwedstrijd op kunstgras spelen en verloren. Beenhakker wilde het niet als excuus opvoeren maar zei wel dat het 't zelfde effect had als Aron Winter op Frieze doorlopers. ( Dat zijn houten schaatsen uit het begin van de vorige eeuw )
Tom is niet de enige bij de NOS hoorquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
ff of topic, maar ik kan nergens een studio sport topic vinden , maar wat ik wou typen is dat ik mij afvraag wat er met Tom Egberts aan de hand is heeft hij het niet verwerkt dat het voetbal
niet meer bij de nos is altans de eredivisie, want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
Hij hakkelde altijd al...quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef maril het volgende:
want hij hakkelt tegenwoordig het program aan elkaar alsof Tommetje niet goed in zijn vel zit.![]()
idd, lekker slaanquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
En 'Mijnheer Borst' meent weer iets te moeten verkondigen, zonder ergens verstand van te hebben.
Utrecht-fans zouden oud-spelers niet kunnen eren.......Als Borst vanmiddag in het stadion was geweest, dan had hij kunnen zien en horen dat Wapenaar volop werd toegejuichd gezongen door de Utrecht-fans. Dat Vreven minder vriendelijk werd benaderd, heeft Vreven ook wel een beetje aan zichzelf te danken....
In het Utrecht-topic kan je ook een beetje achtergrondinfo lezen over het hoe en waarom Vreven zo benaderd werd. Maar Borst die moet weer eens iets ongenuanceerd de ether inslingeren...quote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, lekker slaanbelachelijk dat hij geen rood kreeg
je kan hem mailenquote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In het Utrecht-topic kan je ook een beetje achtergrondinfo lezen over het hoe en waarom Vreven zo benaderd werd. Maar Borst die moet weer eens iets ongenuanceerd de ether inslingeren...
weer zo'n geweldige leaderquote:
Geef dan svp het mailadresquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan hem mailen
[..]
weer zo'n geweldige leader
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iigquote:
volgens mij ook,maar k heb op dit moment geen ad bij de handquote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iig![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hugo@ad.nl denk ik, vorig seizoen iig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |