Als spelers weg willen doe je er weinig aan hequote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden nooit zo'n lage gelimiteerde transfersom in het contract moeten opnemen. Oh wacht, dat was bij Bouma en Lee
Heb je ook wel een punt, maar dat was het issue niet eens geweest als...quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ook een beetje dom van Ajax, had dan betere afspraken gemaakt met Hertha
Ben je nu alweer dronkenquote:schult
Hou ik van he, zo'n vier keer per uur zeiken...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef DrDentz het volgende:
kun je toch ff mooi pissen
drink dan meer bier, moet je vanzelf meer pissenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou ik van he, zo'n vier keer per uur zeiken...
Dat vertelt Hugo volgende week.quote:
en jij ken nie nederlantsquote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Burning_Eye het volgende:
leonardo ken nie voetballen
Grapjas dat denk jequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef Burning_Eye het volgende:
jezus ik zit niet op school en nee ik ben niet dronken dat ben ik pas vanaf 8 uur 's avonds
Ik zit al een week in spanningquote:Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef tong80 het volgende:
Vanavond met twee scheidsrechters en Borst heeft een nieuwtje over Leonardo.
Hij wilde vorige week nog iets kwijt over Leonardo.Maar de zendtijd was op en zei ie dan meld ik het wel volgende week.quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe weet je dat hij een nieuwtje heeft over Leonardo?
of psv en ajax klaar zijn voor de cl en dat AZ zo goed draaitquote:Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar zal het vanavond over gaan?
Ik denk dat Jack het over de aanpassing wil hebben bij ajaks. Maduro centraal op de plek van escude, en Galasek op de plek van Maduro.
ja vaagquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:nu is de ijzeren Rinus ineens manipuleerbaar
ja t was bijna positief over talpa en dat mag niet.quote:
idd hij laat amper iemand uitpratenquote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef 456 het volgende:
Jezus wat is die Borst een partij irritant vandaag zeg pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |