Bosveltquote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
Bosveld: "" Ik begin altijd aan het begin van een seizoen een beetje halfgebakken"
Wel als Riemer er is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef MaxPower het volgende:
SCH kijkt dit soort programmas nooit.
Saaier.quote:
Idd, dat hoef ik bij voorbaat al niet te zien. Dan maar cafe de sport.quote:Op zondag 25 september 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Riemerdat zal geen bijzondere uitzending worden
Ik heb altijd de neiging om de afstandsbediening of bierflesjes naar de tv te gooien, als die spijkerman in beeld komtquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, dat hoef ik bij voorbaat al niet te zien. Dan maar cafe de sport.
Ik kijk alleen de wedstrijden uit de eredivisie. Voor de rest laat ik Talpa met rust. Heb het nog nooit gezien, maar lijkt me echt niks een sportprogramma met Spijkerman.quote:Op zondag 25 september 2005 20:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om de afstandsbediening of bierflesjes naar de tv te gooien, als die spijkerman in beeld komt![]()
In de jeugd... stelde dus niet al te veel voor.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Jack meteen voor lul, hij komt neit uit t voetbal en vervolgens blijt hij gewoon bij Heerenveen gespeeld te hebben
dat biedt nogal wat meer binding dan dat Jack suggereerdquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de jeugd... stelde dus niet al te veel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |