quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef sizzler het volgende:
Verkiezingsstrijd Duitsland, exit Schröder?
Gekregen of verdient?quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Zo, Koeweit geeft 500 miljoen terwijl het 20 miljard gekregen heeft van Amerika? Petje af.
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebbenquote:
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
De kosten van de golfoorlog verhalen op Koeweit is wel erg raar. Vooral omdat de VS daar met eigenbelang heeft lopen helpen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
Hoeveel kostte de Golfoorlog immers?
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
Ja, maar daar stond een prestatie tegenover. Maar what about Bangladesh en Iran bijv.? Waar is die Clash v Civilizations waar die rechtse rukkers zo op geilen, dat was mijn hoofdvraag.quote:Op maandag 5 september 2005 14:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.
Dat ze elkaar er wat naast geven staat er los van.
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?quote:Op maandag 5 september 2005 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Iran een Islamitisch fundamentalistisch land dat hulp geeft aan Amerika
Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.quote:Bangladesh een islamitisch land dat geen cent te makken heeft, geeft het enige wat ze juist zo weinig heeft aan Amerika, geld.
Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.quote:Koeweit, een land dat rijk is, maar daarentegen ook een redelijk fundamentalistische islam aanhangt, geeft 500 miljoen dollar aan Amerika.
moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.quote:Wat moet ik hiervan denken? Clash of civilizations? Waar is die dan? Die zit in onze hoofden, tenminste in hoofden van rechtse rukkers.
Waar is de Clash dan?!quote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef Chewie het volgende:
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?
Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.quote:Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.
Precies, dus waar is de clash.quote:Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.quote:moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.
Nou...quote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Huntington (daar komt de fraze tenslotte vandaan) is toch niet echt rechts?
Weet ik niet. Ik ken er geen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
die rechtse rukkers zo op geilen
Volg je het nieuws niet? Iran i.c.m. de VS en EU zijn de laatste tijd aardig in het nieuws. Wees blij dat dit soort rampen de clash overstijgen. Ook tijdens de aardbeving in Bam was de relatie tussen de VS en Iran niet echt goed te noemen.quote:
Vind je?quote:Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.
Niet tussen de VS en Koeweit, overigens hoor ik ook maar weinig (rechts) mensen spreken over een Clash of civilizations, wel over de uitwassen binnen de islam.quote:Precies, dus waar is de clash.
Zodra moslim-fundamentalisme zich met politiek bemoeit is het extreem-rechts.quote:Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
Ik zie het meer als extreem-conservatief. De benaming "rechts" wordt hier idd misbruikt. (als in: niet goed gebruikt)quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
Zoals gewoonlijk holt de SP weer achter de feiten aan, want daar bevind ik mij reeds.quote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Tafkahs het volgende:
soms heb je van die dagen dat je Johan gewoon in een stoel in de zon wilt zetten
Waarom is dat troep?quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat Jan Marijnissen, die toch niet schroomt ''effe dimmen'' te zeggen tegen de voorzitter, dit soort revisionistische troep op zijn logje toelaat:
http://www.janmarijnissen(...)lestijnse-expositie/
wie heeft jou daarin gezet dan?quote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk holt de SP weer achter de feiten aan, want daar bevind ik mij reeds.
quote:Jan M weblog
Het doel is om de bezetting van de Palestijnse gebieden op een andere, positieve manier, in beeld te brengen. Om te laten zien dat Palestijnen niet enkel zelfmoordenaars zijn maar juist ook mensen.
http://www.nytimes.com/20(...)bush.html?oref=loginquote:Under the command of President Bush's two senior political advisers, the White House rolled out a plan this weekend to contain the political damage from the administration's response to Hurricane Katrina.
It orchestrated visits by cabinet members to the region, leading up to an extraordinary return visit by Mr. Bush planned for Monday, directed administration officials not to respond to attacks from Democrats on the relief efforts, and sought to move the blame for the slow response to Louisiana state officials, according to Republicans familiar with the White House plan.
The effort is being directed by Mr. Bush's chief political adviser, Karl Rove, and his communications director, Dan Bartlett. It began late last week after Congressional Republicans called White House officials to register alarm about what they saw as a feeble response by Mr. Bush to the hurricane, according to Republican Congressional aides.
quote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken er geen.
Ik weet ook niet welke discussie of welke situaties je in je hoofd hebt. Maar bewaar de url en prove them wrong in vervolgdiscussies.
Zo. Nu eerst koffie.![]()
We hebben sinds gisteren een Senseo.
Ik was ook altijd tegen senseo, maar ze hebben tegenwoordig ook smaken die wél op koffie lijken.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef George-Butters het volgende:
Dat is geen koffie
Dat is donkere thee met een laagje bubbeltjes![]()
[..]
De gouveneur van Louisiana had anders ook zelf ook veel meer kunnen doen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Waarom stemt men in Amerika op de volslagen imbeciel Bush? Waarom steunt men deze idioot met bloed aan z'n handen nog?
Precies! Erop lijken! Ik wil echte koffie, niet iets dat erop lijktquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik was ook altijd tegen senseo, maar ze hebben tegenwoordig ook smaken die wél op koffie lijken.
Welke smaken zijn dat?quote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik was ook altijd tegen senseo, maar ze hebben tegenwoordig ook smaken die wél op koffie lijken.![]()
![]()
Natuurlijk, uiteraard, maar er is meer: Bush.quote:Op maandag 5 september 2005 14:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De gouveneur van Louisiana had anders ook zelf ook veel meer kunnen doen.
Kerry was populait in het buitenland, maar Bush richtte zich op de interne politiek. Daar scoort een kandidaat vaak beter mee. Vergelijk Putin. Bush is van de harde lijn, Kerry was een softie. Dat hij dom is zegt niet veel. Kijk maar naar Reagan. Bovendien doet hij ook geen moeite die domheid tegen te spreken. Waardoor hij alleen maar slimmer uit de bus kan komen. Best slim dus.quote:Op maandag 5 september 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Waarom stemt men in Amerika op de volslagen imbeciel Bush?
Correspondingly, the alleged transcendence of the mediatory hierarchical principles in "The Trial" turns out to be the token of an inherent vacuity that can only remit to actual life as the inescapable place where the "procedures" will eventually end with the "condemnation" of the accused. This condemnation is neither deferrable nor evadable, since it is not something to be expected in the future, but is always occurring within the concreteness of human existence itself.quote:Op maandag 5 september 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk, uiteraard, maar er is meer: Bush.
Een Bush-fetish heb jij, dat is hetquote:Op maandag 5 september 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk, uiteraard, maar er is meer: Bush.
Haaien komen op bloed af, niet op stront.quote:Op maandag 5 september 2005 14:54 schreef George-Butters het volgende:
Niet dat Bush niet een incompetente drol is met een stel gestoorde haaien achter zich die hem vertellen wat ie moet doen.
Come again?quote:Op maandag 5 september 2005 14:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Correspondingly, the alleged transcendence of the mediatory hierarchical principles in "The Trial" turns out to be the token of an inherent vacuity that can only remit to actual life as the inescapable place where the "procedures" will eventually end with the "condemnation" of the accused. This condemnation is neither deferrable nor evadable, since it is not something to be expected in the future, but is always occurring within the concreteness of human existence itself.
Correct.quote:Op maandag 5 september 2005 14:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een Bush-fetish heb jij, dat is het
Kenya en één van de city brands. Maar weet niet meer welke.quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke smaken zijn dat?
Er staat hier ook 1 maar die gebruik ik nooit, maar als het bevalt misschien wel wat vaker.
Het is natuurlijk wel zeer handig dat ding.
Je bent echt nog te stom om voor de duvel te dansen. Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef Monidique het volgende:
Das Urteil?
Dat weet ik niet, ik ben te stom om voor de duvel te dansen...quote:Op maandag 5 september 2005 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent echt nog te stom om voor de duvel te dansen. Hoe kom je hier nu weer bij?
De AH heeft van haar huismerk ook een aantal smaken genoemd naar landen en dan daar de sterkste van (Schaal 1-5 staat erop, meen de franse) die is wel goed te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke smaken zijn dat?
Er staat hier ook 1 maar die gebruik ik nooit, maar als het bevalt misschien wel wat vaker.
Het is natuurlijk wel zeer handig dat ding.
Kijkt iemand datquote:Op maandag 5 september 2005 15:01 schreef sizzler het volgende:
En weer wordt een vooroordeel over linkse krakers bevestigd.
Dit soort teksten:quote:
Zijn typische redeneringen van mensen die ook in staat zijn grote vraagtekens te zetten bij historische gebeurtenissen die het joodse volk bevoordelen (of treffen), duiden op complotten die door 'joodse' beleidsmakers gemaakt zouden worden, zich af vragen of Zyklon-B (blauwzuurgas) überhaupt wel dodelijk is, etc. Ik denk dat het revisionistische deel van de actie van ROOD wel door hebt. Het is troep om een simpele reden. In deze dagen van het internationale terrorisme is het beslist not-done en pervers om zelfmoordenaars te herdenken.quote:Om te laten zien dat Palestijnen niet enkel zelfmoordenaars zijn maar juist ook mensen.
Ik heb ook, net zoals verreweg de meeste Nederlanders, geen enkele invloed op wat bijvoorbeeld de Europese Commissie besluit of doet. Volgens Jan M. zou ik hierdoor uit woede en frustratie mijzelf moeten opblazen in een bus. De redenering klopt van geen kanten en dient enkel om pervers en kwaadaardig terrorisme goed te praten.quote:Mensen die zijn overgeleverd aan een willekeur van maatregelen waar ze op geen enkele manier invloed op kunnen uitoefenen.
Dat was in de ontkenningsfase van voor de Walging.quote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Monidique het volgende:
En niemand leek te snappen dat ik niet uitwerpselen genoemd wilde worden.
De bezetting op positieve manier in beeld brengen?quote:Het doel is om de bezetting van de Palestijnse gebieden op een andere, positieve manier, in beeld te brengen.
Ik zou haast zeggen dat alle levende Palestijnen per definitie geen zelfmoordenaars zijn..quote:Om te laten zien dat Palestijnen niet enkel zelfmoordenaars zijn maar juist ook mensen.
Ben al wel weer uitgetukt.quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef George-Butters het volgende:
ik ga mooi een middagdutje doen.
Tot over een half uur.
Revisionisme vind ik een vreemd verschijnsel. Ik weet wel hoe die mensen redeneren, maar ik weet niet waarom. Wat zijn hun motieven, wat beweegt ze (ondermeer) wetenschappelijk bewezen historische feiten glashard te ontkennen? Dat gaat vele malen verder dan normale haat. Ik kan dat gewoon niet begrijpen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Alleen Wolffje kan revisionisme deducerenin ROOD. Iedereen kan de imbeciliteit ontwaren, daar niet van, maar slechts hij legt de vinger op de zere plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |