Die nagels!!!quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, voeten zijn eigenlijk erg mooi![]()
.
Ziet er gewoon raar uit, valt me op dat voeten ook altijd zo rimpelig zijnquote:
Maar het is wel een mooie foto.quote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Ziet er gewoon raar uit, valt me op dat voeten ook altijd zo rimpelig zijn.
Ze lijkt op Celine Dion.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
Ze lijkt op Celine Dion.
Ik zat je ook te pesten. Maar op andere foto's is ze beter.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
Maar het mooiste blijven de 3 B's.
Borsten, billen, buik.
Er moeten weer eens nieuwe foto's komen kan ik die thread weer kickenquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Ik zat je ook te pesten. Maar op andere foto's is ze beter.
Vrouwenquote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef sigme het volgende:
die heb ik!
Oh, maar ook knieën en tenen![]()
Zelfs mét knieën en voeten en tenen?quote:
Yep zelfs mét knieën, voeten en tenenquote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef sigme het volgende:
Zelfs mét knieën en voeten en tenen?
Ik heb mijn mannen wel liefst compleet, toch liever met lelijke voeten dan zonder
Tsjonge wat verdraagzaam en goedhartig.quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep zelfs mét knieën, voeten en tenen
Ligt eraan hoe de rest eruit zietquote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef sigme het volgende:
Tsjonge wat verdraagzaam en goedhartig.
Ok, iets moeilijker dan: met lelijke knieën en voeten?
Ok, stel: lelijke knieën en voeten enquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de rest eruit ziet
De 3'b zijn immers het belangrijkste![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Houden we de plaatjes wel een beetje modemvriendelijk?
Ik denk optie a.quote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef sigme het volgende:
Ok, stel: lelijke knieën en voeten en
a) 2 b's super, 1 lelijk
b) 1 b super, 1 gaat wel, 1 lelijk
c) 3 b's gaan wel
wie van de drie?
Dat lijkt me niet, 101 uur is daar niet voor nodig.quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Duitsers verbreken doucherecord
Ik dacht dat Duitsers dit al gevestigd hadden in Auswitz, 60 jaar terug ofzo?
tja....quote:Op maandag 5 september 2005 08:18 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, waarschijnlijk zullen er dan wel legale coffeeshops in Duitsland komen, kijk hoe stoned Merkel oogt.
Verbazingwekkend vind ik het. En ik betwijfel of zo'n zelfde ramp op andere plaatsen dezelfde uitwerking zou hebben op het beschavingsgehalte van getroffenen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef Monidique het volgende:
In New Orleans zien of zagen we wat er gebeurt als je dat dunne laagje beschaving weg haalt en hoe gemakkelijk dat dunne laagje weg te halen is. Ongelooflijk.
Heb je de speech van Castro gezien? Hij mag niet eens helpenquote:Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef Monidique het volgende:
In New Orleans zien of zagen we wat er gebeurt als je dat dunne laagje beschaving weg haalt en hoe gemakkelijk dat dunne laagje weg te halen is. Ongelooflijk.
Tja die balen daar over een paar jaar ook weer van. Ach wel boeiend om te volgen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
tering, Duitsland krijgt ook al een soort CDA als winnaar..
Waarom lopen zij wel achter de feiten aan die wij al zo'n 4 jaar geleden als fout hebben gemaakt![]()
Ik ken anders aardig wat Duitsers die het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef Tafkahs het volgende:
Tierunk.. Laten we in aller belang hopen dat Deutschland geregeerd gaat worden door Schroder!
quote:Defensie: één baas voor krijgsmacht
Met een militaire ceremonie in de Haagse Ridderzaal treedt de ingrijpend veranderde bevelstructuur in de Nederlandse krijgsmacht vandaag officieel in werking: de landmacht, luchtmacht en marine hebben voortaan één baas: chef defensiestaf Dick Berlijn.
Tot nu toe hadden de drie legeronderdelen elk hun eigen bevelhebber. Zij gaan vandaag met pensioen. In de Ridderzaal geven zij het bevel terug aan minister van Defensie Henk Kamp (VVD). Die draagt het bevel vervolgens over aan Nederlands hoogste militair, chef defensiestaf Dick Berlijn (55).
Samenwerking
Hij krijgt de eenhoofdige leiding over de krijgsmachtonderdelen. Berlijn blijft daarnaast de belangrijkste adviseur van minister Kamp. De nieuwe bevelsstructuur volgt op advies van de commissie-Franssen. Die concludeerde in 2002 dat de samenwerking tussen de krijgsmachtdelen ernstig tekortschiet. Een van de doelen van de nieuwe structuur is dan ook een verbeterde samenwerking.
De nieuwe organisatiestructuur maakt deel uit van een ingrijpende hervorming die Kamp binnen Defensie doorvoert en die jaarlijks een bezuiniging van 380 miljoen euro moet opleveren. Met de wijziging verdwijnen tweeduizend banen bij Defensie.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ti Ti Ti Ti TINAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
D'r gaat geen ruk veranderen. CDU is minstens zo erg alsde SPD. En zal over 4 jaarweer net zo hard uitgekotst worden. Denk dat de enige mogelijke oplossing een grote coalitie is.quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ken anders aardig wat Duitsers die het niet met je eens zijn.
Ik denk trouwens niet dat er veel gaat veranderen als het CDU aan de macht komt, deze zal helaas ook niet proberen om de veel te grote macht van de vakbonden te breken.
quote:Vrouw sterft plassend onder grafsteen
Uitgegeven: 5 september 2005 12:08
Laatst gewijzigd: 5 september 2005 12:09
PULLE/BRUSSEL - Een Belgische vrouw in de plaats Pulle is op macabere wijze om het leven gekomen. Na bezoek aan een café liep Peggy Vereycken (33) naar huis en moest hoognodig plassen. De vrouw besloot om het kerkhof op te lopen. Ze hurkte tussen twee grafzerken, maar verloor haar evenwicht. In een reflex greep ze naar een van de opstaande zerken. Die brak af en viel bovenop haar hoofd. De klap was zo heftig dat de vrouw ter plaatse overleed.
Toen een buurtgenote zondag de vrouw op het kerkhof zag liggen, met de broek op haar knieën, dacht ze eerst aan verkrachting en moord. Maar de politie liet die theorie gauw vallen. "Toch een beetje een opluchting", verzuchtte haar vriend Luc Huybrechts maandag in de krant Gazet van Antwerpen.
Da's waar, maar dat zal ongetwijfeld z'n effect op Nederland hebben. ( Alsof Balkenende 1 & 2 zo slecht nog niet waren enzo.. )quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ken anders aardig wat Duitsers die het niet met je eens zijn.
Ik denk trouwens niet dat er veel gaat veranderen als het CDU aan de macht komt, deze zal helaas ook niet proberen om de veel te grote macht van de vakbonden te breken.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef sizzler het volgende:
Verkiezingsstrijd Duitsland, exit Schröder?
Gekregen of verdient?quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Zo, Koeweit geeft 500 miljoen terwijl het 20 miljard gekregen heeft van Amerika? Petje af.
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebbenquote:
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
De kosten van de golfoorlog verhalen op Koeweit is wel erg raar. Vooral omdat de VS daar met eigenbelang heeft lopen helpen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
Hoeveel kostte de Golfoorlog immers?
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
Ja, maar daar stond een prestatie tegenover. Maar what about Bangladesh en Iran bijv.? Waar is die Clash v Civilizations waar die rechtse rukkers zo op geilen, dat was mijn hoofdvraag.quote:Op maandag 5 september 2005 14:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.
Dat ze elkaar er wat naast geven staat er los van.
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?quote:Op maandag 5 september 2005 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Iran een Islamitisch fundamentalistisch land dat hulp geeft aan Amerika
Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.quote:Bangladesh een islamitisch land dat geen cent te makken heeft, geeft het enige wat ze juist zo weinig heeft aan Amerika, geld.
Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.quote:Koeweit, een land dat rijk is, maar daarentegen ook een redelijk fundamentalistische islam aanhangt, geeft 500 miljoen dollar aan Amerika.
moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.quote:Wat moet ik hiervan denken? Clash of civilizations? Waar is die dan? Die zit in onze hoofden, tenminste in hoofden van rechtse rukkers.
Waar is de Clash dan?!quote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef Chewie het volgende:
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?
Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.quote:Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.
Precies, dus waar is de clash.quote:Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.quote:moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.
Nou...quote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Huntington (daar komt de fraze tenslotte vandaan) is toch niet echt rechts?
Weet ik niet. Ik ken er geen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
die rechtse rukkers zo op geilen
Volg je het nieuws niet? Iran i.c.m. de VS en EU zijn de laatste tijd aardig in het nieuws. Wees blij dat dit soort rampen de clash overstijgen. Ook tijdens de aardbeving in Bam was de relatie tussen de VS en Iran niet echt goed te noemen.quote:
Vind je?quote:Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.
Niet tussen de VS en Koeweit, overigens hoor ik ook maar weinig (rechts) mensen spreken over een Clash of civilizations, wel over de uitwassen binnen de islam.quote:Precies, dus waar is de clash.
Zodra moslim-fundamentalisme zich met politiek bemoeit is het extreem-rechts.quote:Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
Ik zie het meer als extreem-conservatief. De benaming "rechts" wordt hier idd misbruikt. (als in: niet goed gebruikt)quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |