quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef sizzler het volgende:
Verkiezingsstrijd Duitsland, exit Schröder?
Gekregen of verdient?quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Zo, Koeweit geeft 500 miljoen terwijl het 20 miljard gekregen heeft van Amerika? Petje af.
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebbenquote:
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
De kosten van de golfoorlog verhalen op Koeweit is wel erg raar. Vooral omdat de VS daar met eigenbelang heeft lopen helpen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
Hoeveel kostte de Golfoorlog immers?
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe zij geld verdienen doordta het in dollars is.
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.quote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat olie in dollars wordt verhandelt, dus denk je nu werkelijk waar dat ze dat niet terug verdient hebben
Ja, maar daar stond een prestatie tegenover. Maar what about Bangladesh en Iran bijv.? Waar is die Clash v Civilizations waar die rechtse rukkers zo op geilen, dat was mijn hoofdvraag.quote:Op maandag 5 september 2005 14:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat kan je andersom ook van Kuweit zeggen. Alsof die niet aan de olie hebben verdient.
Dat ze elkaar er wat naast geven staat er los van.
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?quote:Op maandag 5 september 2005 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Iran een Islamitisch fundamentalistisch land dat hulp geeft aan Amerika
Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.quote:Bangladesh een islamitisch land dat geen cent te makken heeft, geeft het enige wat ze juist zo weinig heeft aan Amerika, geld.
Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.quote:Koeweit, een land dat rijk is, maar daarentegen ook een redelijk fundamentalistische islam aanhangt, geeft 500 miljoen dollar aan Amerika.
moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.quote:Wat moet ik hiervan denken? Clash of civilizations? Waar is die dan? Die zit in onze hoofden, tenminste in hoofden van rechtse rukkers.
Waar is de Clash dan?!quote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef Chewie het volgende:
De VS gaf toch ook hulp bij de aardbeving?
Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.quote:Goodwill? Ik weet niet hoeveel Bangladesh in het verleden heeft mogen ontvangen aan hulp van de VS maar gezien de geografie van dat land denk ik dat ze in de toekomst nog wel wat hulp kunnen gebruiken.
Precies, dus waar is de clash.quote:Koeweit en de VS hebben natuurlijk aardig warme banden.
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.quote:moslim-fundamentalisme is extreem-rechts.
Nou...quote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Huntington (daar komt de fraze tenslotte vandaan) is toch niet echt rechts?
Weet ik niet. Ik ken er geen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
die rechtse rukkers zo op geilen
Volg je het nieuws niet? Iran i.c.m. de VS en EU zijn de laatste tijd aardig in het nieuws. Wees blij dat dit soort rampen de clash overstijgen. Ook tijdens de aardbeving in Bam was de relatie tussen de VS en Iran niet echt goed te noemen.quote:
Vind je?quote:Oh maar natuurlijk, echter ze geven wel erg veel voor hun begrip dan.
Niet tussen de VS en Koeweit, overigens hoor ik ook maar weinig (rechts) mensen spreken over een Clash of civilizations, wel over de uitwassen binnen de islam.quote:Precies, dus waar is de clash.
Zodra moslim-fundamentalisme zich met politiek bemoeit is het extreem-rechts.quote:Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
Ik zie het meer als extreem-conservatief. De benaming "rechts" wordt hier idd misbruikt. (als in: niet goed gebruikt)quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet waar, moslim-extremisme is extreem rechts. Moslim-fundamentalisme hoeft nier persee extreem rechts te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |