Een nieuw deel openen
Vorige delen
Maak ik me dan heel onmogelijk als ik zeg dat ik aan hockey, zeilen, tennis, squash en fietsen doe?quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef idontlikepizza het volgende:
Maak ik me dan heel onmogelijk als ik zeg dat ik aan hockey, zeilen, tennis, squash en fietsen doe?
*phew*quote:Op zondag 4 september 2005 17:32 schreef idontlikepizza het volgende:
Dan blijf ik eerlijk, ik hockey en zeil alleen maar, en fiets als het nodig is.
Wat is dan het topic?quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
En ook hier gaat het weer off-topic. Heel het forum is off-topic vandaag!
Ja! Althans, da's toch altijd zo in de LFC?quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is dan het topic?Seks?
Okee.quote:Op zondag 4 september 2005 17:38 schreef Alicey het volgende:
Ja! Althans, da's toch altijd zo in de LFC?
Dat is geheimquote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, wat is jullie geheimste fantasie?
Voor een pastafaat is dat een reine maaltijd.quote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Honig pastaschelpjes zijn liev.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zoiets. Het is nog veel erger dan het ergste wat ik ooit gepost heb.quote:Op zondag 4 september 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook al geheim?
En dat terwijl de mijne allemaal over dit hele forum verspreid staan.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets. Het is nog veel erger dan het ergste wat ik ooit gepost heb.
Als je het allemaal een beetje optelt kom je wel aardig in de buurt, dat dan weerwel.quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Daar word ik nieuwsgierig van.
Boris van der Ham.quote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, mij vraag is dus geen succes, op naar de volgende:
Als je het met een Tweede Kamerlid zou moeten doen, wie zou je dan kiezen en waarom?
Ik weet maar een paar tk-leden op te noemen. Degenen die ik ken zit niets tussen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, mij vraag is dus geen succes, op naar de volgende:
Als je het met een Tweede Kamerlid zou moeten doen, wie zou je dan kiezen en waarom?
Ik vind wel dat dat een sport is. En nog een leuke ook!quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Telt stijldansen eigelijk ook als sport? Tis er vermoeiend genoeg voor
Hebben ze hem op het rooster gelegd?quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zo te horen heeft de kleine van mijn buren het naar zijn zin bij de bbq
Het klonk wel zo, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hebben ze hem op het rooster gelegd?
Schijnt naar kip te smaken.quote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmja, geroosterde kinderen, daar heb ik ook wel weer eens zin in.
Wanneer ga je me eindelijk leren stijl dansen, hekje?quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Telt stijldansen eigelijk ook als sport? Tis er vermoeiend genoeg voor
Nee, ik heb het de buren niet gevraagd. Hij is nu wel stil, dus het zou kunnen dat ze het intussen wel weten.quote:
Je eigen worstje?quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hou het enkel bij het geroosterd worstje.
Vraag het even.quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik heb het de buren niet gevraagd. Hij is nu wel stil, dus het zou kunnen dat ze het intussen wel weten.
In je vorige buurt dachten ze dat al?quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks denken ze in deze buurt ook nog dat ik gek ben.
Vast wel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In je vorige buurt dachten ze dat al?
Daar zit wel heel weinig vlees aan hoor..quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het duurt lang voordat die vetgemeste koters van tegenwoordig een beetje gaar worden. Heb zelf liever Ethiopiërtjes, dan heb je spare ribs!
Kinky foto's van jou op de deurmat krijgenquote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat hoort zo bij spare ribs.quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zit wel heel weinig vlees aan hoor..
Foei! Wat zou je lief daarvan zeggen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kinky foto's van jou op de deurmat krijgen![]()
Euj....ohja. Dat zou ze niet zo leuk vinden, geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Foei! Wat zou je lief daarvan zeggen?
Eigenlijk verwachtte ik niet echt een antwoord op een vraag naar geheimste fantasieën.quote:Op zondag 4 september 2005 19:37 schreef Haushofer het volgende:
Euj....ohja. Dat zou ze niet zo leuk vinden, geloof ik
Bedenk wel ff wat anders. Je wilt serieus antwoord hebben, neem ik aan.
Nujaquote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dat hoort zo bij spare ribs.
Dat kan niet, want dan zijn ze niet geheim meer, en dan je op-één-na-geheimste fantasieën de geheimste.quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Eigenlijk verwachtte ik niet echt een antwoord op een vraag naar geheimste fantasieën.
Dat kan niet, want dan zijn ze niet geheim meer, en dan je op-twéé-na-geheimste fantasieën de op-één-na-geheimste.quote:Op zondag 4 september 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, misschien kunnen jullie dan je op één na geheimste fantasie vertellen.
Ik suggereer iets met fruit. Sappige appels ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vertel dan gewoon een fantasie die niet geheim is maar wel sappig.
weer zo'n slechte remake van 91/2 weeksquote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Ik suggereer iets met fruit. Sappige appels ofzo.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef idontlikepizza het volgende:
Oh, overigens kan ik een Dyson stofzuiger tot buikhoogte optillen met mijn voet / been!
Ik moest de euforie even kwijt...
voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef Doffy het volgende:
De échte vraag is: kan schaap zijn stofzuiger al met één been tot kruisbuikhoogte optillen?
Jij hebt een Dyson? Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef idontlikepizza het volgende:
Oh, overigens kan ik een Dyson stofzuiger tot buikhoogte optillen met mijn voet / been!
Ik moest de euforie even kwijt...
Er komt weer eens een nieuwe mannelijke slowchatter in de LFC, en Lupa wil 'm meteen weer aanraken hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt een Dyson? Mag ik je aanraken?
Alleen maar omdat hij een Dyson heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Doffy het volgende:
Er komt weer eens een nieuwe mannelijke slowchatter in de LFC, en Lupa wil 'm meteen weer aanraken hoor
Wat natuurlijk het ideale excuus is.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Alleen maar omdat hij een Dyson heeft.
Tuuwk. Ik moet toch goed op mijn kindertjes passen?quote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef het_fokschaap het volgende:
blijf je als modje nu op tot we allemaal naar bed zijn ?
Serieus? Je leek met toch dunner op de meet. Of is het iets van de laatste weken?quote:
ligt ook aan de lengte hequote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef FuifDuif het volgende:
80 kg is toch helemaal niet dik?
volgende meet dan maar?quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer ga je me eindelijk leren stijl dansen, hekje?
Succesquote:Op maandag 5 september 2005 07:01 schreef het_fokschaap het volgende:ik nu naar Engeland voor een weekje
Ok!quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Ik verwacht vanavond wel on-line te zijn, ja.
welnee, ik had toevallig m'n laptop aan om een adres op te zoeken voor de taxi-chauffeur en toen zag ik dat m'n netwerkkaart een draadloos netwerk oppikte. die was niet beveiligd, dus ja...dan maar ff snel fokken...nadat ik op invoeren klikte was de verbinding weg...quote:
Succes schaap.quote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, ik had toevallig m'n laptop aan om een adres op te zoeken voor de taxi-chauffeur en toen zag ik dat m'n netwerkkaart een draadloos netwerk oppikte. die was niet beveiligd, dus ja...dan maar ff snel fokken...nadat ik op invoeren klikte was de verbinding weg...
nu in cursuslokaal in UK
we gaan zo beginnen...![]()
Ik helaas nietquote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Ik zit helemaal alleen en in mijn eentje hier.
Doe eens niet zo idolaatquote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Doffy is trouwens niet dik! Doffy is lekker.![]()
Lenen van iemand/internetcafé?quote:Op maandag 5 september 2005 13:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn batterij is op en ik heb geen UK stroom adapter meegenomen
quote:Paspoorten moeten persoonlijk worden afgehaald, dit geldt ook voor kinderen en baby’s.
woord.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:18 schreef DionysuZ het volgende:
welkom doffy als modik lees het net
veel succes!
Wow, doetus ff iets heel snel fout, straks ga ik het modden van je nog waarderenquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef Doffy het volgende:
NiettesIk probeer alleen maar om het slappe gelul in het juiste topic te krijgen
Nee dat niet. Best veel lol hier (onder het harde werken uiteraardquote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
Je hebt vreselijke collegaes?
* livEliveD opgelucht adem haalt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust liv, zover zal 't niet komen![]()
Wat ist?quote:
Ik heb net een uur van jan met die bijzondere korte achternaam in de rij gestaan doordat de overheid zaakjes niet op orde heeft.quote:
Maar dat verbaasd je toch niks, neem ik aan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb net een uur van jan met die bijzondere korte achternaam in de rij gestaan doordat de overheid zaakjes niet op orde heeft.
Ergens niet, maar ik vind ergens dat ik er wel van uit mag gaan die informatie die de overheid zelf geeft accuraat is.quote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar dat verbaasd je toch niks, neem ik aan?![]()
Je moet maar zo denken: Zolang het bitje 'deze persoon is een terrorist' nog op 0 staat valt het allemaal nog meequote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
Ergens niet, maar ik vind ergens dat ik er wel van uit mag gaan die informatie die de overheid zelf geeft accuraat is.
Daar was ik ja.quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef idontlikepizza het volgende:
Ik heb een gemeentehuis zonder rijen.
Je moest toch naar het gemeentehuis?
iedereen is tegenwoordig een potentiele terroristquote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Zolang het bitje 'deze persoon is een terrorist' nog op 0 staat valt het allemaal nog mee![]()
Eet ze.quote:Ik ga maar eens vis eten. Jullie ruiken me later![]()
Een bit kan alleen 0 of 1 zijn. Er is dus geen ruimte voor potentieel..quote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
iedereen is tegenwoordig een potentiele terrorist
Dan is het bitje vast stuk en aan het wandelen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Een bit kan alleen 0 of 1 zijn. Er is dus geen ruimte voor potentieel..
Hij is het niet eens met zijn functiequote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]Dan is het bitje vast stuk en aan het wandelen.
Maar die wandelende bitjes voeren dan wel altijd hun functie uit.. Ze zullen nooit gaan wandelen om eens lekker NIET die functie te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Hij is het niet eens met zijn functie![]()
Dat denk jíj [insert_conspiracy].quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar die wandelende bitjes voeren dan wel altijd hun functie uit.. Ze zullen nooit gaan wandelen om eens lekker NIET die functie te doen.
Nee, ik weet gewoon zeker dat bitjes workaholics zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Dat denk jíj [insert_conspiracy].
En dan toch nog stuk gaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]Nee, ik weet gewoon zeker dat bitjes workaholics zijn.
Workaholics gaan wel vaker stuk. Overwerkt. Duh.quote:Op maandag 5 september 2005 20:38 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
En dan toch nog stuk gaan...
Als een bit kapot gaat, is hij dan 0 of 1? En als hij weg is?quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Workaholics gaan wel vaker stuk. Overwerkt. Duh.
Als hij gaat wandelen is hij dus 1, maar wel een 1 met een identiteitscrisis. Hij kan ook zo stuk zijn dat hij 0 is tot in alle eeuwigheden. Het ligt er maar net aan hoe hij kapot is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Als een bit kapot gaat, is hij dan 0 of 1? En als hij weg is?
Goed antwoord.quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]Als hij gaat wandelen is hij dus 1, maar wel een 1 met een identiteitscrisis. Hij kan ook zo stuk zijn dat hij 0 is tot in alle eeuwigheden. Het ligt er maar net aan hoe hij kapot is.
uh...Land of Oz...quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
SingleCoil!![]()
![]()
Hoe is het? Waar ben je al die tijd geweest?
Wat moet je daar nou allemaal man?quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uh...Land of Oz...
New York, Paris, London, Zurich, Jerusalem, Johannesburg, Boston, Eindhoven, Barcelona, Landgraaf, Amsterdam, Almere en weer London...lekker veel airmiles...
Nee, en dat vertik ik gewoon.quote:Hoe is je bestaan, A. ? Is het doel al vastgesteld?
Ik zoek de liefde van mijn levenquote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou allemaal man?![]()
Ik had al zo'n voorgevoel...quote:[..]
Nee, en dat vertik ik gewoon.
Hoe weet je nou waar die zit?quote:Op maandag 5 september 2005 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zoek de liefde van mijn leven
Je had ook op een doel gehoopt?quote:Ik had al zo'n voorgevoel...
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.quote:
Ja, wel lekker duidelijk en zoquote:Je had ook op een doel gehoopt?
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.
Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.quote:Ja, wel lekker duidelijk en zo
alleen ik wil nu nog zoveel doenquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Doe maar eens, qu. Is best lekker zo nu en dan.
Zou best kunnen. rude doet er ook een flink tijdje over om af te remmen wanneer hij met 140 km/u rijdt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen ik wil nu nog zoveel doen
het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
en dat zou volgens rudeonline nog kunnen ook![]()
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremtquote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
dat gaat me net iets te snelquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremt.
Ik blijf op je wachten, A.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.
Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?quote:Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.
En jij kan ook een schop onder je hol krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind het waarlijk zeer veelbelovend hoor Doffy, als het WELKOMSTOPIC al een grote baggerzooi is
quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
En jij kan ook een schop onder je hol krijgen
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
* qu63 slapen gaat
morgen weer Rotterdamned en Haarlem
Maar ik zit gewoon in Nederland hoor.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?
Zeker, zeker.quote:
Rotterdam is een puinhoopquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Goedemorgen allemaal![]()
nog feli met je prijzenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Nou je was een toffe vakantieliefde heurquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Not only that, babyquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef Haushofer het volgende:
Ja, en een leuk accent.
Wattuh wie needuh is u quantummechanieks with uh field disctriptionuh.
Knakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog steeds PDF'jes liggen van die knakker, niet verder gegaan dan de eerste paar hoofdstukken nog steeds.
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
KnakkerJe praat hier over de Zoon van God hoor
sort of
Macaroniquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?
Jeetje zeg, dat klinkt goed man. Natuurkundecolleges lijken mij echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Haushofer het volgende:![]()
HoiColleges zijn weer begonnen
En als introductie tot mijn quantumveldentheorie kregen we een college ( van een Italiaanse !!! ) wat was gebaseerd op een college van Feynman. Toll
Wat moeten watjes lezen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef DionysuZ het volgende:
feynman is voor mietjes
ik ook niet. heb alleen de eerste film gezien volgens mij. er was een tijdje een rage dat alle volwassenen met kinderen om me heen die boeken aan het lezen warenquote:
Ik zie het.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Alicey
het is lunchtijd...dus ook even tijd voor internet
Ik doe nooit echt zo met rages mee enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet. heb alleen de eerste film gezien volgens mij. er was een tijdje een rage dat alle volwassenen met kinderen om me heen die boeken aan het lezen waren
daar probeer ik me ook altijd ver van te houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doe nooit echt zo met rages mee enzo.
Je bent zo'n schaap dat je het zelf nog niet eens door hebt dat je aan het schapen bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar probeer ik me ook altijd ver van te houden.
al kom ik er vaak wel achter dat als ik iets koop iedereen het erover heeft ofzo...of ik ben een trendsetter of ik ben een echt schaap
ik weet waar onze blije muts is, maar waar is ons nukkige kreng ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
Ik mis onze blije muts en nukkig kreng.
Staat voor de klas. Arme klas. De hele week seksuele voorlichtingquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik weet waar onze blije muts is, maar waar is ons nukkige kreng ?
De worteltrekker ookquote:gelukkig is het fokkende schaap er nog wel
Watje meldt zich ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Staat voor de klas. Arme klas. De hele week seksuele voorlichting![]()
[..]
De worteltrekker ook
En dat allemaal vast onder het motto Nederlandse taal en letterkunde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef -Trinity- het volgende:
Kleine pluis meldt.
ik lust geen bananenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Reken maar.Er is bovendien een banaanvraag uitgegaan.
Mij krijgen ze er niet zo gauw onder hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Doffy het volgende:![]()
Hebben ze je er nog niet onder, Lupje?
Tenzij je dat wilt, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mij krijgen ze er niet zo gauw onder hoor.![]()
Ah, dat scheelt al. Hopen dat ze ook zo blijven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog geen lessen gegeven; morgen zijn mijn eerste twee lessen. Ik heb al wel even kennisgemaakt met mijn eerste klas. Dat wordt een makkie; het zijn schatjes.
Kan ik me iets bij voorstellen.. Ik ben ook meestal vrij stukjes als ik laat thuis kom.quote:Gisteravond naar de RuG geweest voor de eerstegraads opleiding. Was leuk, maar het duurde tot tien uur. Ik was pas tegen twaalven thuis en moest om half zes weer op. Kom nu net thuis en ben totaal kapot.
Tja, dan gaat het juist meestal weer erg snel.quote:
Kan ik me dan ook weer iets bij indenkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dan gaat het juist meestal weer erg snel.Maar twaalf tot veertien jaar is niet echt mijn doelgroep.
naakt binnenlopen...en wie begint te lachen mag meteen naar de conrectorquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even douchen. Dan word ik misschien weer een beetje wakker, zodat ik iets goeds kan verzinnen voor mijn eerste les morgen...
Ik vind dat persoonlijk iets te vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
naakt binnenlopen...en wie begint te lachen mag meteen naar de conrector
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
topless danquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk iets te vooruitstrevend.
open er een topic over...er zit nogal wat schoolgaande jeugd op Fok, die kunnen je vast vertellen wat ze leuk zouden vinden zo'n eerste lesquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, even serieus.De eerste klap is een daalder waard.
Psies. Je moet wel meteen het lekkerste knulletje uitpikken hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, even serieus.De eerste klap is een daalder waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |